28 Haziran 2011 Salı

DIN, IMAN, YALAN, DOLAN - İşte size ileri demokrasi. tepe tepe kullanın...


"Sorun sadece tutuklu vekiller değil ki.
Nereden bilelim bir-iki gizli tanık bulup, bizi de itham etmeyeceklerini?
Yemin edip Meclis'e girdikten sonra bulurlar bir gizli tanık, bizi de tutuklarlar.
Milletvekillerinin üzerindeki bu endişenin, bu gölgenin kaldırılması lazım..."

                                             CHP Genel Başkan Yardımcısı Sezgin Tanrıkulu
-- 
-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~
TESTİ

Dolu bir testi idim ben,
Baş aşağı ettiniz beni;
Eh, boşalıverdim derken...
İyi mi ettiniz yani?

Sevgiler vardı içimde
Ezgiler vardı, iyilikler...
Boşaltıverdiniz, hem de
Düşürüp kırmaktan beter.

Hoş, yine bir testiyim ben,
Yine varım ama bomboş...


Ahmet Muhip DRANAS

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder