29 Eylül 2011 Perşembe

POLITIK - ”Ben Kürt olsam bağımsızlık için savaşırdım”

Şimdi siz bu medyanın neresine ulusal diyeceksiniz.
Bu medyaya dense dense küresel denir.
Küresel de, neyin küreseli, misal enternasyonel sosyalist mi, enternasyonel şeriatçı mı, ne?
Onu da lafı dolandırdıktan sonra belirtelim, paranın küresel olanı, yani küresel oligarşi.
Küresel oligarşi ne dediğinizi duyar gibi oluyorum.
Hani şu hegoman devletlerden dahi zengin olan çok uluslu zenginler var ya, işte onlar.
Yani ABD/AB, hatta Rusya, Çin gibi dev ulus devletleri bile elinde oyuncak edenler var ya onlar.
Rothchilds, Rochefeller, ve bağlaşık diğer hanedanlar.
İşte bir çoğunun adının sonunda Türk eki bulunduğundan, bizim ulusal zannettiğimiz birçok medya kuruluş ulusal değildir, küreseldir, enternasyoneldir.

HABERTÜRK'TEN BEYİN YIKAMA OPERASYONU…"Ben Kürt olsam bağımsızlık için savaşırdım"

29 Eylül 2011

M

EDYANIN BÜYÜK BİR BÖLÜMÜ ÜLKENİN BÖLÜNMESİNİ,TESLİMİYETİ TÜRK MİLLETİNE KABUL ETTİRMEK İÇİN ROJ TV'DEN DAHA ETKİN ROL OYNUYOR…NE DİYELİM ATEŞİ VE İHANETİ GÖRDÜK…VATANSEVERİM DEYİP DE HALA BU KANALLARI İZLEYENLERE, GAZETELERİ ALANLARA,SİTELERİNDEN PAYLAŞIMLARDA BULUNUP DA TIKLANMALARINI VE DAHA ÇOK REKLAM ALMALARINI SAĞLAYANLARI KUTLAMAK GEREK…

TARTIŞMA ADI ALTINDA ÜLKEMİZİN MİLLETİMİZİN BÜTÜNLÜĞÜ TARTIŞTIRILIYOR…HANİ KIRMIZI ÇİZGİLERİMİZDİ.
HANİ TARTIŞTIRMAZDIK BİLE…TERÖRİSTLER SADECE DAĞLARDA DEĞİL

BURAM BURAM BÖLÜCÜK PROPOGANDASI YAPILAN BU PROGRAMDA TEK SAĞDUYULU VE BİRLİKTEN YANA SÖYLEM TİMUR SELÇUK'A AİTTİ.
AMA O DA BU PROGRAMA KATILARAK BU OYUNA İSTER İSTEMEZ GELMİŞTİ…

Yönetmen Mustafa Altıoklar, yazar Ahmet Ümit, Oyuncu Nur Sürer ve müzisyen Timur Selçuk, Habertürk kanalında Kürt sorununu tartıştı.
Mustafa Altıoklar, "Ben Kürt olsam bağımsızlık için savaşırdım" derken Timur Selçuk "Şu anda Türkiye genç ve güzel bir kız gibi.
Herkes onu becermek istiyor"
diye konuştu

Yönetmen Mustafa Altıoklar, yazar Ahmet Ümit, Oyuncu Nur Sürer ve müzisyen Timur Selçuk, Habertürk kanalında Balçiçek Pamir'in konuğu oldu.

Kürt sorununda esaslı bir çözüm için çok cesur olunması gerektiğini vurgulayan Altıoklar, 'Ben Kürt olsam bağımsızlık için savaşırdım' diyerek şaşırttı.

"KÜRT OLSAM TAM BAĞIMSIZLIK İSTERDİM!"

Türkiye'nin Kürt halkıyla barışçıl bir şekilde yolları ayırmasının konuşulması gerektiğini söyleyen Altıoklar, Ortadoğu ve balkanları içeren bir federal yapıyı önerdi.
Türkiye'nin Osmanlı'nın mirasını taşıyabilmesi için önce Kürt meselesini çözmesi gerektiğini belireten ünlü Yönetmen "şu durumda çevremize güven telkin etmiyoruz.
Kendi iç barışımız yokken başkasına sözümüz geçmeyecektir"
dedi.
Kürt "sorunu Türkiye'nin küresel ve bölgesel güç olmasını tek başına engeller" diyen Altıoklar, olaya bir Kürt olarak bakılması gerektiğini söyledi.
Kürt ve Türk toplumlarının kaynaşamadığını, kaynaşmak yerine asimilasyon uygulandığını söyleyen Altıoklar "bu noktadan sonra kaynaşmanın mümkün olmadığını düşünüyorum" dedi.
Altıoklar, artık sürecin geri çevrilemez olduğunu savunurken çarpıcı bir önerde bulundu.
"Kürt halkının tam bağımsızlık hakkının yarın verilmesi gerektiğini düşünüyorum.
Özerklik bile değil, bağımsızlık diyorum.
Türkler ve Kürtler önce ayrılmalı, sonra komşu olarak kaynaşmalıdır.

"KÜRTLERİN BAĞIMSIZLIK İSTEMEMESİ STOCKHOLM SENDROMUDUR!"

Balçiçek İlter: Ama ben bir çok Kürt siyasetçiyi programlarımda ağırladım, 'bağımsızlk istemiyoruz' diyorlar.
Mustafa Altıoklar: Doğrudur, bir Stockholm sendromu durumu var.
Ayrıca birden 'buyrun kendi kendinizi idare edin' dendiğinde ortaya çıkacak karışılıkltan da ciddi bir korku var.
Ama bu korkuyla Kürtlerin de Türklerin de yüzleşmesi gerekiyor.
Ben kendimden yola çıkarak söylüyorum ki Kürt olsaydım tam bağımsızlık isterdim.
Ben Kürt olsam tam bağımsızlık isterdim.
Tam bağımsızlık için savaşırdım.
Savaşmak derken çok ciddi vir siyasi mücadeleden söz ediyorum.
Eğer bu ülkenin adı Kürdistan olsaydı, ben bir Türk olarak dilimi konuşamasaydım, kimliğim yasaklansaydı, asilmasyona tabii bırakılsaydım kesinlikle tam bağımsızlık isterdim.
Hatta dağa çıkmaksa belki dağa bile çıkabilirdim….
Ünlü polisiye roman yazarı Ahmet Ümit, Mustafa Altıoklar'ın sözlerinin konuya çok sağlam bir temel sunduğunu söyleyerek destek verirken, Timur Selçuk tepki göstererek katılmadığını söyledi.
İzleyenlerden gelen maillerden anlaşıldığı kadarıyla ünlü yönetmenin sözleri seyirci nezdinde hayli reaksiyon aldı.

NUR SÜRER: "OĞLUMU ASKERE GÖNDERMEK İSTEMİYORUM"

Nur Sürer ise sorunun insan hayatını tehtid eden boyutunun çok yakıcı olduğunu söylerken çarpıcı bir noktaya değindi.
'Barış gelene kadar oğlumu askere göndermek istemiyorum' diyen ünlü Oyuncu olumlu ve olumsuz yönde maill yağmuruna tutuldu.

TİMUR SELÇUK: "TÜRKİYE GÜZEL BİR KIZ, HERKES ONU BECERMEK İSTİYOR"

Selçuk ise Kürt meselesini tarif ederken, "Türk Kürt ayrımı ne demek?
Ahlaklı vatandaşlar olalım, elele verip bir ayağa kalkalım.
Şu anda Türkiye genç ve güzel bir kız gibi.
Herkes onu becermek istiyor.
Dış güçler tetikte"
ifadesini kullandı.

http://www.ilk-kursun.com/haber/82810

--  -~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~-~ Qui bene amat, bene castigat Seven döver. (Tartışmalı konu: eğitimde ceza gerekli midir?)  Latin Atasözü

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder