24 Kasım 2012 Cumartesi

Bekir Coşkun: Zırlama…

Bekir Coşkun: Zırlama…

Ben de çabuk ağlarım…

Bağırarak ağlarım, uygunsa…

Kimse tutamaz…

TIR şoförü, yandaki arabanın direksiyonunda bağırarak ağlayan beni görünce camı açmış sormuştu:

"Genç miydi?.."

Ona sadece aklıma Pako'ya kırmızı çiçekli tasma alıp da parka götürdüğümüz günün geldiğini söyleyemedim…

Babam, demek ki çok güldüğüm bir gün, kaşlarını çatıp "Erkekler gülmez" demişti…

Dışarıya da Kartal Tibet'in filminin afişini asmışlardı:

"Erkekler Ağlamaz…"

"Gülmez" ile "ağlamaz" arasında…

İkisinin ortasında çok dayanamadım…

Türkiye Dışişleri Bakanı'nın Gazze'de salya sümük ağlamasının tartışıldığı günlerde işte bunları düşündüm…

Keşke o ağlayan adam "ağlayabilen" Dışişleri Bakanı olsaydı…

Ama Suriye sınırında, öldürdükleri insanları kamyonetin arkasına üst üste doldurup… Kollarından, ayaklarından sürükleyerek bir çukura atanlarla daha dün İstanbul'da dayanışma toplantısı yapan adam niye ağlasın?..

Ya da bir ölüyü motosikletin arkasına bağlayıp Gazze sokaklarında sürükleyen vahşeti destekleyen adam mıydı o ağlayan?..

Çeşitlidir ağlamak:

-               Zırıldama…

-               Hıçkırık…

-               Figan…

-               Salya sümük…

-               Hüngürtü…

-               İçin için…

-               Fırt…

Yengem bize "Sinirimden çok yiyorum yine" demediği zamanlar da "Sinirimden gülüyorum yani" derdi…

Eee…

Belli olmuyor işte…

Bari siyasetin suratında gözyaşları kirlenmesin…

Sözüm temiz gözyaşı olanlara:

Ağlayacaksanız ağlayın bence…

Duygular alev aldığında…

İçinizde yangın başladığında…

Bir sızı damağınıza oturduğunda…

Burnunuzun direği sızladığında…

İki damla yaş göz pınarlarına dayandığında…

Gizlemeyin…

Ağlayın ağlanacaksa…

İnsan ağlar…


--
                            


Gülüşünde ilkbahar bakışında letafet
Seni bende görerek bana seni tarif et

https://groups.google.com/group/letafet

letafet@googlegroups.com

Birol Akkerman
--
ℂ⋆ ℂ⋆ ℂ⋆ ℂ⋆ ℂ⋆ ℂ⋆ ℂ⋆ ℂ⋆ ℂ⋆ ℂ⋆ ℂ⋆ ℂ⋆ ℂ⋆ ℂ⋆ ℂ⋆ ℂ⋆ ℂ⋆ ℂ⋆ ℂ⋆ ℂ⋆ ℂ⋆ ℂ⋆ ℂ⋆ ℂ⋆ ℂ⋆
Egemenlik, kayıtsız şartsız ulusundur. Türk milleti ve Türkiye'nin çocukları, bunu bir an akıldan çıkarmamalıdır. Bağımsızlık, uğruna ölmesini bilen toplumların hakkıdır. Biz Türkler, tarih boyunca hürriyet ve istiklal timsali olmuş bir milletiz. Tam bağımsızlık denildiği zaman, doğal, siyasal, mali, adli, askeri, kültürel ve her alanda tam bağımsızlık anlaşılır. Bağımsızlıktan yoksun bir ulus, uygar insanlık karşısında uşak olmaktan kurtulamaz. Bilelim ki, milli benliğini bilmeyen milletler başka milletlerin avıdır.
Ulusun bağımsızlığını, yine ulusun kesin kararı ve direnişi kurtaracaktır.
Ben yaşayabilmek için, kesin olarak bağımsız bir ulusun evladı kalmalıyım. Bu yüzden ulusal bağımsızlık bence bir hayat sorunudur.
Ya istiklal, ya ölüm. Mustafa Kemal ATATÜRK
ℂ⋆ ℂ⋆ ℂ⋆ ℂ⋆ ℂ⋆ ℂ⋆ ℂ⋆ ℂ⋆ ℂ⋆ ℂ⋆ ℂ⋆ ℂ⋆ ℂ⋆ ℂ⋆ ℂ⋆ ℂ⋆ ℂ⋆ ℂ⋆ ℂ⋆ ℂ⋆ ℂ⋆ ℂ⋆ ℂ⋆ ℂ⋆ ℂ⋆
--
IMKANSIZ DOSTLUK
. . . . . .
Degil kardesim, dal yesil degil,gok mavi degil,
Bilsen! Ben hangi alemdeyim, sen hangi alemde!
Aklindan gecer mi dersin aklimdan gecen seyler?
Sanmam! Yildiz ve ruzgar payimiz musavi degil;
Sen kendi gecende gidersin, ben kendi gecemde;
Vazgec kardesim, ayridir bindigimiz gemiler!

Cahit Sitki TARANCI

Kurmusoldugum gruba uye olun
Moderasyonsuz, sansursuz ve ozgur bir gruptur:
Ozgur_Gundem-subscribe@yahoogroups.com

Ayrilmak isterseniz de:
Ozgur_Gundem-unsubscribe@yahoogroups.com

Arzuederseniz bloguma da goz atabilirsiniz.
http://orajpoyraz.blogspot.com/

Ben,ManeviMiras olarak,
Hicbir Ayet, hicbir Dogma,
Hicbir Donmus ve kaliplasmis Kural birakmiyorum.
Benim Manevi Mirasim Bilim ve Akildir...

K.Ataturk

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder