19 Kasım 2012 Pazartesi

Pedophilia - Talmud

 

Talmud diyormuş ki, üç yaşını bir gün geçen bir kız çocuğuyla cinsel birleşme yapmakta bir mahsur yokmuş.
Yine başka bir bahiste üç yaşın altındaki bir kız çocuğu eğer Yahudi değilse onunla bir din adamının evlenmesinde de bir engel yokmuş.
Ancak cinsel birleşme konusundaki kısıt burada da geçerliymiş.

Şimdi bunlara bakarak islamiyet kadın ve çocuk haklarında büyük bir aşama kaydetmiştir demek mümkün mü?
Ya da al birini vur ötekine mi demek gerekir?

Oraj POYRAZ


-------- Original Message --------
From:     Cetiner Calis <caliscetiner@gmail.com>


The Talmud, Pedophilia & ‘Catholic’ Nudism

http://www.traditioninaction.org/Questions/B366_Talmud.html

***************


TALMUDIC IMMORALITY, ASININITY AND PORNOGRAPHY:
THE REPROBATE MIND 


" And, at three, a baby girl is always rated as "one who is fit for cohabitation — that is one who has attained the age of three years and one day." (Talmud, Yebamoth 60b, Exhibit 159) But, in the case of a baby girl who is not Jewish-born, or a so-called "proselyte," she may be "married" thus by a grown priest: "A proselyte who is under the age of three years and one day is permitted to marry a priest;" although "one who is fit for cohabitation," as stated on the same page, is "one who has attained the age of three years and one day." (See Exhibit 159)

*****************

http://truthtellers.org/alerts/judaismhomosexuality.html

" Rabbi Eric Yoffie, president of the Union For Reformed Judaism, concurs:

For the first time in history, a major rabbinical body has affirmed the Jewish validity of committed, same-gender relationships. 1

Conservative rabbis, who lead 33 percent of religious Jews, announce they will soon ordain gay rabbis and encourage homosexuality for Jewish men and women who are so inclined. 2 "

*********************

AL BİRİNİ VUR ÖTEKİNE.

HEPSİ BİRBİRİNDEN BERBAT.

BUNLAR MI KUTSAL ?

HADİ CANIM SENDE.

Dört mezhep imamlarının da içinde bulunduğu alimlerin büyük çoğunluğuna göre, erginlik çağına henüz girmemiş bir kız çocuğun uygun bir kimseyle evlendirilmesi caizdir.  

Dayandıkları deliller ise şöyledir:

a. “Kadınlarınızdan âdetten kesilenlerin iddetinde tereddüt ederseniz, onların iddet süreleri üç aydır.  Henüz âdet görmeyenlerin de süreleri böyledir.”(Talak, 65/4) mealindeki ayette yer alan “Henüz âdet görmeyenlerin de süreleri böyledir.” ifadesi, âdet görmemiş kız çocuklarının da evlendirilebileceğini göstermektedir.

b. “İçinizden evli olmayanları evlendiriniz.”(Nur, 24/32) mealindeki ayette herhangi bir yaş sınırı konulmamıştır. Bu da erginlik çağından önce de evlenmenin mümkün olduğunu göstermektedir.

c. Hz. Aişe anlatıyor: “Ben altı -bir rivayette yedi- yaşında iken, Hz. Peygamber (a.s.m) benimle evlendi, dokuz yaşında da benimle birlikte oldu” Hadisi, Buharî, Müslim, Ahmed b. Hanbel rivayet etmiştir.(bk. Neylu’l-Evtar, 6/120).

d. İçinde Hz. Ali’nin de bulunduğu sahabeden bazı kimselerin küçük yaşta sayılan kız çocuklarını evlendirdikleri bilinmektedir.

e. Bazen küçük yaştaki kızı evlendirmek bir maslahata binaen olabilir. Baba, uygun talibi kaçırdığı takdirde, bir daha öyle bir kimseyi bulmayabilir endişesiyle kızını evlendirebilir. Maslahat ise, şer’î bir delildir.(bk. V. Zuhaylî, el-Fıkhu’l-İslamî, 7/179-180).


İslam alimlerinin kabul ettiği görüşe göre, erginlik çağının tespiti, kadınlar için âdet görmek, erkekler için de ihtilamdır. Kadın için âdetin başlangıcı dokuz yaş (erkekler için on iki yaş) civarıdır.  Bu duruma girmiş kadın ve erkekler, ergin ve mükellef kabul edilir.


Alimlerin büyük çoğunluğuna göre, âdet görmenin ilk sınırı dokuz yaştır. Âdet görmek, artık ceninin / çocuğun barınabileceği bir ortamın hazırlandığı anlamına gelir. Bu tekvinî / biyolojik hazırlık, aynı zamanda âdet gören kadının evlenmeye müsait olduğunu gösteren ontolojik bir belgedir.


Fıkıh açısından teorik olarak bebek de, yüzellilik ihtiyar da evlenebilir. Erginlikle Allah'ın insanda bir takım fizyolojik, psikolojik değişiklikler husule getirmesi, artık bu işe başlanılabileceğinin işareti olmalıdır.. Ergin olduktan sonra, olabileceğine erken evlenme, dînen tavsiye edilmiştir. (Sibâî, el-Mer'a 59 vd.)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder