19 Kasım 2012 Pazartesi

Suriyeli kadın isyancı: Beni Türkiye eğitti

Bir değil, bir sürü kez cürmü meşut halinde yakalandık.
Artık işi azıttık, kendi kendimizle alay eder haldeyiz.
Komşu bir ülkede yaşanan isyanda taraf olduk.
Üstelik sırça köşkte oturuyoruz.
Hasım ettiğimiz milletler ya bizi taşlamaya başlarsa.
Netekim, başladılar bile.
PKK'nın elinde gelişmiş uçaksavar füzelerinin olduğu söyleniyor.
Bu arada güneydoğumuzda nedense(?) helikopterlerimiz çok sık şekilde teknik arıza, metal yorgunluğu, hava şartları nedeniyle düşmeye başladı.
Kara yolundan asker sevkiyatı yapamaz durumdayız.
Hava yoluyla intikal konusu da sıkıntıya girdi.
Sürekli olarak çatışma haberleri geliyor.
Artık az azdan çok çoktan mı oluyor bilmiyoruz, bir  sürü de kayıp var.

Peki biz bu noktaya nasıl geldik?
Hala bilmiyor ve merak ediyor musunuz?
Eğer hala bilmiyorsanız, ve merak ediyorsanız, Allah da sizi davul etsin ben ne diyeyim.

Saygılar.
Oraj POYRAZ

Suriyeli kadın isyancı: Beni Türkiye eğitti

Birkaç ay öncesine kadar Kanada'da yaşayan, geçen Haziran ayında Özgür Suriye Ordusu'na katılan Thwaiba Kanafani, Türk ordusunca gizli kamplarda eğitildiğini iddia etti: Pek çok kişi bu kamplarda eğitim alıyor.

Suriyeli militan: Türkiye'de eğitildim

Suriyeli isyancı militan Thwaiba Kanafani, gerilla eğitimini Türkiye'de aldığını söyledi. Birkaç ay öncesine kadar eşi, oğlu ve kızıyla Kanada'da olağan bir yaşam süren Kanafani, üniversitede mühendislik bölümümü bitirdi; petrol sektöründe çalışıyordu. Kanafani, Özgür Suriye Ordusu'na haziran ayında katıldı ve kendisinden tehlikeli bir rol üstlenmesi istendi. Kanafani. "Üst düzeydeki resmi yetkililer hakkında casusluk yapıp, Özgür Suriye Ordusu'nun bu insanları yakalamasına yardımcı olmaya çalıştık" diyor. Kanafani, Türkiye'de, kendisi gibi casusluk çalışmalarına katılanlar için özel bir eğitim programı düzenlendiğini ve Türk ordusunun yönettiği gizli merkezler olduğunu söylüyor: "Türk insanı bize gerçekten yardımcı oluyor. Pek çok insan bu merkezlerde eğitim alıyor. Eğitim gerçekten profesyonel olarak yapılıyor. Her gün sadece dört saat uyumamıza izin veriliyor. Dağ tırmanışları yapmak zorundanız, silah eğitimi alıyorsunuz. Gerçekten çok zor bir şey" Suriyeli gerillalara askeri destek ve haberleşme olanaklarının sunulduğu söylenen ve "gizli sinir merkezi" olarak anılan bu oluşumu Katar ve Suudi Arabistan'ın da desteklediği iddia ediliyor.

http://www.yg.yenicaggazetesi.com.tr/habergoster.php?haber=71213



--
Ayakta olmek diz ustu yasamaktan daha iyidir.

F.D. ROOSEVELT

Kurmusoldugum gruba uye olun
Moderasyonsuz, sansursuz ve ozgur bir gruptur:
Ozgur_Gundem-subscribe@yahoogroups.com

Ayrilmak isterseniz de:
Ozgur_Gundem-unsubscribe@yahoogroups.com

Arzuederseniz bloguma da goz atabilirsiniz.
http://orajpoyraz.blogspot.com/

Ben,ManeviMiras olarak,
Hicbir Ayet, hicbir Dogma,
Hicbir Donmus ve kaliplasmis Kural birakmiyorum.
Benim Manevi Mirasim Bilim ve Akildir...

K.Ataturk



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder