28 Kasım 2012 Çarşamba

Din,, iman, yalan, dolan, kin ve de intikam - 12 Eylül paşalarının ailelerinden servet itirazı

Lütfen rica ediyorum, kimse bana engel olmasın.
Ben bu insan müsveddelerine doya doya küfretmek istiyorum.
..  ..  ..  ..  ..  ..  ..  ..  ..  ..  ..  .. 
..  ..  ..  ..  ..  ..  ..  ..  ..  ..  ..  .. 
Çok aradım, çok baktım.
Anasına desem, anasına yazık,
Bacısına desem bacısına yazık,
Hayvanattan girsem hayvanlara yazık,
Irzına namusuna desem onlar ise hiç yok.
Kutsalına desem o da bana uymaz.
Artık ar ve haya duygum galip geldi, bıraktım.
En ağır ve helalinden bir Neyzen Tevfik dizesiyle işi bitireyim dedim.

Tanrım senin hamurunu necaset en yoğurmuş
Anan seni yanlışlıkla sıçar iken doğurmuş

Aslında benim içimi soğutmadı ama ne yapalım ancak bu kadarını söyleyebildim.

Haaa, bu arada bu yazıları yayınlayanlar ulusal basın diye geçinen basındır.
Haberiniz olsun işte o kadar ulusal, işte o kadar mütedeyyin(?), işte o kadar ahlaklı.
Bu gazeteleri bundan sonra o gözle okuyun.

Saygılar.
Oraj POYRAZ

12 Eylül paşalarının ailelerinden servet itirazı

12 Eylül davasını yürüten mahkemeye gönderilen, dönemin MGK üyelerini ve ailelerine ait mal varlığına ilişkin MASAK raporundaki servete ilişkin haberlere ailelerden itiraz geldi. Üzerinde 240 daire olduğu iddia edilen Sedat

Celasun'un gelini Füsun Celasun, "Hepsi hayal ürünü. Jandarma lojmanlarını benimmiş gibi göstermişler" dedi. Nurettin Ersin'in kızı Yıldız Ülgenalpin de Bodrum'da 16/9 adresindeki yazlığın 169 yazlık olarak yansıtıldığını savundu.

MASAK'ın, 12 Eylül döneminin MGK üyelerine ilişkin mahkemeye sunduğu raporu inceleyen müdahil avukatlarından alınan bilgilere göre ailelerin üzerinde çok sayıda mal varlığı olduğu iddiaları basına yansıdı. Dönemin Jandarma Genel Komutanı Osman Sedat Celasun'un gelini Füsun Celasun, basına yansıyan rapora göre Çankaya'da 224 daireli, 5 katlı, 28 bloktan oluşan mal varlığından bahsedildiğini belirterek, sabah gazetelerde haberi okuyunca şok geçirdiğini ve saatlerce kendine gelemediğini söyledi. Celasun, 12 Eylül dönemi ve sonrasında Kenan Evren, Nurettin Ersin ve Sedat Celasun'a emlak müşavirliği yapan Salim Taşçı'nın bürosunda Hürriyet'e şu açıklamaları yaptı:

''ANNEMLE DAVALIK OLDUK''

"Yazılanların hepsi hayal ürünü. Emekli albay olan eşim Mustafa Celasun ile ortak aldığımız Ümitköy'de bir dairemiz var ve orda oturuyoruz. Eşimin üzerinde ayrıca 1997 model bir otomobil bulunuyor. Başka hiçbir malımız, mülkümüz yok. Emekliliğim gelmesine rağmen bir kamu kurumunda çalışmaya devam ediyorum. Babam vefat ettiğinde şu an annemin oturduğu 80 metrekarelik daire miras kaldı. O daire için de annem ve kız kardeşimle mahkemelik olduk. 4'te biri bana ait. Tek mal varlığım bu. Raporda bahsedildiği gibi 224 dairem olsa çalışır mıydım?"

90 villa, 169 yazlık, 224 daire, 21 arsa
EMLAK PAŞALARI

''224 ASKERİ LOJMAN'I BANA YAZMIŞLAR''

Yine müdahil avukatlarca raporda geçtiği iddia edilen 224 dairenin ise kayınpederi Osman Sedat Celasun döneminde yapılan askeri lojmanlar olduğunu belirten Füsun Celasun, "Çankaya Anıttepe'de bulunuyor. O dönem yapılan askeri lojmanlardır. Askeri lojmanları bana yazmışlar. Keşke öyle bir servetim olsaydı. Bu kadar mı hayal güçleri yüksek. Hiç mi Allah korkuları yok. Eğer bunlarda biraz Allah korkusu varsa hakkımı helal etmiyorum" dedi.

DAVA AÇIYORLAR

Füsun Celasun'un avukatı Çiğdem Yıldız ise MASAK raporunu henüz incelemediklerini belirterek, "İnceledikten sonra gerekli tüm yerlere dava açacağız. İnsanların gururuyla oynamak, karalamak bu kadar mı ucuz? Hiçbir araştırma yapmadan bunu haber konusu yapan medyaya da gerekli davaları açacağız" dedi. Müvekkilinin eşine boşanma davası da açtığını kaydeden avukat Yıldız, "Mahkeme boşanmayı durdurdu. Boşanma davası sürdüğünde mahkemede mal varlıklarının tespitini istedik. Eşiyle birlikte aldıkları bir dairenin dışında hiçbir şeyleri yok. Bu da mahkeme raporlarında var" bilgisini verdi.

16/9, 169 DAİRE OLDU

Salim Taşçı, Ersin ailesiyle görüştükten sonra Hürriyet'e, "Nurettin Ersin'in kızı Yıldız Ülgenalp'in Bodrum'da bahçeli 29 blok 169 bağımsız bölümden oluşan binaları olduğu ileri sürülmüş. Ancak Ülgenalp'in Bodrum Gümüşlük'te 16/9 numaralı bir yazlığı var. Bu 169 olarak yazılmış. Çankaya Çayyolu'nda 14 bloktan oluşan evleri olduğu iddia edilen Nurettin Ersin'in eski gelini Gülten Jülide Ersin'in ise üzerinde bir tapu kaydı yok" dedi.

''ALICI ÇIKMADIĞI İÇİN SATAMIYORUZ''

Taşçı şöyle devam etti:
"Bütün gayrimenkullerini biliyorum. Benimle çalışanların bu kadar mal varlığı olsaydı bugün ben de Türkiye'nin en zengini olurdum. Yazılanların hepsi külliyen yalan ve hayal ürünü. Nurettin Ersin'e ait Gaziosmanpaşa'da bir giriş dairesi ve bir de Bodrum'da yazlığı var. Daireyi uzun zamandır satmaya çalışıyoruz alan yok. Evren'in damadı Maksut Göksu'nun ise Çankaya'da kooperatiften alınma bir dairesi, Mühye Köyü'nde 3 bin 500 metrekarelik arazisi var. Sedat Celasun'dan ise ailesine bir daire bir de yazlık kaldı."

http://www.hurriyet.com.tr/gundem/22032557.asp
--
Bir Iktisatcinin Aski :-)
. . . . . .
Yatay seyir izleyen kalp grafigimi yukari yonlu harekete gecirensin,
Yuksek seviyeden arz ettim askimi; yogun talep beklentisiyle,
Arzimin talebinle kesistigi noktada dengeye gelecek askimiz,
O noktada maksimize edecegiz marjinal faydamizi goreceksin.
. . . . . .
Kararli denge kuracagiz seninle, yapay soklara dayanakli,
Uzun vadeli olacak askimiz cunku makro buyukluklerde sevdim seni, mikro mekanlarda.
Dilerim ki birbirimize hep durust olalim, hic net hata noksanlar olmasin kalplerimizde.
Ve farkinda olmadan direnc noktani kirarsam,
Resesyon yapma, kisa zamanda tepki alimlarimla alacagim gonlunu.

Bilinmeyen Sair

Kurmusoldugum gruba uye olun
Moderasyonsuz, sansursuz ve ozgur bir gruptur:
Ozgur_Gundem-subscribe@yahoogroups.com

Ayrilmak isterseniz de:
Ozgur_Gundem-unsubscribe@yahoogroups.com

Arzuederseniz bloguma da goz atabilirsiniz.
http://orajpoyraz.blogspot.com/

Ben,ManeviMiras olarak,
Hicbir Ayet, hicbir Dogma,
Hicbir Donmus ve kaliplasmis Kural birakmiyorum.
Benim Manevi Mirasim Bilim ve Akildir...

K.Ataturk

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder