24 Mart 2015 Salı

Fwd: YUNANISTAN DAKI KARDAK ANITI

Dün günümüz Rus gençlerinin hem II. Dünya Savaşı şehitliğinde Stalin anıtı önünde, hem de Napolyon'un Rusya seferinde şehit olan Rusların yattığı şehitlikte hem Çarlık dönemi şehitleri hem de ve general Mihail Kutuzov için dikilmiş anıtlar önünde sivil kıyafetler içinde kızlı erkekli karışık, kaz adımlarıyla yürümesini, anıtlara çelenk bırakmasını izledim.
Sinirim tepeme çıktı.

Şimdiki Rus gençliğinin hem Sovyet dönemi kahramanlarına, hem  de Çarlık dönemi kahramanlarına aynı anda sahip çıkması beni nefret hislerine boğdu.

Peki kimlerden nefret ettim, biliyor musunuz? Ülkemin cumhuriyet dönemiyle kavgalı liboşları, mürtecileri ve bölücülerinden nefret ettim. Ait olduğum ülkenin halkını, kültürünü bir kez daha sorguladım. Biz gerçekten de soysuzlaşmışız, dejenere olmuşuz diye yas tutuyorum.


Saygılar.
Oraj POYRAZ
L2fSIJNoA0xfSNxA


Ekte Yunanistan'da Atina'da Subay Kulübü önüne dikilmiş KARDAK ANITI'na ait fotoğrafı gönderiyorum.

Bu fotoğrafı kısa bir süre önce bir arkadaşım çekmiştir.

Onların konuya nasıl hayati önem verdiklerinin belgesidir.

Fazla yazmama gerek yok.

Pekiyi, kısaca biz ne yaptık.

1.Ülkemizde Kardak operasyona katılan personeli kumpas davalarla içeri attık.

2.Sözde EGAYDAAK (Egemenliği Anlaşmalarla Yunanistan'a Devredilmemiş Ada, Adacık ve kayalıklar.

) toplantılarına katıldığına dair sahte belgeler düzenleyip subayları içeri attık.

3. Yunanistan'ın Ege Denizi'nde 16 adet ada, adacık ve kayalığı ülkesinin topraklarına kattığına dair haberleri gazetelerden duyduk, okuduk.

Diğer bir değişle, sessizce onlara verdik.

Bugün konuştuğum bir gence bunu sordum.

Haberim yok dedi.

Halkımıza şunu önemle belirtiyorum.

Onları, sözü edilenleri çorak kayalıklar/ adacıklar olarak, önemsiz coğrafi yerler olarak görmeyin.

Onlar hem su üstündeki, hem de sualtındaki yapısıyla, ayrıca bulunduğu deniz alanları ile ülke topraklarımızın bir parçasıdır, mavi vatandır.

Ülkemize, karası ile mavi vatanı ile sahip çıkalım.

Yarın 18 Mart, bu vatanın evlatları bu vatan için şehit oldular.

Benim dedemin mezarı Ege Denizi.

Bilginize

Saygılarımla

Yılmaz DALKANAT








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder