20 Mart 2015 Cuma

Karikatürler....



--

BIR GUZEL
. . . . . .
Bir guzel bilirim, bir daha bilmem
Onda gor cilve nedir, eda nedir
Oyle satar kendini dirhem dirhem
Ondan bu gonul deli divanedir
Nerden cattim boylesi bir guzele
Netsem, neylesem o kiz gecmez ele
Kaptirdim kendimi bir kere sele
Bana sor dalga nedir, kaya nedir
Gunduz isimde beni saskin eder
Gece dusumde beni cilgin eder
Ayriligi basimdan askin eder
Bir sevda ki yanmaktan baska nedir?

Cahit Sitki TARANCI

Yapilan hizmetler, yapilmasi gereken ve yapilabilecek hizmetlerin yuzde biri bile degil.
Fakirlere yedirilen yemekler disindaki iftar ziyafetlerini onemli ve temel bir hizmet olarak gormek mumkun mudur?
Hele sofralarda israf varsa, gunah kazanilmis oluyor.

Mehmet Sevket Eygi
Murtecilerin cok sevdigi ve onemsedigi fikir adami.

Din,insanligin asaletine edilmis bir kufurdur.
O olsun ya da olmasin,hayatinizda iyi seyler yapan iyi insanlar ve kotu seyler yapan kotu insanlar her zaman olacak.
Ama iyi insanlarin kotu seyler yapmasi icin din gerekiyor....

STEVEN WEINBERG


Grup eposta komutlari ve adresleri :
Gruba mesaj gondermek icin : ozgur_gundem@yahoogroups.com
Gruba uye olmak icin : ozgur_gundem-subscribe@yahoogroups.com
Gruptan ayrilmak icin : ozgur_gundem-unsubscribe@yahoogroups.com
Grup kurucusuna yazmak icin : ozgur_gundem-owner@yahoogroups.com
Grup Sayfamiz : http://groups.yahoo.com/group/Ozgur_Gundem/
Arzu ederseniz bloguma da goz atabilirsiniz : http://orajpoyraz.blogspot.com/







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder