22 Temmuz 2015 Çarşamba

O HAİN FİKİR!..

O HAİN FİKİR!..

DU BAKALIM N'OLECAK? :

-Necmiyaa?
-Efendim.
-Ne yaptın ben yokken?
Necmiye yanayakıla anlatmaya girişiyor!
-Ah,sorma...
Nasıl sormasın, meraktan çatlıyor.
-Ne oldu Necmiya?
--Öyle bir şey geldi ki başıma, şaştım şaştım kaldım.
-Ne geldi başına?

Necmiya saf saf anlatıyor!

-Senin söylediğin sinemaya gitmek üzere çarşaflandım.
-Çok güzel.
-Çıktım sokağa
-Avet?
-Yolda giderken bir herif sokuldu yanıma?
-Bir harif?
-Evet... Ben gidiyorum, o da yanımda gidiyor. Ben gidiyorum o da gidiyor. Dur bakalım, ne olacak, diye merak ettim.

Fıtık Amca çok bozulur ama, karısına belli etmemeye çalışarak o da şaşmış görünür!
-Allah allah.. Ban da şok merak ettim. Du bakalim n'olecak?

-Ben gidiyorum, o gidiyor... Böööyle yanımda. Dibimden ayrılmıyor. Dur bakalım n'olacak diyorum içimden...
-Fasuphanellah... Du bakali n'olecak?

-Bileti alıyorum, o senin dediğin sinemaya girdim,adam da girmez mi?
Bu kez Fıtık Amca atik davranıp karısından önce sordu:
-Ve minelgaraip.. Du bakali n'olecak? Sonra?

-Sonra ben oturdum. O da yanımdaki boş koltuğa oturmaz mı?
-Hayret! Du bakali n'olecak?

-Işıklar söndü, filim başladı.
-Eeee anlat Necmiyaa?
-O herif elini bacağıma atmaz mı?
-Ne diyorsun, velacaip...

-Çarşafımın eteğinin altından elini sokmaz mı? Aaa! Şaştım kaldım...
-Ne yapacak?
--Bilmem ben de onu merak ediyorum ya... Dur bakalım, n'olacak diye bekliyorum.

-Vallahi ban da merak ettim yahu... Du bakali n'olecak, diye bekliyorum.

-Sonra o herif oramı buramı karıştırmaya başladı. Doğrusu çok merak ettim. Sen olsan merak etmez misin?

Fıtık Amcanın gözlerinden ateşler saçılıyor ama, karısı o denli saf ki, kızsa, hiç yakışık almayacağı için o da karısına uyup soruyor!
-Nacmiya, du bakali n'olecak?

-Sonra 'Hazreti Ömer in Adaleti' bitti. Lambalar yandı. Ben kalktım, o da kalkmaz mı?
-Sonra, harif da?
-Evet.
-Velacaip ve minelgarip... Du balali n'olecak?

-Çıktım sinemadan, o da çıktı. Ben yürüyorum, o da yanımda yürüyor.
-Aman Necmiya, vallahi şok merak ettim. Du bakali n'olecak?

-Ben de merak ediyorum. Ben köşeyi saptım.
-Harif da saptı mı?
-Saptı.
-Anlat şabuk Nacmiya, şok meraklı.
-Bizim apartmanın kapısından girdim, herif de girdi. Dur bakalım, n'olecak diye merak
içindeyim.

Fıtık Amca ter içinde...
-Sonra?
-Bizim kata çıktım, herif de çıktı.
-Vay harif vay!...
-Çantamdan anahtarı çıkarıp bizim dairenin kapısını açtım, girdim içeri, o da girmez mi?

-Harif da yallah içeri?
-Evet
-Du bakali n'olecak... Aman anlat şabuk Nacmiya...

-Eve gelince yatak odasına girip elbet soyundum. O da soyunmaz mı?
-Ne diyorsun Nacmiyaa... Du bakalı n'olecak?

-Soyununca yatağa girdim. Olur şey değil, o da benimle yatağa girmez mi?

Fıtık Amca kızgın demirle dağlanmış gibi haykırır:
-Ayvaaaaah! Du bakali n'olecak?

-Ben de yatakta ne olacak diye merak ediyorum.
--Aman Nacmiyaa, vallahi meraktan şatlayacak ban... Söyle şabuk, ne oldu Nacmiya?

-Hiiç canım... Bir şey değilmiş, ben de boşu boşuna merak etmişim.

Boncuk boncuk ter döküyordu Fıtık Amca.
-Yok yahu... Peki, ne oldu Nacmiyaa? Ne yaptı?
-Aynen senin her gece yaptığını...

Beyninden vurulmuşa dönen Fıtık Amca ne yapsın şimdi? Karısı o denli saf ki, başına kötü bir şeyin geldiğinden bile haberi yok ki... Döğse olmaz. Kovsa olmaz.

Erkekliğe toz kondurmamak , yiğitliğe krem sürdürmemek için Fıtık Amca şöyle der:
-Amaaaaan Nacmiya, ban da muhim bişey zannediyordum. Du bakali n'olecak diye boşuna merak etmişim. AZİZ NESİN'den Alıntı.

From: birinci.tbmm@gmail.com

19 Temmuz 2015, 16:54

Edward Joseph Snowden,adlı delikanlı 1983 doğumludur…

ABD'nin Merkezi İstihbarat Teşkilatı (CIA) ve Ulusal Güvenlik Dairesi'nin (NSA) eski bir çalışanı, bilgisayar uzmanıdır...

Ele geçirdiği devletin gizli belgelerini, 5 Haziran 2013'ten bu yana yayınlıyor...

Snowden, kendisini böyle bir iş yapmaya iten nedeni: "Halkı,onlar adına ne yapıldığı ve onlara karşı neler yapıldığı konusunda bilgilendirmek" olarak açıklamıştır...

Amerikalılar, Joseph'i, "casusluk" ve "hırsızlık" yapmakla suçladılar...

Halen, geçici sığınmacı statüsünde Rusya'da yaşamaktadır...

Mustafa Keya, Aydınlık gazetesinin 18 Temmuz 2015 tarihli nüshasında; Snowden'in sızdırdığı son belgelerden birini haber konusu yaptı...(1)

Belgeden anlaşıldığına göre, Türk Silahlı Kuvvetleri'nin PKK'ya karşı yaptığı tüm operasyonlar, baştan beri ABD tarafından izlenip, PKK'ya haber veriliyormuş!..

Söz konusu belge, 2 Mayıs 2008 tarihlidir. (2)

Türk Silahlı Kuvvetleri, aynı gün yerlerini tespit ettiği PKK yöneticileri; Cemil Bayık ile Murat Karayılan'ı hedef alan, çok gizli bir hava harekatı planlamıştı...

Harekat planlandığı gibi icra edildi, lakin ABD'nin önceden haber verdiği PKK yöneticileri de bu baskından kaçıp kurtulmayı başardılar!?..

"Dost ve Müttefikimiz" ABD'nin suçu, kendi düzenlediği bu belge ile sabittir artık!..

Bilenler bilir, PKK, 2007-2008 yıllarında en yoğun saldırılarını yapmıştı:

21 Ekim 2007'de, Kuzey Irak'dan gelen 150 PKK'lı, Yüksekova'nın Dağlıca Köyü'nde konuşlu Komando Taburu'muza gece 00.20'de ağır silahlarla saldırmışlardı. Genelkurmay, bu saldırı sonunda; 12 askerimizin şehit olduğunu, 10'unun kayıp olduğunu açıklamıştı...

3 Ekim 2008'de, bu defa 600 PKK'lı, Şemdinli Aktütün Karakolu'na ağır silahlarla saldırdılar. Bu saldırı sonunda da 17 askerimiz şehit olmuş, 20'si yaralanmıştı...

Taraf gazetesi,olaydan sonra manşetten verdiği haberde; baskının 16 gün önceden ihbar edildiğini ve TSK'nin gerekli önlemleri almadığını iddia ediyordu. (3)

Taraf, İnsansız Hava Araçları'nın (İHA) ilettiği anlık istihbarata rağmen, bu baskının gerçekleştirildiği savunuyordu...

Gerçekte İHA'lar Türkiye'ye haber vermemişlerdi. Amerikalılar, hiçbir zaman da işe yarayacak doğru bilgileri vermiyorlardı!..

Amaçları belliydi:

TSK'nın operasyonlarını başarısız göstermek ve terör örgütü PKK ile silahlı mücadenin başarıya ulaşamayacağı fikrini yerleştirmek istiyorlardı!..

Bu fikir, Türk halkı içerisinde yeteri kadar taraftar bulduğunda; terör örgütü ile açıktan müzakereleri başlatacaklardı...

"Süreç" dedikleri ihanet, böyle işletiliyordu!..

2000 yılına gelindiğinde; tamamen bitirilmiş olan terör, AKP'nin iktidara gelmesiyle, yeniden canlandırılmış ve küresel güçlere boyun eğen hükümetimiz sayesinde; koskoca Türkiye Cumhuriyeti,PKK ile masaya oturtulmuştu...

ABD'nin "İkinci İsrail"i (Kürdistan) kurma projesi, adım adım hayata geçiriliyordu!..

Nitekim, Oslo'da MİT'in, PKK liderleri ile gizli olarak başlattığı görüşmeler, daha sonraki günlerde; İmralı'da sürdürüldü ve hükümetin temel politikası haline geldi...

Oslo görüşmelerinin, o hain fikre kamuoyunu alıştırmak için sızdırıldığına kuşku yok!..

Süreç kesintisiz devam ediyor...

Küresel güçlerin desteği ile PKK'nın siyasi uzantısı olan HDP, şimdi de 80 miletvekili ile Meclis'e sokulmuş!..

Demek ki, bundan böyle, terör örgütü ile müzakereler Gazi Meclis'te sürdürülecek...

AKP, 2015 seçimlerinden önce, bir daha iktidara geldiğinde; "Açılım" adını verdiği ihanet sürecini devam ettireceğini zaten açıklamıştı...

Y-CHP ise, AKP'den bir adım daha önde...

Dersimli Kemal, "Açılım"a karşı olmadığını ilan ettikten sonra; "Analar ağlamasın", "Şehit cenazeleri gelmesin" sloganlarını en çok kullanan olmuştu!..

O da aynı hain fikrin benimsenmesine hizmet ediyor!..

Belli ki, Taraf gazetesinin işlevini, Y-CHP üstlenmiştir...

ABD'nin yerleşmesini istediği fikrin gönüllü militanlığını, bundan böyle, Kemal Kılıçdaroğlu ile ekibi yapacak!..

Y-CHP'nin önüne; şimdi daha zorlu bir görev konulmuş:

Küresel güçler, boşuna Y-CHP'nin AKP ile ortak hükümet kurmasını istemiyorlar...

Sıra, Kılıçdaroğlu'nun mutlaka çıkartacağız dediği "Yerel Yönetimler Özerklik Şartı"nın kanunlaşmasına geldi...

Geniş tabanlı ve BDP/PKK destekli güçlü bir hükümete,iş mi dayanır!..

AKP-BDP hükümeti zaten çantada keklik!

Öyle bir hükümetin yapamayacağı işler de var; o kirli işleri AKP/Y-CHP hükümetine yaptıracakları belli değil mi?..

Cemil Can

DİPNOTLAR:

(1)http://www.aydinlikgazete.com/politika/abd-orduyu-dinledi-operasyonu-sizdirdi-h74011.html

(2) İşte o belge

http://chp-muhalefethareketi.biz.tr/wp-content/uploads/2015/07/manhunting-timeline-2008.pdf

(3) 8 Ekim 2008 tarihli Taraf gazetesi


a45UyF587661-150722160543 Oraj Poyraz <oraj.poyraz@openmail.cc>
2015/07/23  06:50 6  64  1 undefined kemalistiz@googlegroups.com

 

Demokrasi esasen ferdidir, bu vasif vatandasin hakimiyete, insan sifatiyla istirak etmesidir

Mustafa Kemal Ataturk

FUSSILET - 34 Iyilik ve fenalik bir olamaz.
Sen fenaligi en guzel sekilde karsila.
O zaman aranizda dusmanlik bulunan kimse ile bile yakin dost oldugunu gorursun.
***
SURA - 40 Bir kotulugun karsiligi ona denk bir kotuluktur.
Fakat kim affeder ve barisirsa onun mukafati Allah a aittir.
Suphe yok ki o zalimleri sevmez.
BAKARA - 179 Ey akli erenler!
kisasta sizin icin hayat vardir... veya
MAIDE - 45 O kitapta cana can, goze goz, buruna burun, kulaga kulak, dise dis ve yaralara karsi yaralari odesme yazdik.
Fakat kim sadaka olarak bagislarsa, bu ona kefaret olur...

Asiriliga kacan seyleri seviyorum.
Olcusuz davranislari seviyorum.
Olcusuz dili.
Olcusuz siddeti.
Bu eglenceli.
Ilginic.
Heyecan verici.
Tabiat azgin oldugunda bu hosuma gidiyor.
Bu yuzden dogal afetleri de seviyorum.
Meydana gelen dogal afetler.
Lanet olsun, cok seviyorum.
Gercekten kendimi alamiyorum.
Doga cildirdigi zaman, etraf dagildiginda, insanlar korkup, mulke zarar geldiginde inanilmaz derecede mutlu oluyorum.
Olaya soyle bakiyorum.
Yuzyillardir insanoglu elinden geleni yapti.
Yikmak kirletlmek ve doga nin duzenini bozmak.
Agac kesme, maden ocaklari, atmosferi zehirleme, okyanus balikciligi, nehirleri ve golleri kirletme.
Bataklik ve akiferleri kurutma.
Simdi de doga da karsiligini aliyor.
Insanoglu afetlerle kafasina darbe yiyor, hayalari tekmeleniyor.
Bu hosuma gidiyor.
Ne olursa olsun insanoglu na karsi gram acima duymam ben.(2007 Yili nda yaptigi bir gosteri den)

George Carlin


Grup eposta komutlari ve adresleri :
Gruba mesaj gondermek icin : ozgur_gundem@yahoogroups.com
Gruba uye olmak icin : ozgur_gundem-subscribe@yahoogroups.com
Gruptan ayrilmak icin : ozgur_gundem-unsubscribe@yahoogroups.com
Grup kurucusuna yazmak icin : ozgur_gundem-owner@yahoogroups.com
Grup Sayfamiz : http://groups.yahoo.com/group/Ozgur_Gundem/
Arzu ederseniz bloguma da goz atabilirsiniz : http://orajpoyraz.blogspot.com/







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder