12 Ocak 2017 Perşembe

Resmi Gazete'de Yayımlandı!

Durmak yok, yola devam.
Aziz ülkem vatandaşlık satmaya başladı.
Aynı zamada bu vatan toprağının da satışı anlamına geliyor.
Ulan ne kansız, ne ruhsuz çıktınız be yahu...

Bir de bize on yıllardır din, iman, milliyetçilik sattınız ya ona yanarım.

Merkez sağın sermayesi neydi?
Bir hatırlayın, din, iman, milliyetçilik, hamaset.
Meğer hepsi boşmuş, biraz paraya hepsi satılık oluyormuş.

Oraj POYRAZ ( 0raj.p0yraz@neomailbox.net / oraj.poyraz@openmail.cc / oraj_poyraz@alpinaasia.com )
           L2fSIJNoA0xfSNxA       


Resmi Gazete'de Yayımlandı!

Türkiye'de en az 1 milyon dolarlık gayrimenkul satın alan, en az 2 milyon dolar yatırım yapan ya da en az 3 milyon dolarlık mevduat hesabı açan yabancılara Türk vatandaşlığı verilecek.

Resmi Gazete'nin bugünkü sayısında yayımlanan Türk vatandaşlığı kanunu uygulama yönetmeliğinde değişiklik yapan yönetmeliğe göre;

- en az 1 milyon dolar tutarında taşınmazı üç yıl satılmaması şerhiyle satın alan,

- en az 2 milyon dolar tutarında sabit sermaye yatırımı yapan

- en az 3 milyon dolar tutarında mevduatı üç yıl tutma şartıyla Türkiye'de faaliyet gösteren bankalara yatırdığı belgelenen veya bu tutarda devlet borçlanma araçlarını üç yıl tutmak şartıyla satın aldığı tespit edilen yabancılara Türk vatandaşlığı verilecek.

Değişiklikle, en az 100 kişilik istihdam oluşturduğu belgelenen yabancıların da Türk vatandaşlığı almaya hak kazanacağı hüküm altına alındı.

https://sarizeybekhaber.com.tr/resmi-gazete-de-yayimlandi-2 
a45UyF587661-170112101639 Oraj Poyraz At Alpinaasia oraj_poyraz@alpinaasia.com
2017/01/12  12:36 2  65  alelma@yahoogroups.com


 



--

Nice zengin vardir ki, yoksuldan da yoksuldur; nice buyuk kisi vardir ki, her asagilik kisiden de asagidir, nice yoksul vardir ki, butun zenginlerden daha zengindir.

Hz.Ali

Resulullah sav buyurdular ki:
Melekler, icerisinde kopek ve timsaller bulunan eve girmezler.

Kutubu Sitte 2169

A$ik Daimi : Madem Ki Ben Bir Insanim

Kainatin aynasiyim
Madem ki ben bir insanim
Hakkin varlik deryasiyim
Madem ki ben bir insanim

Insan hakta hak insanda
Ariyorsan bak insanda
Hic ek$iklik yok insanda
Madem ki ben bir insanim

Bunca temenni dilekler
Viz gelir cark-i felekler
Bana egilsin melekler
Madem ki ben bir insanim

Tevrati yazabilirim
Incili dizebilirim
Kurani sezebilirim
Madem ki ben bir insanim

Ilim bende kelam bende
Nice nice alem bende
Yazar levh-i kalem bende
Madem ki ben bir insanim

Enelhakkim ismim ile
Hakka erdim cismim ile
Benziyorum resmim ile
Madem ki ben bir insanim

Daimi yim harap benim
Ayaklara turap benim
Ask ehline sarap benim
Madem ki ben bir insanim


Grup eposta komutlari ve adresleri :
Gruba mesaj gondermek icin : ozgur_gundem@yahoogroups.com
Gruba uye olmak icin : ozgur_gundem-subscribe@yahoogroups.com
Gruptan ayrilmak icin : ozgur_gundem-unsubscribe@yahoogroups.com
Grup kurucusuna yazmak icin : ozgur_gundem-owner@yahoogroups.com
Grup Sayfamiz : http://groups.yahoo.com/group/Ozgur_Gundem/
Arzu ederseniz bloguma da goz atabilirsiniz : http://orajpoyraz.blogspot.com/










BitCoin URL: 16496HKpgEEpx1d6t688HiXXdJP5jdA9xo






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder