23 Nisan 2017 Pazar

KADİR MISIROĞLU'NDAN SKANDAL 23 NİSAN MESAJI

Bu herif-i naşerifi duyduğumda aklıma gelen ilk şey aşağıdaki şiir oluyor nedense.
Oraj POYRAZ ( 0raj.p0yraz@neomailbox.net / oraj.poyraz@openmail.cc / oraj_poyraz@alpinaasia.com )
           L2fSIJNoA0xfSNxA      

BEN SANA

Ben sana bok demem,

Boklar duyar ar eder.
Bir zerren düşse boka,
Onu da mundar eder.

Tanrı senin hamurunu
Necasetle yoğurmuş,
Anan seni s.ç.r iken
Yanlışlıkla doğurmuş.

Neyzen Tevfik

 


KADİR MISIROĞLU'NDAN SKANDAL 23 NİSAN MESAJI

Tarihçi olduğunu iddia eden Kadir Mısıroğlu, TBMM'nin açılışının 97. yıldönümünde yaptığı konuşmada millet egemenliğini hazmedemediğini bir kez daha gösterdi.

23 Nisan 2017 Pazar, 15:54

Ulusal Kurutuluş Mücadelesi için "Keşke Yunan kazansaydı, ne halifelik kaldırılırdı ne de şeriat" diyen Kadir Mısıroğlu'nun Cumhuriyet ve demokrasi hazımsızlığı sürüyor. Mısıroğlu, 22 Nisan günü düzenlediği ve internete yüklenen sohbetinde Atatürk'e nefret kusarken, Şeyh Sait'ten ise "Milletin imanını kurtaran kahraman" diye bahsetti.

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın 'Hocam' diye hitap ettiği ve Saray'da ağırladığı 'tarihçiler' arasında yer alan Kadir Mısıroğlu, 23 Nisan dolayısıyla Twitter'dan paylaştığı mesajda "Meclis'in açılışının çocukla ne alâkası var da, meclis'in açılışını "ÇOCUK BAYRAMI" yaptın ?!.. Demek ki sen ÇOCUKÇA bir iş yaptın !.." diyerek, Cumhuriyet'in kurucu ruhunu ve millet iradesinin tek egemen kabul edilmesinin önemini kavrayamadığını bir kez daha gösterdi.

[Haber görseli] "KEMALİST KELİMELER LAĞIM KOKUYOR"

"Oy" kelimesi yerine "rey" sözcüğünün kullanılması gerektiğini söyleyen Kadir Mısıroğlu, "Arapça kelimeler bana göre Kuran kokuyor Başımın üstünde yeri var. Kemalist kelimeler ise lağım kokuyor, nefret ediyorum" diye konuştu.

http://www.cumhuriyet.com.tr/haber/turkiye/726624/Kadir_Misiroglu_ndan_skandal_23_Nisan_mesaji.html#

 
a45UyF587661-170423213614 Oraj Poyraz oraj.poyraz@openmail.cc
2017/04/20  14:36 2  65  alelma@yahoogroups.com


 

ESENLIK SIZE
. . . . . .
O gun bu gun size ozendim
Her yerde, hava, toprak, deniz
Bir seruvendi, gokteyseniz
Ciktim, yok, yerdeyseniz indim
. . . . . .
Ilkin, size ickiyi tattirdim
Omur boyunca sarhossunuz
Ne acsiniz artik ne susuz
Sizsiz ben de susuz kalirdim
. . . . . .
Size geceyi de ogrettim
Onda duslerle cogaldiniz
Yasantida yorgun ve yalniz
Degilsiniz; sizi urettim
. . . . . .
Biterdi belki bir uykuyla
Her sey ve tadindan oturu
Gordunuz ki bundan ileri
Bir sey var cagiran tutkuyla
. . . . . .
Cagirdim, cagirdim, cagirdim
Bir bocek gibi titreyerek
Kostunuz tukeninceye dek
Ha bir adim, daha bir adim
. . . . . .
Sizi olumle percinledim
Bana... ve sim$iki ve sicak
Usurdunuz ah, cirilciplak
Olum doseginde; onledim
. . . . . .
Size yani gunahi sundum
Optunuz ve guzellestiniz
Cirkindiniz ilkin, tek ve pis
Irmak oldunuz, sizde yundum
. . . . . .
Simdi olay, hep ya hic gibi
Vardan ve yoktan ozge bir sey
Sevgiden de ote bir duzey
Olmak ya da olmamak belki

Ahmet Muhip DRANAS

Dusunup ibret alasiniz diye her seyden (erkekli disili) iki es yarattik.

Zariyat-49
Mi acaba diye sorun?

Ilk sozu kim ne kadar guclu ve bagirarak soylerse, o kazanir .

Joseph GOEBBELS
(Hitler in Propaganda Bakani)


Grup eposta komutlari ve adresleri :
Gruba mesaj gondermek icin : ozgur_gundem@yahoogroups.com
Gruba uye olmak icin : ozgur_gundem-subscribe@yahoogroups.com
Gruptan ayrilmak icin : ozgur_gundem-unsubscribe@yahoogroups.com
Grup kurucusuna yazmak icin : ozgur_gundem-owner@yahoogroups.com
Grup Sayfamiz : http://groups.yahoo.com/group/Ozgur_Gundem/
Arzu ederseniz bloguma da goz atabilirsiniz : http://orajpoyraz.blogspot.com/










BitCoin URL: 16496HKpgEEpx1d6t688HiXXdJP5jdA9xo






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder