29 Nisan 2018 Pazar

EMEKLİ KORAMİRAL ATİLLA KEZEK : ÖZDEN ÖRNEK SON KİTABINDA BÖYLE YAZMIŞTI: ÖLÜNCEYE KADAR GURUR DUYACAĞIM



EMEKLİ KORAMİRAL ATİLLA KEZEK : ÖZDEN ÖRNEK SON KİTABINDA BÖYLE YAZMIŞTI: ÖLÜNCEYE KADAR GURUR DUYACAĞIM

29.04.2018

Cumhuriyet Donanması "Örnek" Komutanını kaybetti.

20. Deniz Kuvvetleri Komutanı Oramiral Özden Örnek bir süredir tedavi gördüğü Koç Üniversitesi Hastanesi'nde vefat etti.

SOYADI GİBİ ÖRNEK BİR KOMUTANDI

Gölcük'teki Poyraz rıhtımında farklı gemilerde çalışmamız dışında ilk yakın görevlerimiz 1995 yılı Ağustos ayında olmuştu. Ben Gölcük'te Donanma Karargahı'nda Harekat Plan Şubesine atanmıştım Tümamiral Özden Örnek ise Kurmay Başkanımız olmuştu. Kardak krizi ve Avrasya Feribotu olaylarında birlikte çalışmıştık. Daha sonra 1998 yılında Deniz Kuvvetleri Kurmay Başkanı iken yine aynı binada yolumuz kesişmişti ben de Kurmay Albay rütbesiyle Harekat Plan Şube müdürü görevine atanmıştım. Daha sonra da bu görevler devam etti. Herkes gibi ben de kendisinden çok şeyler öğrenmiştim. Aile yaşamıyla mesleki bilgisiyle cumhuriyet değerlerine bağlılığıyla soyadı gibi örnek bir komutandı. Ruhu şad olsun.

Deniz Kuvvetlerimizin dışa bağımlılığını sonlandırmak kendi gemisini ve silah sistemlerini yapan kendi kendine yeterli bir Deniz Kuvveti haline getirmek için bir ömür harcayan Özden Örnek akla ve bilime olan sarsılmaz inancıyla ve yapmış olduklarıyla Türk Deniz Kuvvetlerini dünyanın dikkatini çekecek duruma getirmişti. Öylesine ki; 2009 yılı AB ilerleme raporunda Deniz Kuvvetlerimiz ismen zikredilerek şikayet edildi. Yurt dışından yapılan bu şikayet hemen yurtiçinde adresini bulmuş Balyoz davasıyla kendi ülkesinde kendi yargısı tarafından kendi yetişmiş değerlerinin yok edilmesine sessiz kalan milletinin ve silah arkadaşlarının gözü önünde infaz edilmişti.

ÖLÜNCEYE KADAR GURUR DUYACAĞIM

20 Nisan günü hastane odasında yaptığım ziyaret sonrası Oramiral Özden Örnek'in 2017 yılı eylül ayında birinci baskısı yapılan "Heybeliada'da Bir Işık" isimli son kitabının bazı bölümlerini tekrar okumuştum. Kitabında şöyle diyordu 20. Deniz Kuvvetleri Komutanı Oramiral Özden Örnek:

"Aile yuvamdan sonra benim ve pek çok Deniz Subayı için ikinci bir yuva olan Deniz Harp Okulu ve Deniz Lisesi mezunu olduğum için her zaman gurur duydum ve ölünceye kadar da duyacağım "

Sayın Komutanım Oramiral Özden Örnek emin olun ki Deniz Harp Okulu ve Deniz Lisesi sizin gibi bir Deniz Subayı yetiştirdiği için ebediyete kadar onur duyacaktır. Ben de emrinizde çalışmış bir Deniz Subayı olarak bu onura ortak olacağım.

Şimdi önemli olan içinden yetiştiği ve 48 yıl üniformasını giyerek unutulmaz hizmetler yaptığı Deniz Kuvvetleri ve silah arkadaşlarının onu nasıl uğurlayacağı...

Haydi Cumhuriyet Donanmasının evlatları "Çımariva Mevkilerine..."

Emekli Koramiral Atilla Kezek

Odatv.com

https://odatv.com/olunceye-kadar-gurur-duyacagim-29041838.html


a45UyF587661-180429170914 Oraj Poyraz At Alpinaasia oraj_poyraz@alpinaasia.com
2018/04/30  02:48 2  65  AtaturkMilliyetcileri@googlegroups.com

 


Begenmek
. . . . . .
Aynaya bakarken hissedilen hal

LEHCET UL HAKAYIK (GERCEKLERIN DILI)

Bundan on iki sene evvel isittim ki, en dehsetli ve muannid bir zindik, Kur an a karsi su-i kastini, tercumesiyle yapmaya baslamis.
Ve demis ki: Kur an tercume edilsin, ta ne mal oldugu bilinsin
Yani, luzumsuz tekrarati herkes gorsun ve tercumesi onun yerinde okunsun diye dehsetli bir plan cevirmis.
Fakat Risale-i Nur un cerh edilmez huccetleri kati ispat etmis ki, Kur an in hakiki tercumesi kàbil degil.
Ve lisan-i nahvi olan lisan-i Arabi yerinde Kur an in meziyetlerini ve nuktelerini baska lisan muhafaza edemez.
Ve herbir harfi on adetten bine kadar sevap veren kelimat-i Kur aniyenin mu cizane ve cemiyetli tabirlerinin yerinde beserin adi ve cuz i tercumeleri tutamaz, onun yerinde camilerde okunmaz, diye Risale-i Nur her tarafta intisariyla o dehsetli plani akim birakti.
****
Fakat, o zindiktan ders alan munafiklar, yine seytan hesabina Kur an gunesini uflemekle sondurmeye, ahmak cocuklar gibi, ahmakàne ve divanecesine calismalari sebebiyle, bana gàyet $iki ve $ikici ve $ikintili bir halette bu Onuncu Mesele yazdirildi tahmin ediyorum.
Baskalar ile gorusemedigim icin hakikat-i hali bilmiyorum

Said-i Kurdi
Risale-i Nur Kulliyati Sozler 11.Sua sayfa 425
Risale-i Nur Kulliyati > Sualar 11 Sua Onuncu mesele > Sayfa: 227
http://www.risaleinu...Sozler&Page=425
http://www.risaleinu...ayiMusa&Page=64
http://www.risaleinu...Sualar&Page=227

En ahmak insan, kendini herkesten en akilli sanandir.

Hz.Ali

-Irmaklarindan saraplar akacak- diyorsun
Cennet-i ala meyhane midir?
-Her mumin e iki huri- diyorsun
Cennet-i ala kerhane midir?
. . . . . .
Tanri bize cennette vaat ettigi sarabi
Nicin haram etsin bu dunyada, akla sigar mi?
Bir sarhos arap, devesini vurmus Hamza nin
Peygamber de yasak etmis arap a sarabi
. . . . . .
Beni ozene bezene yaratan kim? Sen
Ne yapacagimi da yazmissin onceden
Demek gunah isleten de sensin bana
O zaman nedir o cennet cehennem?
. . . . . .
Kim senin -yasa-ni cignemedi ki soyle?
Gunahsiz bir omrun ne tadi kalir soyle.
Yaptigim kotulugu kotulukle odetirsen eger
Seninle benim aramda ne fark kalir ki soyle
. . . . . .
Tanri bizi camurdan yarattiginda
Biliyordu bu dunyada ne isimiz olacak
Isledigim gunahlar hep onun emriyledir
O halde cehennemde beni nicin yakacak?
. . . . . .
Isyan edip karsinda duracagim, neredesin?
Karanligi, isiga yoracagim, neredesin?
Ibadete karsilik cenneti alacaksam
-Bagis mi, ticaret mi- diye soracagim, neredesin?
. . . . . .
Kor cehalet cirkeflestirir insanlari.
Suskunlugum asaletimdendir.
Her lafa verecek bir cevabim var elbet
Lakin bir lafa bakarim laf mi diye,
Bir de soyleyene bakarim adam mi diye
. . . . . .
Dunya, uc bes bilgisizin elinde
Sanirlar ki tum bilgiler kendilerinde
Uzulme, esek esegi begenir
Bir hayir var sana kotu demelerinde
. . . . . .
Sen bu dunyanin sirrina eremezsin
Erenlerin dilini de sokemezsin
Oyleyse ic sarabi, cennet et dunyayi
Oteki cennete ya girer, ya giremezsin
. . . . . .
Niceleri geldi, neler istediler
Sonunda dunyayi birakip gittiler
Sen hic gitmeyecek gibisin degil mi?
O gidenler de hep senin gibiydiler
. . . . . .
Icin temiz olmadiktan sonra
Haci hoca olmussun kac para
Hirka, tespih, post, seccade guzel
Ama TANRI KANAR MI BUNLARA?
. . . . . .
Sen sofusun hep dinden dem vurursun
Bana da sapik dinsiz der durursun
Peki, ben ne gorunuyorsam O yum
YA SEN NE GORUNUYORSAN O MUSUN?
. . . . . .
Sen icmiyorsan icenleri kinama bari
Birak aldatmacayi ikiyuzlulukleri
SARAP ICMEM DIYE OVUNUYORSUN AMA
YEDIGIN HALTLAR YANINDA SARAP NEDIR KI..
. . . . . .
Ey kara cubbeli senin gunduzun gece
Tas atma dunyayi bilmek isteyenlere
ONLAR YARATANIN SANATI PESINDELER
SENINSE AKLIN ABDEST BOZAN SEYLERDE....
. . . . . .
Ben kadehten cekmem artik elimi;
Tutmam senin kitabini minberini.
Sen kuru bir softasin, ben yas bir sapik
CEHENNEMDE SEN MI DAHA IYI YANARSIN, BEN MI?..
. . . . . .
Seni kuru softalarin softasi seni
Seni cehenneme komur olasi seni
Sen mi haktan rahmet dileyeceksin bana ?
HAKKA AKIL OGRETMEK SENIN HADDINE MI ?
. . . . . .
Yasamin sirlarini bileydin
Olumun de sirlarini cozerdin
Bugun aklin var, bir sey bildigin yok
YARIN AKILSIZ NEYI BILECEKSIN
. . . . . .
Ey kor!
Bu yer, bu gok, bu yildizlar, bostur bos !
Birak onu bunu da gonlunu hos tut hos !
Su durmadan kurulup dagilan evrende
BIR NEFESTIR ALACAGIN, O DA BOSTUR BOS !

Omer HAYYAM


Grup eposta komutlari ve adresleri :
Gruba mesaj gondermek icin : ozgur_gundem@yahoogroups.com
Gruba uye olmak icin : ozgur_gundem-subscribe@yahoogroups.com
Gruptan ayrilmak icin : ozgur_gundem-unsubscribe@yahoogroups.com
Grup kurucusuna yazmak icin : ozgur_gundem-owner@yahoogroups.com
Grup Sayfamiz : http://groups.yahoo.com/group/Ozgur_Gundem/
Arzu ederseniz bloguma da goz atabilirsiniz : http://orajpoyraz.blogspot.com/




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder