29 Nisan 2018 Pazar

Tarih unutmaz...

Büyük lokma ye , büyük konuşma der atalarımız.

Oraj POYRAZ(0raj.p0yraz@neomailbox.net / oraj.poyraz@openmail.cc / oraj_poyraz@alpinaasia.com )
           L2fSIJNoA0xfSNxA  


https://cdn00.vidyomani.com/c/1/3/3/yemin-ediyorum-izlerken-ben-utandim/yemin-ediyorum-izlerken-ben-utandim-240p.mp4

a45UyF587661-180429165856 Canfistir Davis oraj.poyraz@openmail.cc
2018/04/29  23:48 2  65  AtaturkMilliyetcileri@googlegroups.com

 


Inanc aklin yok edilmesinden baska bir sey olamaz.
Inanc kesinlikle kavranamacak olan seylere karsi sessizce tapinmadir.
Bu nedenle inanc insanin kendisini inanmazliga teslim etmesidir

Voltarie

Bizim Musluman isten evine gidiyor.
Orucludur, aksam iftar acacak.
Caddeler, meydanlar, sokaklar yiyenlerle, icenlerle dolu.
O bu manzaradan hic rahatsiz olmuyor, dindarliginin ibresi kipirdanmiyor.
Iste size uyusturulmus, zombi haline getirilmis sekuler bir Musluman.

Mehmet Sevket Eygi
Murtecilerin cok sevdigi ve onemsedigi fikir adami.

Buyuk ve tarihi olaylari ancak buyuk milletler yasayabilir.

K.Ataturk

En buyuk aci, Baskalariyla paylasmaya cesaret edemedigin acidir.

Charles Bukowski Sozleri / Heinrich Karl Bukowski / Bilge Sozleri


Grup eposta komutlari ve adresleri :
Gruba mesaj gondermek icin : ozgur_gundem@yahoogroups.com
Gruba uye olmak icin : ozgur_gundem-subscribe@yahoogroups.com
Gruptan ayrilmak icin : ozgur_gundem-unsubscribe@yahoogroups.com
Grup kurucusuna yazmak icin : ozgur_gundem-owner@yahoogroups.com
Grup Sayfamiz : http://groups.yahoo.com/group/Ozgur_Gundem/
Arzu ederseniz bloguma da goz atabilirsiniz : http://orajpoyraz.blogspot.com/




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder