23 Nisan 2018 Pazartesi

GÜZELCAN ÇELİK : NEDEN SANA OY VERMEYECEĞİM DİYORUM



GÜZELCAN ÇELİK : NEDEN SANA OY VERMEYECEĞİM DİYORUM


Ben Amerika'ya katil derken

Sen katile hizmet ediyordun


Ben Fetö'ye terörist derken

Sen hoca efendi diyordun


Ben Apo'ya bölücübaşı derken

Sen barış elçisi diyordun


Ben Atatürkçü paşalara sahip çıkarken

Sen Ergenekon'un savcısıydın


Ben Suriye'nin iç işlerine karışmayalım derken

Sen Amerika'nın gazıyla Esed gidecek diyordun


Ben milli bayramlarımda coşayım derken

Sen bana biber gazı sıkıyordun


Ben 1 Mayıs'ta işçi tulumuyla halay çekerken

Sen beni copluyordun


İşte bu yüzden seni sevmiyorum

Ben ülkemin muassır medeniyetler seviyesinde olmasını istiyorum

Sen tarikatlar şeyhler ve müritler ülkesi yapmaya çalışıyorsun


Ben bütün inançlara eşit mesafedeyim

Sen kendi inancın dışındakilere düşmanlık yapıyorsun


Ben kadınla erkek eşittir diyorum

Sen kadını aşağılıyorsun


Ben bilimi birinci yol gösterici kabul etmişim

Sen bilime düşmanlık ediyorsun


Ben sanatın içinde yaşıyorum

Sen sanatın içine tükürüyorsun


Ben ormana yeşile sahip çıkıyorum

Sen rant uğruna kesiyorsun


Ben demokrasiyi amaç edinmişim

Sen demokrasiye araç diyorsun


İşte bu yüzden seninle anlaşamıyorum

Ben insanım

Sen kul olayım istiyorsun


Ben düşünüyorum

Sen vuruyorsun


Ben sorguluyorum

Sen biat istiyorsun


Ben çoğulcu demokrasiden yanayım

Sen tek adamlık istiyorsun


Ben Cumhuriyetçiyim

Sen saltanat istiyorsun


Ben laikim

Sen şeriat istiyorsun


Ben halkçıyım

Sen kralcı olmamı istiyorsun


Ben Anadolu çocuğuyum

Sanayide çıraklık

Tarlada ırgatlık

Kışlada askerlik yaptım

Sen çocuğuna çürük raporu alıyorsun


Hasret Gültekin'im

Nesimi Çimen'im

Muhlis Akarsu'yum

Sen beni yakıyorsun


Ben ozanım

Aşık Mahsuni'yim

Arif Sağ'ım

Fevzi Kurtuluş'um

Sen sazımı kırmak istiyorsun


Ben halkım

Deniz Gezmiş'im

Dadaloğlu'yum

Pir Sultan Abdal'ım

Sen kellemi istiyorsun


Ben solcuyum

Ben Nazım Hikmet'im

ben Uğur Mumcu'yum

Sen bana vatan haini diyorsun


Ben Atatürk'ün torunuyum

Sen ATA'ma ayyaş diyorsun


İşte bu yüzden sana Oy vermeyeceğim diyorum !..

GÜZELCAN ÇELİK




a45UyF587661-180422210027 Canfistir Davis oraj.poyraz@openmail.cc
2018/04/24  05:48 2  65  AtaturkMilliyetcileri@googlegroups.com

 


Kaybetmeyi ahlaksiz bin kazanca tercih et !
Ilkinin acisi bir an, otekinin vicdan azabi bir omur boyu surer.

Anonim Nasihat

Allah in intikami
A RAF 136.biz de ayetlerimizi yalanlamalari ve onlardan gafil kalmalari sebebiyle kendilerinden intikam aldik ve onlari denizde bogduk.

Ne konusacam ben o kadinla yahu!.
Sehit annesine...

Recep Tayyip Erdogan.
Basbakan olduktan sonra

Oyle Bir Acmaza Dustu ki Vatan
Uyku Belli Degil Dus Belli Degil.
Coktu Ustumuze Bir Kara Duman
I$ik Belli Degil Los Belli Degil...

Umit Yasar OGUZCAN


Grup eposta komutlari ve adresleri :
Gruba mesaj gondermek icin : ozgur_gundem@yahoogroups.com
Gruba uye olmak icin : ozgur_gundem-subscribe@yahoogroups.com
Gruptan ayrilmak icin : ozgur_gundem-unsubscribe@yahoogroups.com
Grup kurucusuna yazmak icin : ozgur_gundem-owner@yahoogroups.com
Grup Sayfamiz : http://groups.yahoo.com/group/Ozgur_Gundem/
Arzu ederseniz bloguma da goz atabilirsiniz : http://orajpoyraz.blogspot.com/




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder