26 Ocak 2012 Perşembe

DUYURU - Balıkta 'görmedim, duymadım, bilmiyordum' devri sona erdi

Balıkta 'görmedim, duymadım, bilmiyordum' devri sona erdi

Afişlerde gösterilen limitleri ihlal edenler söz konusu olduğunda ise Alo Gıda 174, Alo Sahil Güvenlik (158) ve Alo Jandarma (156) aranabiliyor.


--   . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .   Şiir ne bir teşrih masasıdır, ne bir teşhir çarmıhı.  Cemil MERİÇ   . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .   Kurmus oldugum guruba uye olun Moderasyonsuz, sansursuz ve ozgur bir guruptur.  Ozgur_Gundem-subscribe@yahoogroups.com   . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .    Arzu ederseniz bloguma da goz atabilirsiniz.  http://orajpoyraz.blogspot.com/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder