20 Ocak 2012 Cuma

Eğitim camiasına sabır ve metanet diliyoruz...

Vatandaşa “Sizce Türkiye’de otoriter bir yönetim var mı?” diye sormuşlar,
Bizim gibi etliye sütlüye karışmayanlar için fark etmez hocam” demiş...

AK sicilli müdür!

Milli Eğitim Bakanı Ömer Dinçer, geçtiğimiz hafta 56 ilin il milli eğitim müdürünü değiştirdi. Yerlerine yenilerini görevlendirdi. Öğretmen kökenli CHP Grup Başkan Vekili Muharrem İnce yeni müdürlerden bazılarını tanıtıyor:


Burdur İl Milli Eğitim Müdürlüğü’ne atanan İsmail Çetin: Görevde Yükselme ve Unvan Değişikliği Yönetmeliği’nin koşullarını taşımıyor. Ama eski AKP Milletvekili Mustafa Çetin’in kardeşi unvanını taşıyor.

Yalova İl Milli Eğitim Müdürlüğü’ne atanan Ahmet Yurtman: Son seçimde AKP’den milletvekili aday adayı.

Manisa İl Milli Eğitim Müdürlüğü’ne atanan Mustafa Altınsoy: Son seçimde AKP’den milletvekili aday adayı.

Niğde İl Milli Eğitim Müdürlüğü’ne atanan Celalettin Ekinci: Öğrenci dövmekten ve hakaretten açılan soruşturmada maaş kesim cezasına çarptırıldı. Müdür yardımcısı iken görevinden alındı.

Aydın İl Milli Eğitim Müdürlüğü’ne atanan Pervin Töre: 2008’de girmediği dersler için kendisine ek ders ücreti ödettirdiği... 2010’da görevi kötüye kullandığı... 2011’de görevi savsakladığı gerekçesiyle ceza aldı.

Eğitim camiasına sabır ve metanet diliyoruz...




--   . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .   10.yy.ait oldugu tahmin edilen siir, genellikle kotu giden sanssizliklardan sonra iyi gunlere kavustuklarinda tanriya tessekkur etmek icin kulanirlardi.  Tungri ajun torutti,				Tanri Acun yaratti, Yulduzlari cerkesib,				Yildizlar siralanir, Cigri edh tezginur,				Felek ugurlu doner, Tun kun uze yorgenur.				Gece gunduzu orter.   . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .   Kurmus oldugum guruba uye olun Moderasyonsuz, sansursuz ve ozgur bir guruptur.  Ozgur_Gundem-subscribe@yahoogroups.com   . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .  Arzu ederseniz bloguma da goz atabilirsiniz.  http://orajpoyraz.blogspot.com/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder