30 Eylül 2012 Pazar

Ben böyle yorumladım.

Vallahi umduğumdan iyi bir tablo.
Günümüz siyaset yapısını izah etmese de, umut verici, bir çeşit referandum gibi.
%57 çağdaş eğitim isteyenler, % 41 peri masalı eğitimi isteyenler.
%41 peri masalı eğitimi çok fazla, umut kırıcı,
%57 çağdaş eğitim oranı ise Türkiye için umut verici, çağdaş ülkelere göreyse çok kötü.
İşte biz bu takımla Avrupa ve Dünya Kupalarında oynayacağız,
Rakiplerimiz İngilizler, Amerikalılar, Almanlar ve Japonlarla kafa kafaya mücadele edeceğiz.
Size inandırıcı geldi mi?
Bana gelmedi.

Matematik uygulamaları
495000
%31
%57
Çağdaş
Yabancı dil
413000
%26
Kur'an
402000
%25
%41
Mürteci
Hz. Muhammedin hayatı
256000
%16
Kürtçe
21000
%1,3
%1,3
Bölücü
Toplam
1587000
%100



Saygılar. Oraj POYRAZ



Kürtçe son sırada

Seçmeli ders raporu açıklandı. En çok talep matematiğe, en az talep Kürtçe'ye geldi.

25 Eylül 2012 Salı, 04:33:30
232 bin yeni 'imam hatipli' 

GAZETE HABERTÜRK

Bu yıl açılan imam hatip ortaokullarına 107 bin, lise 1'e 125 bin yeni kayıt yapıldı. Geçen yıl imam hatip liselerinde toplam 268 bin öğrenci okuyordu

MİLLİ Eğitim Bakanlığı Müsteşarı Emin Zararsız, 4+4+4 eğitim sistemiyle getirilen seçmeli ders ve imam hatip okullarının sayısını açıkladı. Zararsız'ın açıkladığı verilere göre imam hatiplerin sayısı 1799'a yükseldi. Zararsız, "Şu an itibarıyla bağımsız imam hatip ortaokulu sayısı 700. Bir imam hatip lisesinin bünyesindeki imam hatip ortaokulu sayısı ise 405. İmam hatip lisesi sayısı da 694. İmam hatip ortaokullarının 1. sınıfına 107 bin, imam hatip liselerinin 1. sınıfına ise 125 bin öğrenci kaydoldu" dedi. Geçen yıl 537 imam hatim lisesinde 268 bin 245 öğrenci eğitim görüyordu.

Kürtçe son sırada

* Zararsız'ın açıkladığı 'seçmeli ders' raporu sonuçları şöyle:
* Matematik uygulamaları: 495 bin öğrenci. (Matematik dersinin dışında ek olarak geometri bilgisi, simetrik resim çalışmaları, istatistiksel araştırmalar, uzay şekillerinin özelliklerini kullanarak ve farklı formüllerle problem çözme konuları işleniyor.)
* Yabancı dil: 413 bin (Mevcut derslerin yanı sıra İngilizce, Almanca ve Fransızca, Arapça, Çinçe, Rusça)
* Kuran-ı Kerim: 402 bin (Kuran-ı Kerim'in mesajları ve okunması)
* Hz. Muhammed'in hayatı: 256 bin
* Yaşayan diller ve lehçeler: 21 bin (Kürtçe, Abhazca, Adigece) Zararsız, Kürtçe'nin en az seçilen dersler arasında yer almasını değerlendirirken, "Böyle olması doğal. çünkü belirli bölgelerde konuşuluyor" dedi.

http://www.haberturk.com/gundem/haber/779370-kurtce-son-sirada
--
Dindarligin en ustunu, dindarligi gizlemektir.

Hz.Ali

Ey mutsuzlar!

Kardeslerinizi bogazliyorlar, goz yumuyorsunuz.
Çigliklar duyuluyor ama siz susuyorsunuz.
Aramizda dolasip kurbanini seciyor zorbanin teki,
sessiz kalirsak bize dokunmaz diyorsunuz.
Bok yiyorsunuz!
Ne tuhaf yer burasi, sizler nasil insanlarsiniz!
Haksizlik varsa bir yerde eger ayaklanmali insan.
Ayaklanma olmuyorsa batsin o sehir yerin dibine.
Yansin bitsin, kul olsun karanliklar basmadan.
 
Bertolt BRECHT
Ben,Manevi Miras olarak hicbir Ayet, hicbir Dogma,
hicbir Donmus ve kaliplasmis Kural birakmiyorum.
Benim Manevi Mirasim Bilim ve Akildir...

K.Ataturk

- - - - - - - - - - - - - -
1920 - Islam yuceltme derneginin bildirisi :
Yunan ordusu halifenin ordusu sayilir.
Hic de zararli bir topluluk degildir.
Asil kafasi koparilacak mahlukat Ankara'dadir.

ISKILIPLI ATIF 
Kurmus oldugum gruba uye olun
Moderasyonsuz, sansursuz ve ozgur bir gruptur:
Ozgur_Gundem-subscribe@yahoogroups.com

Ayrilmak isterseniz de:
Ozgur_Gundem-unsubscribe@yahoogroups.com

- - - - - - - - - - - - - -
Arzuederseniz bloguma da goz atabilirsiniz.
http://orajpoyraz.blogspot.com/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder