24 Eylül 2012 Pazartesi

Rasim Ozan Kütahyalı: Gerizekalı beyinsiz generaller!

ROK:Gerizekalı beyinsiz generaller!

22 Eylül 2012 - 11:10

Beyaz TV'de Dinamit adlı programda generallere hakaretler yağdıran Rasim Ozan Kütahyalı ile Ümit Zileli birbirine girdi..

Kütahyalı HUKUÇU değilmiş...

Katıldığu programlarda kendisini hukukçu olarak tanıtan, her konunun uzmanı Rasim Ozan Kütahyalı'nın maskesini Latif Şimşek istemeden düşürdü.
Programda Balyoz davası ile ilgili görüşü sorulan Kütahyalı
" ben hukukçu değilim..
" şeklinde söze başlayınca Latif Şimşek " Sen hukuk fakultesimezunuydun en azından fikrin vardır.."
deyince Ümit Zileli söze atıldı ve" Hayır değil." dedi.
bunun üzerine Kütahyalı mezun olamadığını söylemek zorunda kaldı ve morali çok bozuldu.

Bunun üzerine Ümit Zileli'ye saldıran Kütahyalı " 4 yıldır söylediğin hiç bir şey doğru çıkmadı.." dedi.

AKP hükümetinini değişmesi halinde Zileli'nin kendisin kurtaramayacağını iddia eden Kütahyalı " Zaten Yılmaz Özdil'in de poposunu ben kurtardım, ama onlar beni kurtarmaz ..." şeklinde bilinmeyen bir olaya dikkat çekti.
Zileli'de kameralara dönerek " Buradan söz veriyorum, AKP hükümeti gittiğinde sana sahip çıkacağım"
dedi.

Gerizekalı beyinsiz generaller!

Programda Balyoz davasında ceza alan generaller için " Bunlar gerizekalı, beyinsiz generaller" sözünü sarfedince ortalık bir anda gerildi.
ÜmitZileli
" Sen bunları söyleyemezsin.
Sen de tetikçisin..."
diyerek çıkıştı.
Kütahyalı 'da
" Ben tetikçi olsam seni 10 kez ipten kurtarmazdım" dedi.
Bu arada Latif Şimşek araya girerek
" Sen kimsin ki onu ipten kurtarıyorsun?" dedi.

Silah sesleri duyuldu!

Rasim Ozan Kütahyalı'nın hakaretler yağdırıp ahkam kestiği sırlarda ekranlardan da duyulacak şekilde art arda 7-8 kez silah sesi geldi.
Bir anda heyecanlanan ve baskın oldu düşüncesiyle telaşlanarak kapılara bakmaya başlayan Kütahyalı'nın suratı asıldı.
Bunu fark eden Şimşek
" Beni, geçmeden kimse Rasim Ozan Kütahyalı'ya zarar veremez..." şeklinde bir sözle ortamı sakinleştirdi.

Kütahyalı'nın program boyunca elindeki telefonla yazıştığı dikkat çekti..

http://www.internetajans.com/haber/rok-gerizekali-beyinsiz-generaller-haberi-14314h.html

--
Cozumde gorev almayanlar, problemin bir parcasi olurlar.

Wolfgang Van Goethe

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder