21 Eylül 2012 Cuma

Silivri Esireri böyle demiş...

MHP milletvekili emekli Korgeneral Engin Alan:
"Söylenecek her şey bugüne kadar söylendi.
Söyleyecek başka bir şey kalmadı."

Deniz Kuvvetleri eski Komutanı emekli Oramiral Özden Örnek:
"Söyleyecek bir şeyim yok."

Hava Kuvvetleri eski Komutanı emekli Orgeneral Halil İbrahim Fırtına:
"Üzerime atılı suçlamayı reddediyorum."

Emekli Orgeneral Ergin Saygun:
"Davanın sonucunu etkileyecek pek çok tanık dinlenmedi.
Dinlenmemiş bilirkişiler de mevcuttur.
Kuvvet şuanda sizdedir.
Ancak hak bizimledir."

Emekli Tümamiral Cem Gürdeniz:
"Mahkeme tarafsızlığını ve bağımsızlığını yitirdi.
Bu mahkemeyi tanımıyorum.
Söylenecek sözüm yoktur."

Emekli Albay Dursun Çiçek:
"3 yıldır hukuk okuyorum.
O kitaplardan sizden farklı şeyler anlıyorum.
Aynı dünyada yaşamadığımızı düşünüyorum.
Sizden hiçbir talebim yok."

Koramiral Deniz Cora:
"Bu dava son söz aşamasında değildir.
Neyin son sözü söylenecektir.
Masumiyetimizi daha ne kadar kanıtlayacağız.
Son söz bize bu iftiraları atanlar"

Bülent Akalın:
"Hayırlara vesile olmasını diliyorum."

Tuğamiral Şafak Yürekli ise:
"Son sözüm ilk sözümdür.
Üzerime atılı bu mesnetsiz suçlamayı bir kez daha şiddetle reddediyorum.
Şerefli Türk ordusu tasviye edilmeye çalışılıyor.
Vatan sağ olsun"


--
Kurmus oldugum gruba uye olun
Moderasyonsuz, sansursuz ve ozgur bir gruptur.

Ozgur_Gundem-subscribe@yahoogroups.com
Arzu ederseniz bloguma da goz atabilirsiniz.
http://orajpoyraz.blogspot.com/

CANIMIZ
. . . . . .
Tenden cikagorsun hele bir kez canimiz ,
Tuglayla kapar ustumuzu, dostlarimiz
Bir baskasinin kabrini ortsun diyerek
Bir gunde bizim, tugla olur topragimiz .

OMER HAYYAM

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder