26 Eylül 2012 Çarşamba

Zorla İmam hatip lisesine kayıt

Daha dur, daha dur, bunlar işin başı, arkası da gelecek.
Aleviler, başta olmak üzere herkes sünni olacak,
Yolu yok.
Yola devam.

Zorla İmam hatip lisesine kayıt

İstanbul Sultangazi ilçesinde, puanı yetmediği için Anadolu ya da meslek liselerine yerleşemeyen 100'e yakın öğrenci, bilgileri dışında imam hatip liselerine yerleştirildi. Çoğu Alevi veliler, çocuklarının istekleri dışında 'zorla' imam hatip liselerine kaydedildiğini belirterek, "Dilekçe verdik, hakkımızı arayacağız" dediler.

http://haber.gazetevatan.com/zorla-imam-hatip-lisesine-kayit/483319/1/G%C3%BCndem#.UGKzuFGz73U
--
Kurmus oldugum gruba uye olun
Moderasyonsuz, sansursuz ve ozgur bir gruptur.

Ozgur_Gundem-subscribe@yahoogroups.com
Arzu ederseniz bloguma da goz atabilirsiniz.
http://orajpoyraz.blogspot.com/

BEN BIR YILDIZIM
. . . . . .
Ben bir yildizim yildizlar ortasinda,
Saga bakarim, sola bakarim, eyvah,
Yapayalnizim yildizlar ortasinda.
Bir bitmez duzelikte aksamla sabah.
. . . . . .
Alabildigine bana vermisler, ?al! ?
Dayanilmaz bosluguyla bu evreni
?Bu gercek, bunu al! Bu dus, bunu da al! ?
Ne ki varsa, bana yazilmis nedeni.
. . . . . .
Mutluyum, bu guzel, bu tek yildizlikta;
Milyonlarca sunu, adak sana, tanrim!
Ama kalbim catlayacak yalnizlikta,
Hic olmazsa bir ayna ver bana, tanrim!

Ahmet Muhip DRANAS

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder