15 Ocak 2014 Çarşamba

10-Astsubayın isyanı

Bunca yıldır devlet, memurları, politikacıları, hükümetleri Müslüman değildi.
Ülkede Dar-ül Harp ortamı vardı.

The Cemaat başta olmak üzere bütün cemaatler gayrete geldi..
Devlet Müslüman olacaktı.
Bütün memurlar Müslüman olacaktı.
Cumhurbaşkanı, başbakan, bakanlar, müsteşarlar falan.
Bunlar hep Müslüman olacaktı.

Başbakan baş imam olacaktı.
Tamamı da Müslüman olan halkın önüne geçecekti, Cuma namazı kıldıracaktı.
Başbakan mimbere çıkıp demeçlerini  vaaz olarak verecekti.
Herşey çok güzel olacaktı.
Peygamberin sağlığındaki gibi, Asr-ı Saadet zamanındaki gibi olacaktı.

Geldiler, istenen herşey oldu.
Müslüman hakimler de geldi.

Sonuç budur...
En imansız, en dinsiz adamdan bile daha fazla pisliğe bulaştılar.
Velev ki, başbakan satanist olsa bundan daha çok zarar veremezdi.
Velev ki, cumhurbaşkanı Mecusi olsa bundan daha kötü işlere imza atamazdı.

Oraj POYRAZ


Astsubayın isyanı

Astsubay Davut Yıldız soruyor:
"Ben, 2-6 yılla yargılanıyorum. 18 aydır tutukluyum.
En üst seviyeden ceza verilse yatacağım miktar 16 ay iken neden hâlâ tutukluydum?
Ailem soruyor nasıl seni hâlâ bırakmıyorlar, nasıl hâlâ tutuklusun?
Ben cevap veremiyorum.
Çünkü cevabı ben de bilmiyorum.
Ben de soruyorum Türk halkına, hâlâ neden tutukluyum?
"

Haberin devamı için: http://www.hurriyet.com.tr/gundem/25562753.asp


a45UyF587661-201307301451-10

  ^^^^^ - vvvvv

 

zaryop:jaro
Derin olan kuyu degil, kisa olan iptir.

Konficyus
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Kurmus oldugum gruba uye olun
Moderasyonsuz, sansursuz ve ozgur bir gruptur:
Ozgur_Gundem-subscribe@yahoogroups.com
Ayrilmak isterseniz de :
Ozgur_Gundem-unsubscribe@yahoogroups.com
Grup Sayfamız :
http://groups.yahoo.com/group/Ozgur_Gundem/
Arzu ederseniz bloguma da goz atabilirsiniz.
http://orajpoyraz.blogspot.com/


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder