21 Ocak 2014 Salı

10-HASDAL'DAN ŞİİR ,Yazar Sayın MEHMET AYGÜN


HASDAL'DAN ŞİİR

Yazar Sayın MEHMET AYGÜN

Dz.Kur.Albay.



SEN DÜŞÜN !

Geceler uzundur...

Geceler zordur..

Hele bir de tüm masumiyetinle

     HASDAL'daysan,

İşte yine kendinle başbaşa


Dışarıda hava soğuk,

HASDAL' İLK KAR DÜŞTÜ,

Ama yüreğimde yağmurlar yağıyor..

Her yer bembeyaz..

                  Günahsız,ihanetsiz,yalansız,bembeyaz..

Hava buz,hava soğuk;

Ama içim sımsıcak,

VATAN NÖBETİNDEYİM..

Canım Devletim,

    ÖZGÜRLÜĞÜMÜ ALDI !

Sıcacık bir hapishane,sıcak yemekler verdi (!)

Aileler paramparça,

      Ya evdekiler ?

      Ev sıcak mı ?

     Aman üşümeyin,aman hasta olmayın !

      Siz sağlıklı iseniz,biz iyiyiz !

     Akşam yemeğinde ne vardı ?

     Çocuklar ?Ödevleri tamam mı ?

BIRAK HERŞEYİ ÇOCUKLAR MUTLU MU ?

Baba,evin babası...

Tabii ki gelecek,

Yarın.....Belki yarından da yakın....

Ne zaman mı ?

ZALİM,ZULMÜNDEN UTANDIĞI ZAMAN,BABA EVE GELECEK !

Tüm söylenecekler söylendi,

Tüm kanıtlar sunuldu,

Falcılar,zaten hiç göremedi rezaleti,

Umut dolu yorumlar da bitti !

Uyu,sen daha uyu canım kardeşim:

   Yurdum da Hukukun yanında ADALET de bitti !

Ben zaten Hapisteyim,SEN DÜŞÜN !

        

Diyeceğim odur ki ;

        Gün ağarırken,

           Evini arayan kolluk Kuvvetinin,

                    Bulduğu(?)her şeyin,

                      Senin olmadığını ispatlamak da,

TABİİ Kİ SENİN GÖREVİNDİR !

Zaten Anayasa Mahkemesi Başkanı da

Yargıtay 9.Ceza Dairesi'ni iyi tanır:

"HEPSİ İYİ ÇOCUKLAR !"

HUKUK 02 AĞUSTOS 2012 de bitti de,

ADALET de 09 EKİM 2013 de bitti !



Dedim ya,

Ben zaten hapisteyim,

SEN DÜŞÜN !

                                   MEHMET AYGÜN

                                      Dz.Kur.Albay.

13 ARALIK 2013

HASDAL


a45UyF587661-201307301451-10

  ^^^^^ - vvvvv

 

zaryop:jaro
GIDIYORUM
. . . . . .
Colde bir yolcu gibi yalnizligim icinde
Kavrulup gidiyorum.
Serseri bir ruzgar gibi hep ganimet pesinde
Savrulup gidiyorum
Serce kadar pervasiz, bir gunden otekine
Atlayip gidiyorum.
Butun kumaslarini actigim gibi yine
Katlayip gidiyorum.
Bir kis gunesi gibi ben keyfimin esiri
Gorunup gidiyorum.
Ne belli yerim var, ne de sevdigim biri
Surunup gidiyorum.

Cahit Sitki TARANCI
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Kurmus oldugum gruba uye olun
Moderasyonsuz, sansursuz ve ozgur bir gruptur:
Ozgur_Gundem-subscribe@yahoogroups.com
Ayrilmak isterseniz de :
Ozgur_Gundem-unsubscribe@yahoogroups.com
Grup Sayfamız :
http://groups.yahoo.com/group/Ozgur_Gundem/
Arzu ederseniz bloguma da goz atabilirsiniz.
http://orajpoyraz.blogspot.com/


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder