23 Ocak 2014 Perşembe

10-Rifat Serdaroglu : ANLAT BİNALİ

Örnek olsun diye yazıyorum.
Ben sizin samanlığınıza birkaç avuç iğne atsam hayvanlarınıza o samanı verebilir misiniz?
(Örneği vatandaşlarımın vicdanlı olduğunu var sayarak verdim, ama biliyorum ki verecek olanlar da çoktur.  ::))
Ya da mükellef bir yemeğe leblebi kadar b.K karışsa zararı yok deyip yiyebilir misiniz?
(Ağayla marabanın bok yeme kısasını hatırlayın)  ::))

Görüldüğü üzre verdiğim iki örneğe dahi inanmakta ben(!) zorlanıyorum.
İşte bu yüzden ben bu kalabalık kitleye halk, Türk falan demekte zorlanıyorum.

Bunların hepsi de az kötünün çok iyiye karıştığı örnekler.
Günümüz AKP'si, RTE öncülüğünde ilerleyen işler böyle değil.
Çokça kazuratın, çokça başka iğrençlikle altüst olduğu, içine zerre kadar iyinin de karıştığı işler.

Başta Fitnebaz Cemaat(The Sinister Fraternity) olmak üzere, diğer cemaatlerin de el birliğiyle İslama ettikleri de öyle.
Bu insanlar İslamı mundar etmiştir.
İnandırıcılığını, güvenilirliğini, doğruluğunu, iyiliğini zedelemiştir.
İçine yalanı, dolanı, riyayı, sahtekarlığı, iftirayı, cinayeti, parayı, siyaseti ve bilinen her türülü faziletsizliği katmıştır.
Kötülüğün zerresi bile iyiyi zedelerken.
Bunlar özünde saflaşması gereken iyiliğin içine her türlü kötülüğü alabildiği kadar boca etmiştir.

Kim ne derse desin, olan budur.
İslam mundar edilmiştir.

Ve tuhaftır ki, bu yeni değildir.
İslamiyet 1500 yıldır çok elverişli bir siyaset aracı olmuştur.
Menfaat aracı olmuştur.
Geçmiş yüzyılların hükümdarları, hanedanları, devletleri, büyük ya da küçük imamları hep böyle yapmıştır.

Saygılar.
Oraj POYRAZ.
--------------


Rifat Serdaroglu : ANLAT BİNALİ

Belediye Başkanı Aziz Kocaoğlu'nun Bacanağı(Var mı bilmiyorum!) İzmir Büyükşehir Belediyesince yapılacak çok büyük meblağlı bir ihalenin bir gün öncesi polis kameraları tarafından, ihaleye girecek işadamından demet-demet dövizleri çantaya doldururken kayda alınsa ve bu görüntüleri tüm Türkiye seyretse, sen bu olay için ne derdin?

Anlat Binali anlat.
Ama tane-tane anlat, çok heyecanlı oluyor?

Cumhuriyet Savcısının talimatıyla, ihaleye fesat karıştıranlar-avantacılar- rüşvetçiler gözaltına alınıp, görevli mahkeme tarafından tutuklandıkları halde, Aziz Kocaoğlu'nun Bacanağı önceden uyarıldığı için suçlular gibi kanundan kaçarsa, sen bu olay için ne derdin?

Anlat Binali anlat.
Ama tane-tane anlat, çok heyecanlı oluyor?

Bacanağının saklandığı 4 gün boyunca, Aziz Kocaoğlu gerekli düzenlemeleri yapsa, örneğin Adalet Bakanlığı Müsteşarı İzmir Başsavcısını iki kez arayıp

"Ya bu işi düzelt, ya da başına geleceklere razı ol" dese, daha sonra Aziz Kocaoğlu'nun Bacanağı teslim olsa ve görevli mahkeme beklenmeyip, nöbetçi mahkeme tarafından gece vakti ansızın salıverilse, sen bu olay için ne derdin?

Anlat Binali anlat.
Ama tane-tane anlat, çok heyecanlı oluyor?

İzmir Cumhuriyet Başsavcısı, Adalet Bakanlığının yeni Müsteşarının kendisini tehdit edip, Anayasamızın 138.Maddesini çiğnediği konuşmasını bir tutanağa bağlasa ve bu tutanak Erdoğan tarafından TBMM de okunsa, buna rağmen

Aziz Kocaoğlu, Başsavcıyı sürdürse, sen bu olay için ne derdin?

Anlat Binali anlat.
Ama tane-tane anlat, çok heyecanlı oluyor?

Bak Binaliciğim;

Seni bilmem ama eğer Aziz Kocaoğlu, yukarıda yazılanları yapsa ve yüzü hiç kızarmadan, hiçbir şey olmamış gibi aday olsaydı, görevi bittiği halde hala devletin korumalarını-araçlarını-gücünü kullanmaya devam etseydi ben ne derdim, onu söyleyeyim;

Eyy Başkan Adayı, sen ne utanmaz-sıkılmaz bir insansın yahu.
Sen Bacanağına gerekli güvenceyi vermemiş olsan, adamcağız senin sorumlu olduğun Başkanlıkta ihale bağlamaya cesaret edebilir miydi?

Bacanağın, sana rağmen ve senin bilgin dışında böyle bir hırsızlık yapsa, sen onu kurtarmak için bu kadar çalışır mıydın?
Sevsinler senin hukuk devletini de, namus anlayışını da..

Sen Gel Rifat

Son habere göre Erdoğan'ın "Akil İnsanları" Türkiye'yi bir daha dolaşacaklar.

Bu kez yolsuzluk ve hırsızlıkların yalan olduğunu, paralel yapıyı-paralel devleti anlatıp, patronları Tayyip Abilerini parlatacaklar.
Çok iyi olur.
Erdoğan'ın böyle bir desteğe gerçekten ihtiyacı var.
Erdoğan'ın kendi adamları tam film gibiler.
Akım derken, b.kum diyorlar.
Toplayayım derken dağıtıyorlar.

Erdoğan bu duruma çok üzülüyor, bu yüzden Bülent Abisine bile konuşma yasağı getirdi.

Merak ettiğim husus Akil İnsanlar, operasyonlarda yakalanan kutuları-kasaları-paraları nerelerine sığdıracaklar?
Yargıç-Savcı-Polis tayinlerini, baskıları nasıl anlatacaklar!

Bu defa İzmir'e sen gel.
Bana paralel devleti sen anlat.
Zafer Çağlayan+ Sinan Aygün+ İ.Melih Gökçek ile olan ilişkilerini bana anlat.
TOBB paralarını Tayyip Abin için nasıl harcadığını da bana sen anlat.
Fethullah Gülen ile olan yakınlığını, ziyaretlerini ve gizli ilişkilerinizi anlat.
Yapıldığı iddia edilen yolsuzlukların kodlarını bana iyice bir anlat lütfen.
Gelirken Halim Mete'yi ve Orhan Gencebay'ı da getir.
Maksat sohbet olsun.
Kadir'i sakın getirme, artık ona kimse inanmıyor.
Deniz kıyısında her zaman gittiğin meyhanede otururuz.
Orhan Baba söyler biz dinleriz.
Tamam mı adaşım!

Sen gel ve "Ampulden" aldığın ışıkla, beni aydınlat.
Bana Tayyip sevgini anlat, bana sevmeyi anlat.
Anlat ki, içimiz açılsın be cesur yürek Rifat!...

Sağlık ve başarı dileklerimle 23 Ocak 2014

Rifat Serdaroğlu

 


a45UyF587661-201307301451-10

  ^^^^^ - vvvvv

 

zaryop:jaro
BIR GUZEL
. . . . . .
Bir guzel bilirim, bir daha bilmem
Onda gor cilve nedir, eda nedir
Oyle satar kendini dirhem dirhem
Ondan bu gonul deli divanedir
Nerden cattim boylesi bir guzele
Netsem, neylesem o kiz gecmez ele
Kaptirdim kendimi bir kere sele
Bana sor dalga nedir, kaya nedir
Gunduz isimde beni saskin eder
Gece dusumde beni cilgin eder
Ayriligi basimdan askin eder
Bir sevda ki yanmaktan baska nedir?

Cahit Sitki TARANCI
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Kurmus oldugum gruba uye olun
Moderasyonsuz, sansursuz ve ozgur bir gruptur:
Ozgur_Gundem-subscribe@yahoogroups.com
Ayrilmak isterseniz de :
Ozgur_Gundem-unsubscribe@yahoogroups.com
Grup Sayfamız :
http://groups.yahoo.com/group/Ozgur_Gundem/
Arzu ederseniz bloguma da goz atabilirsiniz.
http://orajpoyraz.blogspot.com/


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder