31 Ağustos 2016 Çarşamba

Tekbir! : Hüsnü MAHALLİ

 


Tekbir! : Hüsnü MAHALLİ

15 Temmuz 'İslamcı' FETÖ'nün başarısız darbe girişiminden sonra sokaklara çıkan ve bir ayı aşkın süreyle AKP teşkilatının talimatıyla sokaklarda tutulan vatandaşların ağırlıklı olarak haykırdıkları bir slogan vardı:

"Ya Allah Bismillah, Allahuekber".

Kime karşı?

FETÖ.

'Aynı inancı paylaşan ve darbe öncesine kadar AKP'nin ideolojik müttefiki.

'İslamcı' bir parti olduğu için AKP'ye oy veren insanların 'İslamcı' söylemleri haykırması normal.

15 Temmuz sonrasında Cumhurbaşkanı Erdoğan ve hükümetin aldığı kararların normal olduğu kadar.

Kadın polislerin türban takabilmesi, anayasa mahkemesine İmam Hatipli iki üyenin atanması, Danıştay'a türbanlı bir üyenin atanması, türbanlıların tüm askeri kurum ve tesislere serbestçe girebilmesini sağlayan düzenleme ve GATA Başhekimliği'ne türbanlı bir doktorun atanması…

Hepsi bu 'İslamcı' duygu, eğilim ve heyecanı karşılamak için…

Bunun için de Arap ülkelerinden yüzlerce belki de binlerce İslamcı Türkiye'ye geldi ve İstanbul ile Ankara'daki AKP'nin 'Demokrasi' mitinglerine katıldı.

Belki bunun için TSK, Suriye'de savaşan birçok 'İslamcı' grupla Cerablus'a girdi.

Ilımlı ya da radikal olmaları önemli değil.

Ama hepsi dinci.

Ne yapıyorlarsa Allah ve din için yapıyorlar ve yaptı.

Beş yıl önce Alevi ve Şiiler'i kesmek için yola çıktılar.

AKP ve bölgesel ve uluslararası ülke ve güçlerin desteğiyle…

Hayal ötesi katliamlar yaptılar, yapıyorlar.

Her seferinde 'tekbir' getirerek.

Tıpkı şimdi Cerablus'ta yaptıkları gibi.

Bakalım bu 'inanç ve davranışlarıyla' TSK'yı ne kadar etkileyecekler?

Bir de bakarsanız, TSK da 'İslamcı' olur!

Nasıl olsa 'Peygamber Ocağı'.

Ama ortada bir sorun var:

2012'de CIA tarafından kurulan ve başta Türkiye olmak üzere bölgedeki Müslüman ülkeler tarafından desteklenen IŞİD, bugün artık aynı örgüt ve ülkeler tarafından vuruluyor ya da öyle görünüyor.

Ama tezgâh bu kadar da değil.

Pentagon tarafından kurulan ve desteklenen PYD, CIA tarafından kurulan IŞİD'e karşı savaştırılıyor.

Tezgâh bununla da bitmiyor.

ABD müttefiki TSK, CIA kurgulu İslamcı gruplarla birlikte Pentagon destekli PYD ile savaşıyor.

Amerikalılar arada çelişkili ve ikiyüzlü davranıyorlar ama olsun.

Önemli olan "Ya Allah Bismillah Allahu Ekber".

Tekbir: Allahu Ekber.

Bunun için on binlerce 'mücahit' dünyanın dört bir tarafından yola çıkarak Türkiye'ye geldi ve 'İslamcı' AKP'nin yardımıyla Suriye'ye girdi ve oradaki terör örgütlerine katıldı.

Tek bir amaç için 'Suriye'de İslam Devleti'ni kurmak'.

Demokrasi ve özgürlük lafı edenlerin kafası uçuruluyordu.

'İslam'da bunlar yoktu ve olamazdı'.

'Yapılan her şey Allah adına ve onun için yapılacaktır'.

Binlerce fetva havada uçuşuyordu.

'Cihat nikâhı' için de.

Yalnız Tunus'tan 700 genç kız Suriye'ye taşındı ve mücahitlerin hizmetine sunuldu.

FETÖ'nün darbe girişimi de Allah içindi.

Bu işler böyle.

Müslüman ülkelerin kaderi.

Ya da müzmin genetik hastalığı.

Tedavisi yok gibi.

Çünkü İslam ülkelerindeki İslamcı parti, örgüt, cemaat, dernek, grup ve benzeri oluşumların hemen hemen tümü sahtekâr.

Çünkü hepsinin arkasında, yanında, önünde ve tepsinde Vahabi Suudi Arabistan var.

Bu ülkenin tepesine İngilizler tarafından yerleştirilen Vahabi Suud ailesi 'İslam adına' dünyanın en tehlikeli yönetimi.

Dünyadaki tüm 'İslamcı' terör örgütlerinin arkasında Suudiler var.

CIA ile birlikte.

Son beş yılda AKP bu pozisyonda.

Cerablus operasyonuna biraz da bu açıdan bakmak gerekir.

AKP'nin toplum ve devleti ''İslamlaştırma' operasyonunun devamı olarak TSK da İslamlaştırılacak.

Öncesinde AKP'lileştirilecek.

Bölgenin tüm İslamcılar'ı el ele verip Allah yolunda yürüyecek.

Tekbir…

Ya Allah Bismillah, Allahu Ekber.

Suriye ve bölge bataklığına saplanmak için.

Biz ise çıkmak için.

Ama CIA, Pentagon ve Suud imalatı tipleri orada bırakarak.

İyimser değilim ama Allah'tan umut kesilmez.

Haydi Bismillah!

Atatürk ve yoldaşları 30 Ağustos'ta zaferi böyle kazanmıştı!

Hüsnü MAHALLİ, 31 Ağustos 2016

Güncel Meydan

 


a45UyF587661-160831183928 Oraj Poyraz At Openmail oraj.poyraz@openmail.cc
2016/08/31  23:20 2  65  islamvebilim@googlegroups.com


 


BENiM MANEVi MiRASIM BiLiM VE AKILDIR!
. . . . . .
Ben, Manevi Miras olarak hicbir Ayet, hicbir Dogma,
hicbir Donmus ve kaliplasmis Kural birakmiyorum.
Benim Manevi Mirasim Bilim ve Akildir...
. . . . . .
Zaman suratle ilerliyor, Milletlerin, Toplumlarin,
Kisilerin Mutluluk ve Mutsuzluk anlayislari bile degisiyor.
Boyle bir Dunyada, asla degismeyecek Hukumler getirdigini
iddia etmek, Aklin ve Ilmin gelisimini inkar etmek olur...
. . . . . .
Benim Turk Milleti icin yapmak istediklerim
ve Basarmaya calistiklarim ortadadir.
Benden sonra Beni benimsemek isteyenler,
bu temel eksen uzerinde Akil ve Ilmin rehberligini
kabul ederlerse, Manevi mirascilarim olurlar.
. . . . . .
MUSTAFA KEMAL ATATURK

Ya su kisi gibisini gormedin mi?
Catilari cokmus, duvarlari-damlari yere inmis bir kente ugramisti da soyle demisti:
Allah surayi olumunden sonra nasil hayata kavusturacak?
Bunun uzerine Allah, o kisiyi yuz yillik bir sure icin oldurmus, sonra diriltmisti.
Ne kadar bekledin? demisti.
Bir gun veya gunun bir kismi kadar bekledim. dedi.
Hayir, dedi, aksine sen, yuz yil kaldin.
Yiyecegine, icecegine bak!
Henuz bozulmamis.
Esegine bak!
Seni insanlara bir ibret yapalim diyedir bu.
Kemiklere bak, nasil yerli yerince duzenliyoruz onlari ve sonra et giydiriyoruz onlara.
Is kendisi icin aciklik kazaninca soyle dedi o:
Allah in her seye kadir oldugunu biliyorum.

BAKARA SURESI: 259

A$ik Daimi : Madem Ki Ben Bir Insanim

Kainatin aynasiyim
Madem ki ben bir insanim
Hakkin varlik deryasiyim
Madem ki ben bir insanim

Insan hakta hak insanda
Ariyorsan bak insanda
Hic ek$iklik yok insanda
Madem ki ben bir insanim

Bunca temenni dilekler
Viz gelir cark-i felekler
Bana egilsin melekler
Madem ki ben bir insanim

Tevrati yazabilirim
Incili dizebilirim
Kurani sezebilirim
Madem ki ben bir insanim

Ilim bende kelam bende
Nice nice alem bende
Yazar levh-i kalem bende
Madem ki ben bir insanim

Enelhakkim ismim ile
Hakka erdim cismim ile
Benziyorum resmim ile
Madem ki ben bir insanim

Daimi yim harap benim
Ayaklara turap benim
Ask ehline sarap benim
Madem ki ben bir insanim


Grup eposta komutlari ve adresleri :
Gruba mesaj gondermek icin : ozgur_gundem@yahoogroups.com
Gruba uye olmak icin : ozgur_gundem-subscribe@yahoogroups.com
Gruptan ayrilmak icin : ozgur_gundem-unsubscribe@yahoogroups.com
Grup kurucusuna yazmak icin : ozgur_gundem-owner@yahoogroups.com
Grup Sayfamiz : http://groups.yahoo.com/group/Ozgur_Gundem/
Arzu ederseniz bloguma da goz atabilirsiniz : http://orajpoyraz.blogspot.com/



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder