13 Nisan 2018 Cuma

ÇİFTÇİ İSYAN ETTİ: PERİŞAN OLDUK

Ben yalnızca üzüldüm.
Ancak, bu kendim ettim kendim buldum dünyasıdır.
Siyaseti din iman işi zanneden seçmen hak etmiştir.

Oraj POYRAZ(0raj.p0yraz@neomailbox.net / oraj.poyraz@openmail.cc / oraj_poyraz@alpinaasia.com )
           L2fSIJNoA0xfSNxA      

ÇİFTÇİ İSYAN ETTİ: PERİŞAN OLDUK

Çiftçi kredisi borcunu ödeyemediği için tarlasına ve ineklerine haciz gelen Ankaralı bir çiftçi Ziraat Bankası şubesi önünde eylem yaptı. Aracıyla getirdiği sütü bankanın önüne döken çiftçi "Yem alamıyoruz saman alamıyoruz hayvanları satamıyoruz. Kimseye sesimi duyuramadım. " diye isyan etti.

16:35 13 Nisan 2018

Görüntüleri CHP Ankara milletvekili Levent Gök twitter hesabından "Haymana'daki süt üreticisinin ibretlik tepkisini izleyelim. " başlığıyla paylaştı.

Bir buçuk dakikalık video kaydında Ziraat Bankası şubesi önünde eylem yapan bir vatandaş görülüyor.

"PERİŞAN OLDUK"

Bir elinde de Türk Bayrağı olan vatandaş "Saman alamıyoruz… Yem alamıyoruz… Hayvanımızı satamıyoruz… Tarlamıza hayvanlarımıza evimize barkımıza haciz geldi.

Bankaya ödeme yapamadık. Bütün mallarımız haczedildi. Perişan olduk… Bu kadar da olmaz Allah Allah… Sesimizi duyuramadım sayın Cumhurbaşkanımıza mektup yazdım yine duyuramadım. Sütümüz de burada buyrun…"diyerek beraberinde getirdiği sütü yere döktü.

Bankanın güvenlik görevlisi tarafından sakinleştirilmeye çalışılan çiftçinin daha sonra aracına binerek uzaklaştığı öğrenildi

https://www.dailymotion.com/video/x6hr91g


https://www.sozcu.com.tr/2018/gundem/citfci-isyan-etti-perisan-olduk-2348610/


a45UyF587661-180413181619 Oraj Poyraz At Alpinaasia oraj_poyraz@alpinaasia.com
2018/04/14  00:49 2  65  AtaturkMilliyetcileri@googlegroups.com

 


Ortalama insanda; herhangi bir gunde, herhangi bir orduya yetecek kadar ihanet, nefret, siddet ve sacmalik vardir.
O yuzden ortalama erkekten ve ortalama kadindan sakinin; Kendileri tam sevemedikleri icin, senin sevginin ek$ik olduguna inanirlar.

Charles Bukowski Sozleri / Heinrich Karl Bukowski / Bilge Sozleri

Anlatildigina gore:
Mahallesinde oturan bir ailede tavla bulundugu haberi kendisine ulasir.
Bunun uzerine onlara:
Eger tavlayi evinizden cikarmazsaniz ben sizi mahallemden cikaracagim!
diye haber gonderir.
Boylece onlarin tavla bulundurmalarini hos karsilamadigini ifade eder.

Kutubu Sitte 5338

Devletleri yikan tum hatanin altinda nice gururun gafleti yatar.

Yavuz sultan selim

Pax melior est quam iustissimum bellum
Baris, en hakli savastan daha iyidir.

Latin Atasozu


Grup eposta komutlari ve adresleri :
Gruba mesaj gondermek icin : ozgur_gundem@yahoogroups.com
Gruba uye olmak icin : ozgur_gundem-subscribe@yahoogroups.com
Gruptan ayrilmak icin : ozgur_gundem-unsubscribe@yahoogroups.com
Grup kurucusuna yazmak icin : ozgur_gundem-owner@yahoogroups.com
Grup Sayfamiz : http://groups.yahoo.com/group/Ozgur_Gundem/
Arzu ederseniz bloguma da goz atabilirsiniz : http://orajpoyraz.blogspot.com/




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder