12 Nisan 2018 Perşembe

VİDEO | POLİSLER BU HALE GETİRDİ: BİR ALEVİNİN KAFASINI KIRDIM ŞİMDİ DE SENİN KAFANI KIRACAĞIM!

Kısacısı devlet, polis eşkiya olmuş diyorum ben bu olaya.
Zaten oldum olası polise zerre kadar güvenmem.
Entrikası, yalanı, dolanı pek çoktur.
Olabildiğince uzak duramaya çalışırım.
Karakolların kapısının önünden bile geçmem.
Asla ahbap olmam.

Ve her şeye karşı yine de Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olduğum  için mecburen hak aramak için dört kez kapısına düştüm.
Ve istisnasız her defasında da çare bulamadım.
Hatta mağdur olduğum halde zanlı olmamak için fazlaca oyalanmadan uzaklaştım.

Öyledir bizde polis.
Kimliğini yırtar kimliği yoktu karakola götürür, döver direnç gösterdi der, birbirleri lehine yalancı şahitlik yapar, senin lehine olan delilleri yok eder, karartır, cebine esrar, eroin koyar, seni öldürür, yanına suça karışmış silah koyar.
Bunlar hep olmuştur.

Gerçek suçlular zaten polisten korkmaz, polis de gerçek suçlulara karşı daha dikkatli, temkinli olurlar.
Ama masum vatandaşlar söz konusu olduğunda herkese bir testesteron etkisi, bir hiddet, bir şiddet hali olur.

Adliyede hak arama mücadelesine girdiğim üç davada da benzer şekilde büyük hayal kırıklığı yaşadım.
Bu nedenle devlete asla güvenmem.

Oraj POYRAZ(0raj.p0yraz@neomailbox.net / oraj.poyraz@openmail.cc / oraj_poyraz@alpinaasia.com )
           L2fSIJNoA0xfSNxA      

VİDEO | POLİSLER BU HALE GETİRDİ: BİR ALEVİNİN KAFASINI KIRDIM ŞİMDİ DE SENİN KAFANI KIRACAĞIM!

12 Nisan 2018

Çorum'da polis ATM'den işlem yapan vatandaşa önce sözlü tacizde bulundu ardından "10-15 gün önce bir Alevinin kafasını kırdım şimdide senin kafanı kıracağım" diyerek darp etti.

AKP'nin baskıcı yüzünün somut göstergesi olarak son dönemde ayyuka çıkan polis şiddetinin yeni örneği Çorum'da yaşandı.

Haberci 19'da yer alan habere göre Çorum'un Mecitözü ilçesinde bankamatikten işlem yapan %84 görme özürlü Zafer İlhan isimli vatandaşı sözle taciz eden sivil polis memuru Mesut Mustafa Seyhan bankamatikteki işlemini bitiren özürlü vatandaşın yolunu kesti. Olay yerine 1 sivil olmak üzere 2 polis memuru ve bir bekçi çağıran M. Mustafa Seyhan polisler olay yerine gelmeden yakasından tuttuğu %84 görme özürlü Zafer İlhan isimli vatandaşı yere fırlattı. Yere düşen özürlü vatandaşın üzerine oturan M. Mustafa Seyhan isim polis memuru özürlü vatandaşın kollarını bükerek etkisiz hale getirirken olay yerine gelen 1 resmi ve 1 sivil polis vatandaşın ayaklarını tutarak yol ortasında darp etmeye başladı. Başlarında ise gece bekçisi bekledi. 3 polisin etkisiz hale getirdiği %84 görme özürlü Zafer ilhan yerlerde sürüklenirken suratına yumruklar da indi.

HASTANE YERİNE KARAKOLA GÖTÜRDÜLER

Suratına ve vücuduna polisler tarafından indirilen darbeler sonrasında hastaneye götürülmesi gereken özürlü vatandaş ters kelepçelenerek karakola götürüldü.

Zafer İlhan yaşadıklarını şöyle anlattı; "Bana bankamatikte işlem yaparken yanımdan geçen M. Mustafa Seyhan isimli polis memuru hakaret etti. 'Lan vatan haini şikayet etmekle eline ne geçti. 10-15 gün önce bir Alevinin kafasını kırdım şimdide senin kafanı kıracağım' dedi. Ben de kendisine 'işine git hemşerim' dedim. Bana kimliğimi vermemi söyledi. Ben de 'Siz henüz görevli değilsiniz çağırın görevli memurlara vereyim kimliğimi' dedim. Olay yerine polisler gelmeden yakamdan tutarak yere fırlattı. Yere düştüğümde üzerime çöktü. Gelen polislerin bana yardım edeceğini umuyordum meğer gelenlerde bana zor kullanmaya başladılar. Birileri ayaklarımı tutarken iki sivil polis ise rast gele darp etmeye ve küfürler savurmaya devam ettiler. Olay yerinden kaldırdılar beni ve karakola götürürken de anama bacıma küfür ettiler. Hem küfür ediyorlar ve bir yandan da rast gele kafama ve sırtıma vurmayı sürdürüyorlardı. M. Mustafa Seyhan isimli polis elindeki kelepçe ile suratıma defalarca vurdu. Zaten görmeyen gözümle sadece ben size ne yaptım dedim. Onlar da 'Bizi şikayet etmeyecektin' dediler. Canım çok yanıyordu burnum kırılmıştı aldığım darbelerden sonra. Beni Mecitözü İlçe Devlet Hastanesi'ne götürdüler. Ama beni hastaneye yine beni dövenler götürdü. Doktorlarla benden çok onlar konuştu. Ve gereken tedavi almamı ve doktorların rapor vermesini engellemeye çalıştılar"dedi.

"POLİS YARDIMCI OLUR SANIYORDUM"

Zafer İlhan konuşmasını şöyle sürdürdü; "Bana 'vatan haini' diye hitap edince dayanamadım kendisine 'benim sülalemde vatan haini çıkmadı ve de çıkmaz. Bizler vatanına bayrağına saygılı insanlarız' dedim. Bu konudan dolayı kendisini ilçe kaymakamlığına şikayet etmiştim. Polisler 'Şikayet edemezsin biz buranın hem hakimi hem de kaymakamıyız' demişlerdi. Benim %84 görme özürlü olmam polislerden dayak yemem mi gerektiriyor. Anlayamadım. Oysa polislerin vatandaşa yardımcı olduğunu sanıyordum. "dedi.

Çorum Emniyet Müdürlüğü ise polis memuru M. Mustafa Seyhan hakkında idari işlem başlattıklarını bildirdi.

İşte o görüntüler:

http://gazetemanifesto.com/2018/04/12/video-polisler-hale-getirdi-bir-alevinin-kafasini-kirdim-simdi-de-senin-kafani-kiracagim/


a45UyF587661-180412161213 Oraj Poyraz At Openmail oraj.poyraz@openmail.cc
2018/04/12  21:49 2  65  AtaturkMilliyetcileri@googlegroups.com

 


. . . . . .
SEVDAYA MI TUTULDUM
. . . . . .
Benim de mi dusuncelerim olacakti,
Ben de mi boyle uykusuz kalacaktim,
Sessiz, sedasiz mi olacaktim boyle?
Cok sevdigim salatayi bile
Aramaz mi olacaktim?
Ben boyle mi olacaktim?

Orhan Veli KANIK

Usame ( Radiyallahu Anh ) soyle dedi : Nebi ( Sallallahu Aleyhi ve Sellem ) :
...Lakin ates ehli atese girmeye emrolunmuslardi. Ben cehennemin kapisi onunde de durdum. Oraya girenlerin cogunun kadinlar oldugunu gordum buyurdu

( Buhari - Tirmizi ) Cehennemle ilgili hadis. Sahihmis bilenler denetlesin.

Kibir ve ofke basa cok felaketler getirir.

Ehl-i hikmet

Durmak azaptir, varmaya az kalmissa...

Anonim Nasihat


Grup eposta komutlari ve adresleri :
Gruba mesaj gondermek icin : ozgur_gundem@yahoogroups.com
Gruba uye olmak icin : ozgur_gundem-subscribe@yahoogroups.com
Gruptan ayrilmak icin : ozgur_gundem-unsubscribe@yahoogroups.com
Grup kurucusuna yazmak icin : ozgur_gundem-owner@yahoogroups.com
Grup Sayfamiz : http://groups.yahoo.com/group/Ozgur_Gundem/
Arzu ederseniz bloguma da goz atabilirsiniz : http://orajpoyraz.blogspot.com/




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder