17 Temmuz 2018 Salı

HABİP HAMZA : ERDEM HAYIR’LISI OLSUN !

HABİP HAMZA : ERDEM HAYIR'LISI OLSUN !

Uzun süredir yazmak istemiyordum ama yine de birşeyler karalamak durumundayım.

Şu ünlü '15 Temmuz'dan başlanabilir.

Önce bir 'Fetö heyyülası' yaratıldı.

Ve bu heyyülanın en somut hali Türkiye'de 'Başkan' olarak seçildi.

Bir 'Anayasa' değişikliği için sözde 'haloylaması'.

Ardından bir sözde 'seçim'le 'Başkanlık' gözünden vurulmuş turna gibi av çantasına atılmış oldu.

Şimdi Dr Recep 'Devlet Başkanı' konumundadır.

Ancak ortada bir 'Devlet' bulunmamakta.

Bu 'seçim'in seçim olmadığını dünya alem biliyordu.

Yine de bir 'tarihi fırsat' doğmuştu.

Çünkü halkın çoğunluğu 'son deliğe takmış' bulunuyordu.

Ya herro ya merro durumu da denilebilir.

Ve adım kadar eminimim Dr Recep birinci turda seçilemedi.

Heyhat ki ne heyhat; bizim Muharrem İnce sizin Meral Akşener ve onların Temel Karamollaoğulları gerçek bir 'Millet Cephesi' oluşturamadılar.

Herbirinin çok 'Değerli' olduğundan kuşkum yok!

Ancak üçü birarada ve hatta dördü bir arada bir 'Değer' oluşturamadılar.

Şimdi istedikleri kumda oynayabilirler.

Benim için artık hiçbir 'değer'leri kalmamış buluyor.

Hatta hiçbir ama hiçbir 'siyasi'nin benim yanımda bir 'değer'i kalmadı.

Tam da bu nedenle bu 'değerli siyasi'lerden hiçbirşey olmayacağını söyleyebilirim.

En sağından en soluna. .

Peki 'n'olacak şu Türkiye'nin hali' diyecek olursanız; söyleyeyim.

Önce bu 'siyasi partileri'leri terketmek gerekiyor.

Bırakın kendileri çalıp kendileri oynasınlar.

İsim vermek gerekirse önce CHP'yi sonra İYİ partiyi sonra Saadet'i Vatan'ı Demorat'ı ve Demokrat olmayanları terkedin.

Bunlar Türkiye gibi bir 'Ülke'yi yönetmekten acizdirler ve 'Cumhuriyet' gibi bir rejimi içselleştirememişlerdir.

Bugün sağda solda sözde 'şehit' ve sözde 'gazi'lerden sözediliyor değil mi?

İşte bu 'sözde' gazi ve şehitler bugün Dr Recep'in 'Başkan' seçilmesi için verilmişti.

Heriflerde öyle bir 'yönetmek' arzusu var ki gerektiğinde 'kefen' bile giyebildiler.

Demek ki öyle kıytırık 'demokratlık' havalarına girmekle birşey olmuyor.

'Hukuk'-mukuk gibi palavralar ancak 'milleti aldatma'nın bir 'araç'ı olabilirler.

Ne demişlerdi; biz kaybedersek silaha sarılırız.

Dediler mi demediler mi?

Ve kaybettiklerini gördükleri anda sokağa indiler mi inmediler mi?

Şimdi serin bir köşede çayını kayveni yudumlerken bunlar 'meçzup' diyorsan sen daha çok 'demokrat'lık satarsın 'hukuk' yumurtlarsın.

Oysa bizim kaybetmek gibi bir 'lüks'ümüz olamaz diyecektiniz.

Gerekirse öleceğiz diyebilecektiniz.

Öyle jilet-milet epilesyon-mepilesyonla 'Devlet' yönetimine gelinmez.

Kaldı ki ortada bir 'Devlet' yok.

Siz bir 'Devlet Kurmak' için gelecektiniz.

Biz de sizi o nedenle destekledik.

'Model' aramanıza da gerek yoktu.

1923'te kurulmuş bir 'Devlet'i yeniden ayağa kaldıracaktınız o kadar.

Ve ben buna bir 'Devrim' diyordum.

Sizin aklınız 'Devrim'e de yetmez biliyorum.

Zaten herşeyi bilmenizi de beklemiyorum.

Ve yineliyorum; tren kaçmış bulunyor.

Şimdi hanginiz olursanız olun varolan siyasi partilerden hiçbiriniz bir daha öyle bir 'fırsat' bulamayacaksınız.

Size ancak o 'sözde' Meclis'te particilik oynamak kalmış bulunuyor.

Peki 'çözüm' nerede diyecek olursanız onu da söyleyeyim;

'Sürgünde Hükümet'te.

Ve iddiam olsun; Türkiye'de Culmhuriyet'i kurtarmanın biricik yolu 'Sürgünde Hükümet'tedir.

Ben söyleyeyim de siz isterseniz inanmayın.

Gelişmeler Türkiye'yi oraya sürükleyecek vesselam.

Habip Hamza Erdem

--
19 Nolu Sonnet

Yalnizca benden kacma yeter
Bos sozler de etsen duymak istiyorum seni
Sagir olsan gonlum sozlerini ister
Dilsiz olsan gordugunu.

Kor olsam, seni gormek isterdim
Sen yanimda yol gosterici oldun
Uzun yolun daha yarisi bile asilmadi
Bir dusun icinde yasadigimiz karanligi

'Birak beni yaraliyim' desen de bosa
Gorevden donulmez, yalnizca ertelenir
Baska bir yerde degil, yalnizca burda

Bilirsin ozgur degildir gereksinilen kimse
Gonlum herseyden once seni ister
Biz de diyebilirim, ben yerine.


Bertolt Brecht

--

Peygamber oldugunde, zirhi birkac kilo arpa karsiliginda bir Yahudi nin yaninda rehin duruyordu.

Buhari 34/14, 33, 88; Hanbel 1/300; 6/42, 160, 230

--

(Bu ulkede) gucluden yana olanlar yattiklari yerde beslenirken halktan ve dogrudan yana olanlar hep baski ve tehlike altinda yasadi

Melih ASIK

--

Zafer Zafer benimdir diyebilenindir.
Basari Basaracagim diye baslayanin ve Basardim diyebilenindir.
1925.

K.Ataturk

a45UyF587661
--


Grup eposta komutlari ve adresleri :
Gruba mesaj gondermek icin : ozgur_gundem@yahoogroups.com
Gruba uye olmak icin : ozgur_gundem-subscribe@yahoogroups.com
Gruptan ayrilmak icin : ozgur_gundem-unsubscribe@yahoogroups.com
Grup kurucusuna yazmak icin : ozgur_gundem-owner@yahoogroups.com
Grup Sayfamiz : http://groups.yahoo.com/group/Ozgur_Gundem/
Arzu ederseniz bloguma da goz atabilirsiniz : http://orajpoyraz.blogspot.com/




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder