24 Temmuz 2018 Salı

Rumlar, Ermeniler ve diğerleri asla unutmuyor, ve biz de unutmayacağız...

Şehitlerimiz Nevin Mahmut ve kızları ile Ülfet Osman ve kızı..Bir Rum taksiciye parasını verip kendilerini Limasol'dan kuzeye eşlerinin yanına götürmesini istemişlerdi...
Tecavüz edilerek, işkence görerek ve kurşuna dizilerek evlatları ile katledildiler..


--
--
Tum inisiyatif ve yaratma eylemleriyle ilgili bir tek basit gercek vardir kisi kendini gercekten adadigi anda, Kader de harekete gecmektedir.

GOETHE

--

Hesap gunu tum peygamberler korku icinde canlarinin derdinde iken, sadece ben ummetimi dusunecegim.

Buhari 97/36

--

Video meliora proboque deteriora sequor
Iyi yolu goruyor ve takdir ediyorum, ancak kotu yolu seciyorum. (Ovidius, Donusumler ; Medeeye verilen soz)

Latin Atasozu

--

Karabiber

Izmir'de bir agac gordum
Adi karabiberdi karabiber
Yapraginin ucunu isirdim
Tadi karabiberdi karabiber.

Bir yasima daha girdim
Biber dedigin tuzluga yarasir
Fidesi olur fidan olur
Bir cinar boyunda karabiber
Insanin basi doner

Cicek mi,meyva mi,tohum mu nedir
Nar tanesi gibi piril piril
Cingen pembesinden sicak
Karabiber agaclar dolusu
Karabiber sebil
Karabiber salkim sacak

Izmir'de bir agac gordum
Adi karabiberdi
Ya karabiber turkusu Allahim
Necati Cumali soylerdi
Soba borusu gibi bir sesi vardi
Karabiberim,derdi karabiberim
Candarmalar geliyor kalk gidelim

Izmir'de bir agac gordum
Adi karabiberdi
Benim,avuc ici kadar saksilarda
Asma kutukleri,yeserten anam
Bu agaci gorse sevincinden aglardi

Izmir'de bir agac gordum
Adi karabiberdi
Dalini,meyvasini,golgesini
Getirdi masamiza serdi
Yapraklarini gorsen bayilirsin
Bir yazma oyasi kadar ince
Sogut dallarindan narin
Saclarinin arasinda dolastigini duyarsin
Incecik biberli ellerin

Bedri Rahmi Eyuboglu

a45UyF587661
--


Grup eposta komutlari ve adresleri :
Gruba mesaj gondermek icin : ozgur_gundem@yahoogroups.com
Gruba uye olmak icin : ozgur_gundem-subscribe@yahoogroups.com
Gruptan ayrilmak icin : ozgur_gundem-unsubscribe@yahoogroups.com
Grup kurucusuna yazmak icin : ozgur_gundem-owner@yahoogroups.com
Grup Sayfamiz : http://groups.yahoo.com/group/Ozgur_Gundem/
Arzu ederseniz bloguma da goz atabilirsiniz : http://orajpoyraz.blogspot.com/




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder