17 Temmuz 2018 Salı

SOSYAL MEDYADA BİR YORUM : NEDEN BÖYLE. ...?

SOSYAL MEDYADA BİR YORUM : NEDEN BÖYLE. ...?

"RTE sevdası bir hummadır. Ezikliğin getirdiği intikam hissinin cahilim ama güç bende diyebilmenin kompleksine neden olan kendinden yüksek gördüğü güruha had bildirmenin kronikleşmiş halidir. En ufak rasyonel bir yanı yoktur.

RTE rövanş almanın ete kemiğe bürünmüş halidir. Reyisciler özdeşleşme histerisine gark olmuş vaziyetteler. Saray'da oturuyor karısı 40 bin euroluk çanta takıyor demek beyhude. Kendi o sarayda oturmuş kadar karısı o çantayı takmış kadar oluyor. Hatta milletin parasıyla alınan CB uçaklarına binmiş kadar haz alıyor.

Ekonominin kötüye gitmesi eğitimin kevgire çevrilmesi adalet duygusunun yok olması zerre umurlarında değil. O patates 20 lira olsa "dış güçlere inat reyisin yanındayız patates yiyen vatan hainidir" diyebilecek insanlar bunlardır.

Ekonomik kriz kendilerine getirir de demiyorum artık. Ancak Büyük Bunalım ölçeğinde bir sey yaşanırsa belki. Ama o durumda bile o hastalıklı sevgiden vazgeçmeyecek insanlar olacaktır.

Bu güçlü lider tutkusunun beslendiği bir kaynak da Atatürk kompleksi. Bizim de bir Atatürkümüz Atamız olsun isteğiyle kendi süper kahramanlarını yaratmak. Bu imajı heba etmemek için memleketin satılmasına bile aldırmazlar. Öyle feci bir kompleks.

Hep belirtirim ben bu zihniyetteki insanlarin içinde doğdum büyüdüm. Bir akrabamız tuvalete giderken Anıtkabir'deki çiçekleri sulamaya gidiyorum diyerek giderdi. Herkes geh geh gülerdi. Günlük hayattaki diyaloglara sızmış öyle bir nefret öyle bir eziklik hali.

Şimdi düşünün devir onlarin devri. Fırsat ellerinde artık reyisleri direksiyona geçmiş. Öyle bir ekonomik kriz oldu diye giderler mi? Bu manevi tatmin ağızları açlıktan koksa da uzun süre daha motive edecek onları. Onun için umutsuzsun diyenlere cevabım "gerçekçiyim".

Gerçek bu çünkü...

GEÇMİŞ OLSUN TÜRKİYEM. ....

--
Guller, laleler, butun cicekler solar.
Celik ve demir kirilir ama saglam dostluk ne solar ne de kirilir.

Nietzsche
--
Her asirdaki insanlarin en iyilerinden dunyaya getirildim.

Buhari
--
Genclik, kendini anlatmanin bir bicimidir. Ama o kadar cabuk gelisir ki, kendini anlattigini bile anlayamaz.

Anonim Nasihat
--
ATATURK LAPTA DA...

Tanrinin her gununde,
Kuzeye baktim Lapta dan
Turkiye vardi oralarda
Akdeniz in ta otesinde...

O gun
Durgun denizin ufuklarinda,
Baktim, karli daglar Toroslar
Bir ruya gibi ta uzaklarda,

Akdeniz, Karadeniz, Marmara,
Cepecevre
Bayrak olmus Anadolu m
Dalgalaniyordu gonlumde,

Denizin siril siril sulari,
Sahilde,
Sisler kaplamis ufuklari,
Derinden derinden,

Gokler kadar bayragim ve,
Ataturk dahi goklerde,
Mavi mavi cakmak cakmak gozleri,
Mayis in o gununde....

Husu icinde kaldim ki,
Baktim,
Ataturk dile geldi
Bir cift sozu vardi bana, herkese...

Ey Turk geleceginin Kibris taki evladi!
Birinci vazifen,
Kibris Turk bagimsizligini ebediyen,
Korumak ve savunmaktir.

Dedimse de,
Dusman vahsi, dusman arsiz, vicdansiz...
Dedi ki;
Muhtac oldugun kudret,
Damarlarindaki asil kanda mevcuttur.

Bilir misiniz utandim dediklerimden,
Titreyip geldim kendime...
Dedim ki,
Uzulme fazla,
Gozlerin gezinsin hep ufuklarda,
Seni sen korursun, bu topraklarda...

19 Mayis 2014 Huseyin LAPTALI

a45UyF587661
Grup eposta komutlari ve adresleri :
Gruba mesaj gondermek icin : ozgur_gundem@yahoogroups.com
Gruba uye olmak icin : ozgur_gundem-subscribe@yahoogroups.com
Gruptan ayrilmak icin : ozgur_gundem-unsubscribe@yahoogroups.com
Grup kurucusuna yazmak icin : ozgur_gundem-owner@yahoogroups.com
Grup Sayfamiz : http://groups.yahoo.com/group/Ozgur_Gundem/
Arzu ederseniz bloguma da goz atabilirsiniz : http://orajpoyraz.blogspot.com/




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder