4 Kasım 2011 Cuma

POLITIK - Ajan kuruluşlar’la ortak hareket edenlerle işim olmaz

Zahide Uçar; "Ajan kuruluşlar'la ortak hareket edenlerle işim olmaz" dedi ve NE YAPTI?


Ulusalcı cephenin etkili yazarlarından Zahide Uçar; İslamcı yazar olarak bilinen Eren Erdem'e büyük tepki göstererek onunla yollarını ayırdı. İşte Zahide Uçar tarafından İlk Kurşun'a yollanan o açıklama:

"Sevgili Dostlar;
Eren Erdem bebek katilinden Kılıçdaroğlu'na RAKİP ÇIKARMAYA KALKAN odatv.com'dan ayrılarak Halknet.com'u kurdu ve benim de destek olmamı ve yazmam konusunda teklif getirdi. Ben de haklı bulduğum gerekçesi nedeniyle kendisine destek verdim. Yazılarım yayınlanmaya başladı.

Eren Erdem Taksim Meydanında "evsizlere ev" eylemine katılarak destek verdi. Burada bir problem yok gibi geliyor. "Evsizlere ev"… Çok insancıl bir duygu ve önemli. Gel gör ki, eyleme katılan sivit toplum kuruluşlarını görünce ben kendi adıma şok oldum. Kuruluşlar şunlar:

"Emek ve Adalet, Kalplere Sevinç Bırakanlar İnsiyatifi, Mazlum-Der, İHH, Şefkat-Der, Özgür Açılım Platformu, Mavera Gençlik Hareketi…(!)"


Bu kuruluşlar hem Kürtçü, hem asker düşmanı, hem çoğu Cumhuriyet düşmanı olarak bilinir. Daha kötüsü, yabancı istihbarat örgütlerinin kontrolünde kuruluşlardır.

"Kapitalzme ve emperyalizme karşıyım"
deyip, emperyalizmin uşağı olan kuruluşlarla aynı eylemin içinde yer almak o ajan kuruluşların "Eren ERDEM" ve kendisini destekleyenler tarafından meşrulaştırılması demektir ki, ben mücadele ettiğim emperyalizme destek sayılacak böyle bir eylemi yürütenler ile aynı gösteride bulunan Eren ERDEM özür dilemedikçe desteğimi çekiyorum.

Türkiye'de bir "Türk Baharı" gerçekleşse, emin olunu ki Kaddafi'yi linç eden, üzerindekileri çalan ve ellerindeki sopaları ile Rahmetli Kaddafi'ye "TACİZ" de bulunabilecek kadar iğrençleşen güruhun yaptığından farklı birşey yapacaklarını sanmıyorum. Kısacası emperyalist katillerin Türkiye ayağı bu kuruluşlar ile bir arada bulunmayı benim midem asla kaldırmaz.

Artık Halknet.com benim için bitmiştir. Benim ve benim gibi düşünenlerin desteğini alan insanlar niye destek verdiğimizi unutup o desteği "ajan kuruluşlar" yanında bulunarak desteğimizi başka amaçlara malzeme yapamaz.

Bütün dostları kendi yanılgılarımızla yanılttığım için çok özür diliyorum.

Selam ve Saygılarımla
Zahide UÇAR

--   . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .   Vulpes pilum mutat, non mores Tilkinin derisi degisir huyu degismez  Latin Atasozu   . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .   Kurmus oldugum guruba uye olun Moderasyonsuz, sansursuz ve ozgur bir guruptur.  Ozgur_Gundem-subscribe@yahoogroups.com   . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .    Arzu ederseniz bloguma da goz atabilirsiniz.  http://orajpoyraz.blogspot.com/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder