12 Kasım 2011 Cumartesi

Re: BU AHLAKSIZLIK ESINIZE YAPILSAYDI YINE BOYLE SESSIZ KALIR MIYDINIZ?

İnsan hayatı en en mübarek şeydir.
Namus cinayeti ise taş devri ilkelliğidir.
Cinayete azmettirmek ise hem suçtur hem günahtır.

Öte yandan benim de,. Nagihan Alçıcı ve kocası olan Rasim Kütahyalının cinsel değil ama,
fikir ahlaklarından ciddi şüphelerim vardır.
Ben doğrusu bu çiftin kalplerini ve beyinlerini kiraladıklarını düşünüyorum.
Bunu zaman gösterecek..


On 12.11.2011 15:45, zkentel wrote:
 

BU AHLAKSIZLIK ESINIZE YAPILSAYDI YINE BOYLE SESSIZ KALIR MIYDINIZ?


Milletin ağzı torba değil ki büzesin, her Allah'ın akşamı TV'lerdesin, bak buradan söylüyorum yarın bir gün hamile kaldığında, konu komşuyu kesinlikle inandıramazsın bebeğin kocandan olduğunu…"

Bu satırlar cinayet sebebi olabilir. Ve cinayeti işleyen kişi nefs-i müdafaadan yırtar. Nihat Genç'in bittiği an bu andır. Şimdi kendinizi Nagehan Alçı'nın eşinin yerine koyun. 

Biri eşinize bu lafları dese ne yapardınız? 

KADINA SIDDET  BUNDAN DAHA CIRKEFI  VAR MIDIR? OLABILIR MI?

Sakın kalkıp da bana,   NAGEHAN ALCI'YA YAPILAN BU CIRKEF AHLAKSIZLIGA BIRCOKLARI GIBI BENIM DE SIMDI SES CIKARMADIGIM GIBI hiçbir şey yapmazdım demeyin, 

Cünkü yapardınız. Televizyonlarda, gazetelerde ahlâk, namus, dürüstlük konusunda herkese ders vereceksin, 

sonra da bir kadın gazeteciye böyle pervasız AHLAKSIZ CIRKEF sözler söylemekten CEKINmeyeceksin.
__._,_.___



--   . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .   Kaleyi sattım, Filler isyanda, Vezirim intihar etti.  Bu arada atları da özgür bıraktım...  Çevremdeki piyonlardan zaten hayatım boyu medet ummadım...  Şimdi ŞAH olduğunu düşünen varsa buyursun hamlede bulunsun ;)    Bilinmeyen Birisi   . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .   Kurmus oldugum guruba uye olun Moderasyonsuz, sansursuz ve ozgur bir guruptur.  Ozgur_Gundem-subscribe@yahoogroups.com   . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .  Arzu ederseniz bloguma da goz atabilirsiniz.  http://orajpoyraz.blogspot.com/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder