23 Kasım 2011 Çarşamba

POLITIK - ÇARŞAMBA İĞNELERİ

ÇARŞAMBA   İĞNELERİ
 
SIRAYLA
RTE, Beşşar ESAD'a; " Gün gelecek sen de gideceksin !" dedi.
EKO... EKO... EKO...
 
DEĞİŞTİR
Yalvarma-yalama uzmanı vekilden öneri," Sabiha Gökçen Havaalanı'nın adı da değişsin"
Hay, haayyy.
Hangisini tercih ederdiniz, ÖZEL Paşama söyleyiniz?
a. Said-i Kürdi      Havaalanı
b. Şeyh Sait             "  
c. Seyit Rıza            "
d. Derviş Mehmet    "
e. Fethullah             "
f. Sultan Recep       "
 
İHBAR
BDP'li Demirtaş ve Tuncel, KCK operasyonlarını protesto için kendilerini ihbar etti.
Ne gerek üstadım, görünen köy kılavuz istemez ki...
 
KAPAK
RTE, TIME' a kapak oldu.
Türk olarak ilk kez ATATÜRK kapak olmuştu.
O, Türk olmakla övünürdü ve Cumhuriyeti kurdu,
RTE, Türk olduğunu henüz söylemedi ve Cumhuriyet'in meyve kurdu...
 
DAVET
Suriye, Müslüman Kardeşler Örgütü lideri, Türkiye'yi Suriye'ye müdahaleye davet etti.
Enayiliği o da keşfetti...
 
RADİKAL
İran, " Esad giderse El-Kaide gibi radikal islam gelir"
İslami cumhuriyet olan İran bile tehlikenin ayırtında,
Bizimki hala ABD'nin kuyruğunda...
 
BEDELLİ
Parası olana bedel,
Garibana erken ecel...
 
DOKTOR
SİLİVRİ'de 900 kişiye bir doktor düşüyor,
Tutuklular da birer birer gidiyor...
 
TORBA
- Libya'da NATO'nun ne işi var.
- Parası olan bastıracak kurtulacak, olmayan askere gidecek. Olmaz öyle şey. Referanduma götürürüm.
c. Ben palavracı başbakan değilim...
 
BASTIR
Bas bas paraları bedelliye,
Gariban şehidi defneder belediye...
 
DEDELER
Abdülmecit'in anıldığı etkinlikte, Osmanlı hanedanı artıkları diğer padişahların da anılmasını istedi.
Uygundur.
GS Klubü örnek alınsın,
Her AKP grup toplantısı  öncesi bir padişah anılsın... 
 
TİMSAH
Adalet Bakanı Ergin, tutuklu vekiller için, "Keşke aramızda olsalardı" dedi.
Sanki  yargıyı ben şekillendirdim,
Sanki  o yargıçları oraya ben gönderdim,
Sanki  mecliste yasal düzenleme yapılmasını ben istemedim...
 
YATARAK
Milli takımdan kovulan Hiddink, "Şu an biraz dinlenmek istiyorum" dedi.
Dinlenmekten yorulmamış,
Bir süre daha devam edebilirdi...
 
MEDYAMIZ
Medya patronları, RTE'den sonra bu kez de Arınç'ın huzuruna çıkarıldı.
Aylık olağan hükümete uyum toplantısı tamamlandı...
 
MERTEK
Dini Eğitim Bakanlığı, 2012-2013 eğitim yılından itibaren ilköğretim 4-8 inci sınıflarda ARAPÇA DERSİ başlatacak.
Başbakan'a müjde, yeni nesil ELİF ile MERTEĞİ karıştırmayacak...
 
Naci  BEŞTEPE
--   . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .   Inanmayan bir gonul, icinde kus bulunmayan bir kafese benzer.  Abdulkadir geylani   . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .   Kurmus oldugum guruba uye olun Moderasyonsuz, sansursuz ve ozgur bir guruptur.  Ozgur_Gundem-subscribe@yahoogroups.com   . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .  Arzu ederseniz bloguma da goz atabilirsiniz.  http://orajpoyraz.blogspot.com/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder