25 Aralık 2013 Çarşamba

10-Nazlıcan Özkan'dan baklava börekli ziyaret isyanı : Beni niye soydunuz ??

Bakanın oğlu evlat, günahsız sabi sübyan.
Bana göre ciğeri beş para etmez cemaatçilere işin ucu dokununca göya Allahın gücüne gidecekmiş, lanetin binbiri türü fışkırıyor.

Sokakta saçından sürüklenen, sırtından tekmelenen, zanlıylen tutukevinde bir sürü insanın önünde zorla soyulan Gezici kızların.
Tuncay Özkan'ın kızının namusu namus değil, iffedi iffet değil, orta kadını, şamaroğlanı, önemsiz,  öyle mi?

Ben böyle işin içine tüküreyim.

Tombraks'daydı galiba.
Tonton diye bir tip vardı.
Adam orjinal magazinde fuck you falan diyor, ama çeviren nezaketinden Hay bin kokmuş köfte diye söylemiş...

Ben de öyle yapayım.
Hay bin kokmuş köfte..
Ya da dünyadaki bütün köfteler aşkına..

Aslında siz onu anladınız.
Çok ağır küfrediyorum, ağız dolusu, gönül dolusu küfrediyorum.
Hatta lanetliyorum, içten gelerek lanetliyorum.

Bir ölçü olun diye söylüyorum.
Fitnetullah Hocanın son lanetleri dahi solda sıfır kalır o derece.

Oraj POYRAZ



Nazlıcan Özkan'dan baklava börekli ziyaret isyanı : Beni niye soydunuz ??

Ergenekon'dan tutuklu olan gazeteci Tuncay Özkan'ın kızı Nazlıcan Özkan, tutuklanan bakan oğullarının yakınlarının börekli yaptığı cezaevi ziyaretini eleştirdi.

Yolsuzluk ve rüşvet operasyonunda gözaltına alınan İçişleri Bakanı Muammer Güler'in oğlu Barış Güler ile Ekonomi Bakanı Zafer Çağlayan'ın oğlu Salih Kaan Çağlayan tutuklanarak, Metris Cezaevi'ne gönderilmişti.
Bakan oğullarının yakınları dün cezaevi ziyaretine baklava, börek ve bavullarla geldi.

DOĞRU ANLAŞILSIN

Ergenekon davasında tutuklu olan gazeteci Tuncay Özkan'ın kızı Nazlıcan Özkan twitter hesabından bu duruma tepki gösterdi.
Özkan, ''Bakan çocukları anne börekleriyle beslenmiş, tamam.
Ama ben 15 yaşımdayken cebimden şeker çıktı diye niye beni soydunuz
metris cezaevi?'' diye yazdı.
Özkan'ın diğre twiti de şöyle oldu: "Doğru anlaşılsın istiyorum, isyanım bakan çocuklarının yediği börek filan değil...
sadece 'sorular sordum, sormamam gereken"

BÖREKLE GELDİLER

Bakan Zafer Çağlayan'ın eşi Songül Çağlayan dün oğlunun yattığı Metris Cezaevi'ne börek, baklava paketleri ve bavullarla gelmiş cezaevinde yaklaşık 2 buçuk saat kalmıştı.
Çağlayan'ın ardından da soruşturmanın diğer tutuklusu, bakan Muammer Güler'in oğlu Barış Güler'in yakınları olduğu öğrenilen ziyaretçiler de beraberinde getirdikleri paket ve bavullarla içeri girmişti.



a45UyF587661-201307301451-10

  ^^^^^ - vvvvv

 

zaryop:jaro
deyip aski hep, uzaktan sevdik.

Charles Bukowski Sozleri / Heinrich Karl Bukowski / Bilge Sozleri
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Kurmus oldugum gruba uye olun
Moderasyonsuz, sansursuz ve ozgur bir gruptur:
Ozgur_Gundem-subscribe@yahoogroups.com
Ayrilmak isterseniz de :
Ozgur_Gundem-unsubscribe@yahoogroups.com
Grup Sayfamız :
http://groups.yahoo.com/group/Ozgur_Gundem/
Arzu ederseniz bloguma da goz atabilirsiniz.
http://orajpoyraz.blogspot.com/


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder