23 Ağustos 2017 Çarşamba

BALYOZ DAVASINA TEPKİ OLARAK İSTİFA EDEN ESKİ DONANMA KOMUTANI EMEKLİ ORAMİRAL NUSRET GÜNER, TSK’DAKİ ATAMALARI DEĞERLENDİRDİ.



BALYOZ DAVASINA TEPKİ OLARAK İSTİFA EDEN ESKİ DONANMA KOMUTANI EMEKLİ ORAMİRAL NUSRET GÜNER, TSK'DAKİ ATAMALARI DEĞERLENDİRDİ.

İçişleri ve Milli Savunma Bakanlıklarına ilişkin atama kararları Resmi gazetede yayımlandı. Yayımlanan general atamalarına göre, Jandarma Genel Komutanlığına Orgeneralliğe terfi ettirilen Arif Çetin, Donanma Komutanlığına Koramiral Ercüment Tatlıoğlu, 2. Kolordu Komutanlığına Genelkurmay Özel Kuvvetler Komutanı Korgeneral Zekai Aksakallı atandı.

Atama kararlarına göre Deniz Kuvvetleri Komutanlığı Deniz Eğitim ve Öğretim Komutanı Koramiral Tatlıoğlu, Donanma Komutanlığına getirildi.

Nusret Güner,

"Terfi ve Atamalara bakıldığında; TSK'nın, Siyasi otoritenin sadece emrinde değil, oyuncağı durumunda olduğu açık. 95 yıllık emek sıfırlandı" diye yazdı.

https://halkweb.com/amiralden-cok-konusulacak-sozler-95-yillik-emek-sifirlandi/

 
a45UyF587661-170823162125 Oraj Poyraz At 0raj.p0yraz@neomailbox.net 0raj.p0yraz@neomailbox.net
2017/08/23  18:27 2  65  alelma@yahoogroups.com


 
--

Comert olmayan, insanlarin sevgisini kazanamaz.

Ehl-i hikmet

General Paraskevopulos un ordusu, simdi surat ve siddetle harekata devam eyleyecek olursa, birkac haftada Ankara onlerinde bulunacaktir.
Yunan ordusunun basarisi icin dua ediniz!
Yunan ordusunun ilerlemesi hukumetimizin programina uygundur.
Bu ordu bizim ordumuzdur!

Adliye Naziri (Medrese cikisli) Ali Rustu - 12.07.1920

A$ik Daimi : Madem Ki Ben Bir Insanim

Kainatin aynasiyim
Madem ki ben bir insanim
Hakkin varlik deryasiyim
Madem ki ben bir insanim

Insan hakta hak insanda
Ariyorsan bak insanda
Hic ek$iklik yok insanda
Madem ki ben bir insanim

Bunca temenni dilekler
Viz gelir cark-i felekler
Bana egilsin melekler
Madem ki ben bir insanim

Tevrati yazabilirim
Incili dizebilirim
Kurani sezebilirim
Madem ki ben bir insanim

Ilim bende kelam bende
Nice nice alem bende
Yazar levh-i kalem bende
Madem ki ben bir insanim

Enelhakkim ismim ile
Hakka erdim cismim ile
Benziyorum resmim ile
Madem ki ben bir insanim

Daimi yim harap benim
Ayaklara turap benim
Ask ehline sarap benim
Madem ki ben bir insanim


Grup eposta komutlari ve adresleri :
Gruba mesaj gondermek icin : ozgur_gundem@yahoogroups.com
Gruba uye olmak icin : ozgur_gundem-subscribe@yahoogroups.com
Gruptan ayrilmak icin : ozgur_gundem-unsubscribe@yahoogroups.com
Grup kurucusuna yazmak icin : ozgur_gundem-owner@yahoogroups.com
Grup Sayfamiz : http://groups.yahoo.com/group/Ozgur_Gundem/
Arzu ederseniz bloguma da goz atabilirsiniz : http://orajpoyraz.blogspot.com/

BitCoin URL: 16496HKpgEEpx1d6t688HiXXdJP5jdA9xo






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder