Ulusalcılar neden İran, Rusya ve Çin'le flört ettiler?Cevap veriyorum.Kara kaşları, sarı saçları, sarı tenleri nedeniyle değil? Real politik nedeniyle. İran neden Ermenistan'la flört ediyor? O da real politik nedeniyle. Buna çevreleme politikası denir. Hasmını onun hasımlarıyla işbirliği yaparak kuşatırsın. Peki neden İranı hasım görmüyoruz da, ABD'yi hasım görüyoruz? Çünkü İran'ın Türkiye üzerinde BOP/EBOP gibi planları yok. Çünkü söz konusu planlar ciddi şekilde mesafe almıştır. Bugün bulunduğumuz sıkıntılı politik durum, İran'ın değil müttefikimiz ABD'nin yönettiği, yönlendirdiği bir süreçle oluşmuştur. Son tahlilde ülkemizin en büyük düşmanı ABD ve onun yöneten oligarklardır. ABD'nin yarattığı tehdit yakın ve açık bir tehdittir. Rusya, İran, Çin vb bunlar daha tali ve uzak tehditlerdir. Ülkemizin kafası çalışan, vicdanını satmamış milliyetçi kadroları, ABD öncülüğünde yaşanan yakın ve açık tehlikeye karşı Çin, Rusya, Hindistan, İran gibi ülkelerle ittifak arayışı içine girmiştir. Bu güçlü hasımlara karşı bir savunma refleksidir. Halen ABD ordusuyla ve devletiyle sınırdaşız. Geçtiğimizi on yıllarda da zaman zaman ordularımız birbirine karşı tavır almıştır. Muavenet olayı bir kaza değildir, racon kesilmiştir. Çuvallama olayı da AKP-Cemaa-ABD işbirliğiyle kotarılmış ayrı bir racondur. Daha bir çok olay vardır. Biz doğrudan Rusya'nin, Çin'in müttefiki olsaydık, ABD'yle ancak bu kadar çatışma yaşardık, daha fazla değil. Esasen ulusalcı denilen kadrolar ve TSK Çin, İran ve Pakistan'la bir sürü bağımsız silahlanma projesini gizlilik içinde yıllarca yürütmüştür. Bugün raf ömrünü doldurmuş olan Toros füzeleri Çin Silkworm füzelerinin ortak üretimleriyle yapılmıştır. İşbirliği laf değildir, gerçekten de yapılmıştır. Halen, AKP ve Cemaatin işbirliğiyle, ABD'nin ülkemize yönelttiği tehdide karşı geliştirilmiş, refleksler, tavırlar ve tedbirler bertaraf etmiştir. Ülkemiz ABD'nin sürüklediği istikamette bir iç savaşa doğru sürüklenmektedir. Bölgemizde var olan bütün ülkeler ve halklar da kanlı çatışmalara doğru itelenmektedir. Herşey sadece zaman meselesidir. | Ülkemizin milliyetçileri ulusalcı/milliyetçi ayrımının tuzağına düşmeden, yeniden bir milli cephe oluşturmalıdır. MHP'lilerin ABD kontrası olmaya tav olmaları arzu edilmez, milliyetçi bir tavır da değildir. Cemaatin ise ABD işbirlikçisi olmaktan başka çaresi yoktur. Çünkü ABD Cemaatin hem annesi, hem de babasıdır. ABD olmadan Cemaat öksüz kalır. AKP de aynı açmazın içindedir. AKP ABD'yi terk ettiği anda ağır şekilde cezalandırılacaktır. Hem de, milliyetçi subayları ulusalcı deyip uzaklaştırdığı NATO'cu(!) ordu tarafından. Herşeye rağmen, ordumuzun bütünüyle ABD emellerine teslim olduğunu düşünmüyorum. Eğer ABD yine sınırlarımızdan askeri gücünü çekerse, BOP/EBOP tarzı aleyhimize yapılmış planları geri çekerse, Cemaat ve benzeri oluşumlarla ülkemiz siyasetini karman çorman etmekten vaz geçerse, gerçek müttefikler olma imkanımız yine vardır. Ülkemiz ABD saldırısı karşısında yeniden ulusalcı(milli) politikalar üretmezse, küresel arenada ABD'nin hasımları arasından kendine müttefikler aramazsa, ülkede milli bir statüko kuramazsa, ABD'nin bizi sürüklediği en az iki eksenli Kürt-Türk, Alevi -Sünni iç çatışmasını ve komşularımızla da en az iki cepheli savaşı yaşayacaktır. Kimse ellemezse gidişat budur. Duygusal değil, reel politik. Bütün sebep budur. Saygılar. Oraj POYRAZ |
On 07.11.2012 02:52, Fusun CAGIRGAN wrote:
MHP ile bu denli ugrasan arkadaslar, ulusalcilar iran ile neden flort ediyor bu ne samimiyet diye sormusmuydular? Atladim mi acaba?
Fusun
From: neval kavcar <nevalkavcar@yahoo.com>
To: "akilcagi_1919@yahoogroups.com" <akilcagi_1919@yahoogroups.com>
Sent: Tuesday, November 6, 2012 9:36 PM
Subject: Yan: [akilcagi_1919] herks kendi gözündeki merteğe bakmalı önce
Uçkur düşkünü dedikleriniz bilr Yüce Divan tehdidi altındaki adayınızdan temizdir.Bahçeli onları partiden ayırdı ayrıca.MHP'nin politikalarını, anlamanız bu kadar akridite iken mümkün değil zaten.Koray Bey 2009'da MHP oy kaybetsinde, başına geçeyim diye epey uğraştı.Devam edin.'Kürt açılımını' ABD'nin Küresel sistemine monte olmayı TV'de söyleyen Koray beydi.Bu durumda MHP, o bakımdan yenilenemedi. Hala Açılıma karşı kadrolar iş başında.NKKimden: "imuraty@yahoo.com" <imuraty@yahoo.com>
Kime: "akilcagi_1919@yahoogroups.com" <akilcagi_1919@yahoogroups.com>
Gönderildiği Tarih: 6 Kasım 2012 20:35 Salı
Konu: Re: [akilcagi_1919] herks kendi gözündeki merteğe bakmalı önce
MHP Bahçeli döneminde Y MHP olmuştur. Kurultaydaki muhalefeti Bahçeli ihanet siz de dizayn olarak görüyorsunuz. Biz de uçkur düşkünlerinin genel başkan yardımcılığına kadar yükselmesini ve AKP nin emrinde oy kullanılmasını koltuk değnekliği kabul ediyoruz. MHP Türk milliyetçilerinin partisi olmaktan çıkmıştır . İlk seçimde bedelini ödeyecektir .Bu satırların yazarı Bahçeli ye rağmen ülkücüdür. İrfan Murat Yıldırım
iPhone'umdan gönderildi6 Kas 2012 tarihinde 15:56 saatinde, neval kavcar <nevalkavcar@yahoo.com> şunları yazdı:Ülkücü olmayanın anlamasını beklemiyorum.Sadece şu koltuk değnekliğği saömalığına son verilsin yeter.her parti kendi görüşü doğrultusunda yürüken, diğerleri ile yanyana düşebilir.fakat ABD farklı bir konu. 80 ihtilali sonrasında ABD'ye kapak atanlar,şimdi ABD gazetelerine makale yazanları görmezden gelip, MHP yi taşlamakabesle iştigal diyorum.MHP mütedyyin Müslüman görüştedir. Kontrol altındaki hiç birtarikat ve cemaatle işi yoktur. Son kurultayda YMHP yapılma girişimibaşarısız olmuştur.Bana kalırsa sizşlerde CHP'nin başındaki Y için mücadele etmelisiniz.Konuyu saptırmayalım o bakımdan.nkavcar
Kimden: ismihan ismihanli <iismihanli@gmail.com>
Kime: akilcagi_1919@yahoogroups.com
Gönderildiği Tarih: 6 Kasım 2012 12:13 Salı
Konu: Re: Yan: [akilcagi_1919] Ali Eralp - MHP'LİLER, KOLTUK DEĞNEKLİĞİNİ TERCİH ETTİLER...
ISLAM - TURK MU YOKSA TURK - ISLAM MI ?KIM CIKARTMIS BU DUSUNCEYI VE MHP DE TAKIPCISI OLMUS BU ABUK SABUK FELSEFENIN, NEYSE KI TAKIPCILERI AZALDI .ISTE ULKUCULER BOYLE HICBIR ZAMAN GERCEK OLAMAYACAK BIR SENTEZDEN GELIYORLAR ?BUNUN ATATURKCULUK ILE UZAKTAN YAKINDAN BIR ILGISI YOOOOOKKKKKKTUR !!!ISLAM VE ISLAMCILIK NEDIR BUGUNKU DUNYADA ? ARABCILIK , ARAP KULTURUNU USTUN TUTMAK VE SAYMAKISLAM NEDIR MUSLUMAN NEDIR ALLAHASKINA BUGUN ? ARABCILIKTAN ARABA BENZEMEKTEN BASKA BIRSEY DEGIL KI !!!ONCE ARABLAR SAPITIP KENDI DINLERI YANLIS YUNLUS YORUMLAYARAK DiNLERİNDEN CIKMISLAR ZATEN .SONRA DA ISLAMA INANANLARI DiN ADI ALTINDA ARABLASTIRARAK KENDILERINE BENZETMEYI ISLAM ADI ALTINDAGERCEKLESTIRMISLER . BUGUN DE BUNUN EN BUYUK TAKIPCISI AMERIKA ,INGILTERE VE ISRAIL .NE KADAR ISLAMLASIP ARABA BENZERSENIZ SIZI O KADAR IYI BECERIYORLAR .TUM ISLAM ALEMI ADETA YARISA GIRMIS BEN NASIL DAHA COK ARABA BENZERIM DIYE .SIZ DE KENDI KENDINIZE ALMIS ISLAMI = ARABCILIGI TURKCULUK ILE BIRLESTIRIP BIR TAKIM SACMALIKLAR YAPMAYA KALKMISSINIZBUNUN SONUNDA ORTAYA TURKCULUK VE TURK MILLIYETCILIGI MI CIKACAK ZANNEDILDI ??? CIKTI MI ?? NE OLDU ULKE ???FANATIK ISLAMCILARA ARABCILARA TESLIM OLMADI MI ?? TABI KI BUNDA MHP 'NIN YARDIMLARI BUYUK . BUNU HERKES GORUYOR .BIR SIZ KAVCAR GOREMIYORSUNUZ VEYA GORUYOR FETOCULUK ADINA INKAR EDIYORSUNUZ .BU TURK-ISLAM SACMALIGI DEVAM EDERKEN TURKLER GITTIKCE ARAP KULTURUNE DOGRU YOL ALDI ERIDILER ERIDILERFETULLAH VE BENZERI ORGUTLER ICINIZDE YESERDI CAN BULDU VE FANATIK ISLAMI BENIMSEYEN PARTININ YARDIMCISI OLDULAR .BIR IKI MILLIYETCI BAGIRIP CAGIRMAYLA BIR SONUC ALINAMADI AMA BAHCELININ AKP'YE DESTEKLERIYLE FANATIK ISLAM BELA OLDU .BUNLAR GERCEKLER .ISLAM - TURK - ARAP SENTEZI SADECE AMERIKAN' IN ORTAASYA ULKELERINI RUSLARA VE CiN' E KARSI (AVRASYA )AYAKLANDIRABILMESINE YARAR VE AMERIKAN URUNU BIR FIKIRDIR . BEN HENUZ TURKLUGE FAYDASINIGORMEDIM . ISLAMCILIK ARABLARIN VE AMERIKA 'NIN ISINE YARAR . ISTE BOYLE KOLE EDIYORLAR .SIZ HALA MHP 'NIN AMERIKA'YA HIZMET ETMEDIGI YAZARAK KENDI KENDINIZI VE ETRAFINIZDAKI CAHiLLERI KANDIRIN.MHP , ANAP , AKP HEP BU AMERIKAN OYUNLARININ YOLUNDAN GITMEDI MI ?NE YAPILACAKMIS TURK BIRLIGI KURULACAKMISSIZ ONCE BIR BOLUNMEKTEN NASIL KURTULARAK MISAKI-MILLI SINIRLARIMIZINASIL KORUYACAGIMIZI DUSUNEBILSENIZ BELKI TURK BIRLIGINE DE SIRA GELIR AMASIMDI KI KAFA YAPINIZLA VE ALDATMACACIGINIZLA ULKE UCURUMA DOGRU TAM YOL GIDIYOR .SONUC OLARAK MILLET HEP SIZI AKP' NIN YANINDA GORUYOR GORENLERIN HEPSI GERI ZEKALI MI ?ZATEN ATATURKCU OLAMAYAN BIR MILLIYETCILIK HICBIR ISE YARAMAZ VE SUNUN BUNUN OYUNCAGI OLURAYNEN BUGUN FETOCULARIN CIA 'NIN OLDUGU GIBI . BIR DE AMERIKANCI DEGILIZ DIYORSUNUZMANTIGINIZ MI YANLIS CALISIYOR YOKSA INSANLARI MI YANLIS YONLENDIRIYORSUNUZ YAKINDA KOKUSU TAMOLARAK CIKACAK VE HERKES ANLAYACAK .
6 Kasım 2012 11:19 tarihinde neval kavcar <nevalkavcar@yahoo.com> yazdı:Aynı cümleleri buraya da yazayım.Bekleyenler yanılmasın.Saçma sapan yorumlar.MHP 41 yıldır çizgisinde yürüyor O çizgide iseABD yok. Geçmişte İP, şimdi CHP, ABD politikalarına hizmet edensöylem ve eylemlerin onlarca notu var.Gül'ü Çankaya'ya çıkardı kısmı safsata.Suriye tezkeresi notunun için Suriye'nin kuzetindeki PYD ile dolmalı.Velhasık Türk Mİlliyetçiliğini, ileri geri yapan, Berlin duvarı yıkıldıktan sonrayön kabiliyetini şaşıranlardan öğrenmeyecek ülkücüler.Ya bir kere de Kılıçdaroğlu'nun Amerikan gazetesine yazdığı'Tezkereye hayır dedik, ama sorun bakın neden hayır dedik' tarzı kıvırtmasını da yazsanızya.Okumadınız mı? Cumhuriyet yazdı.ABD'ye akıl öğretiyor, Türk vatandaşı Esad'ın gitmesinde hemfikir palavrasını atıyor.Diyarbakır'A gidip Kürtçülük nutlu atıyor.fakat ne hikmetse MHP Amerikancı.Helaal böyle düşünene.nk
Kimden: Oraj POYRAZ <cimcime@neomailbox.net>
Kime: kemalistiz@googlegroups.com
Gönderildiği Tarih: 6 Kasım 2012 10:08 Salı
Konu: [akilcagi_1919] Ali Eralp - MHP'LİLER, KOLTUK DEĞNEKLİĞİNİ TERCİH ETTİLER…
Laf çok ama en kısa özeti aşağıda.
İlk iki satır.
MHP'liler seçimlerini yaptılar.(O.P.)
MHP'LİLER, KOLTUK DEĞNEKLİĞİNİ TERCİH ETTİLER…Yazının başlığı "MHP'LİLER, AMERİKAN MİLLİYETÇİLİĞİNİ TERCİH ETTİLER" de olabilirdi.<clip_image001.jpg>Çünkü hepsi aynı kapıya çıkar…
Çünkü Devlet Bahçeli yönetimindeki MHP, başından beri bu görevleri üstlendi ve bu görevleri yerine getirdi.Amerika'nın izin verdiği ölçüde milliyetçilik yaptı. Amerikan milliyetçiliğinin dışına asla çıkmadı, çıkamadı.Gerçek bir milliyetçi olamadı.Örneğin, "Tam Bağımsızlık"tan söz edemedi.
"ABD'nin Türkiye'de ne işi var?" diyemedi.Laik Cumhuriyeti şeriatçı saldırılar karşısında koruyamadı. Hatta bu saldırıları destekledi.Amerikan mandacısı AKP'nin düştüğü yerde kolundan tutup kaldırdı.Asla muhalefet yapmadı. Yapamadı.Devlet Bahçeli, seçmenlerine ve ezilen, sömürülen halka şirin gözükmek için arada bir esti, yağdı, külhanbeyi ağzıyla AKP'ye, Tayyip Erdoğan'a verdi veriştirdi ama iş pratiğe, gerçek politikaya gelince AKP değnekçisi oldu.Dizinin dibinden ayrılmadı.AKP 29 kez tökezledi, MHP 29 kez onu kolundan tutup kaldırdı.Cumhurbaşkanlığı seçiminde Abdullah Gül'ü türbanlı eşiyle birlikte Atatürk'ün makamına oturttu.Libya'ya donanma gönderilmesinde, Suriye tezkeresinde oylarıyla AKP'nin yanı başındaydı…4+4+4 eğitim sistemi MHP'nin katkıları ile yasalaştı. İmam hatip ve Kuran kurslarının önünün açılmasında onun yardımlarını asla yadsıyamayız.AKP ve MHP el ele, omuz omuza vererek 1923 Aydınlanmasının "Tevhid-i Tedrisat" (Öğretim Birliği" yasasını birlikte ayaklar altına aldılar.29 Ekim Cumhuriyet Bayramı kutlamalarına Devlet Bahçeli, Recep Tayyip'le birlikte karşı çıktıAKP'nin yeni Anayasa yapımında da en büyük destekçisi şimdi o…Şimdi o bir kurşun asker…AKP ile dayanışma içerisinde, harıl harıl "Bölünme Anayasasını" hazırlıyor. Sıra ona geldi çünkü.O da yasalaşırsa sevgili yurdumuz parça parça, lime lime edilecek… Eyaletlere ayrılacak. Başbakanın deyişi ile "Büyük Ortadoğu, yani Genişletilmiş Ortadoğu projesi içerisinde Diyarbakır merkez yapılacak" ve ABD'nin BOP projesi hayata geçirilecek… Daha sonra da Türkiye'nin Nur topu gibi bir Kürdistan yavrusu olacak…Başbakan, ABD'nin planladığı "Il=
__._,_.___
Reply via web post Reply to sender Reply to group Start a New Topic Messages in this topic (15) http://akilcagi.com
http://ulusalgundem.net
http://sosia.org
Genel UYARI!
Sayin Uyelerimiz,
Obekte cikan yazilarin sorumlulugu, ILGILI YAZININ SAHIBINE aittir. Obek kurucusu, moderatorler ve diger uyeler sorumlu tutulamazlar. Obege uye olanlar, uye olduklarinda yazilarindan sadece kendilerinin sorumlu olduklarini kabul etmislerdir.Bu ifadeler her iletinin altinda yer almaktadir, bu nedenle uyeler bu kosullarin varligindan haberdar olmadiklarini iddia edemezler.
Gelisen sartlara ve gonderilen postalara gore; yukaridaki uyarilara, ilave uyarilar yapma hakkimizi da sakli tutuyoruz.
Saygilarimizla
AKIL CAGI 1919 YONETIM
To unsubscribe from this group (Obekten cikmak icin), send an email to:
akilcagi_1919-unsubscribe@yahoogroups.com (adresine bos bir mesaj gonderiniz)
.
__,_._,___
--
Bir insani bulundugu mevkiye gore degil, goz koydugu mevkiye gore olcmek gerekir. Tolstoy |
Ey mutsuzlar! Kardeslerinizi bogazliyorlar, goz yumuyorsunuz. Çigliklar duyuluyor ama siz susuyorsunuz. Aramizda dolasip kurbanini seciyor zorbanin teki, sessiz kalirsak bize dokunmaz diyorsunuz. Bok yiyorsunuz! Ne tuhaf yer burasi, sizler nasil insanlarsiniz! Haksizlik varsa bir yerde eger ayaklanmali insan. Ayaklanma olmuyorsa batsin o sehir yerin dibine. Yansin bitsin, kul olsun karanliklar basmadan. Bertolt BRECHT | Ben,Manevi Miras olarak hicbir Ayet, hicbir Dogma, hicbir Donmus ve kaliplasmis Kural birakmiyorum. Benim Manevi Mirasim Bilim ve Akildir... K.Ataturk - - - - - - - - - - - - - - 1920 - Islam yuceltme derneginin bildirisi : Yunan ordusu halifenin ordusu sayilir. Hic de zararli bir topluluk degildir. Asil kafasi koparilacak mahlukat Ankara'dadir. ISKILIPLI ATIF | Kurmus oldugum gruba uye olun Moderasyonsuz, sansursuz ve ozgur bir gruptur: Ozgur_Gundem-subscribe@yahoogroups.com Ayrilmak isterseniz de: Ozgur_Gundem-unsubscribe@yahoogroups.com - - - - - - - - - - - - - - Arzuederseniz bloguma da goz atabilirsiniz. http://orajpoyraz.blogspot.com/ |
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder