24 Ocak 2015 Cumartesi

ACIRIM


ACIRIM

 

Cumhuriyet reklam arası imiş

Bunu diyen bir de milletvekili

Olanca gerçeği hiç görememiş

Bunu diyen bir de milletvekili!

 

Okulda bunları okumamış mı?

Anadan,  babadan hiç sormamış mı?

Bunları söylerken utanmamış mı?

Bunu diyen bir de milletvekili!

 

Amacın bir yere yaranmak mıdır?

Çıkar ilişkisi,  menfaat midir?

Yoksa aklın, fikrin kiralık mıdır?

 Bunu diyen bir de milletvekili!

 

 Sana değil oy verene acırım

 Öğütleyip,  koy verene acırım

 Onca kötü huy verene acırım

 Bunu diyen bir de milletvekili!

 

 Veysel söylenenler bir iftiradır

 Gericilik,  içimizde yaradır

 Böylelerin aklı,  fikri paradır

Bunu diyen bir de milletvekili!

 

                                  20 Ocak,  2015

                                 Veysel Kaymak


a45UyF587661-150124112025-06
^^^^^ - vvvvv

 

Benim bir dinim yok ve bazen butun dinlerin denizin dibini boylamasini istiyorum.
Hukumetini ayakta tutmak icin dini kullanmaya gerek duyanlar zayif yoneticilerdir, adeta halki bir kapana kistirirlar.
Benim halkim demokrasi ilkelerini gercegin emirlerini ve bilimin ogretilerini ogrenecektir.
Batil inanclardan vazgecilmelidir.
Isteyen istedigi gibi ibadet edebilir.
Herkes kendi vicdaninin sesini dinler.
Ama bu davranis ne sagduyulu mantikla celismeli ne de baskalarinin ozgurlugune karsi cikmasina yol acmalidir.

Mustafa Kemal Ataturk

Peygamber ve hayati
Islam oncesi peygamberin dini
DUHA 7.sasirmis bulup da yol gostermedi mi?
MUMIN 66.(resulum)!De ki: bana rabbimden apacik deliller gelince, sizin Allah i birakip o taptiklariniza kulluk etmem bana yasaklandi ve bana alemlerin rabbine teslim olmam emredildi.

Amerikan Devleti nin bize emrettigi ve ogrettigi gibi hissetmiyorum.
Bakin soyluyorum.
Benim aklim oyle calismiyor.
Bir moron gibi yaptigim birsey var adi: Dusunmek.
Kendi goruslerimi de olusturmayi sevdigim icin icin pek iyi bir Amerikali degilim.
Bana soylendigi anda yere yuvarlanmiyorum.
Ne yazik ki cogu amerikali emir verildigi anda yere yuvarlanir.
Ben boyle degilim.
Hayatimda uydugum kesin kurallarim var.
Birinci kuralim: Devletin bana soyledigi hicbir seye inanmamak.
Hicbir seye.

George Carlin


Grup eposta komutlari ve adresleri :
Gruba mesaj gondermek icin : ozgur_gundem@yahoogroups.com
Gruba uye olmak icin : ozgur_gundem-subscribe@yahoogroups.com
Gruptan ayrilmak icin : ozgur_gundem-unsubscribe@yahoogroups.com
Grup kurucusuna yazmak icin : ozgur_gundem-owner@yahoogroups.com
Grup Sayfamiz : http://groups.yahoo.com/group/Ozgur_Gundem/
Arzu ederseniz bloguma da goz atabilirsiniz : http://orajpoyraz.blogspot.com/







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder