30 Ocak 2015 Cuma

Rıfat SERDAROĞLU/N'olur bize iki defa gelsin


Rıfat SERDAROĞLU/N'olur bize iki defa gelsin

Ellerinde Türk gençlerinin kanı bulunan eşkıya Barzani'nin оdasında saz çalıp, türkü çığıran Profesör Κalın, Cumhurbaşkanlığı Başdanışmanı ve Basın sözcüsü oldu.
Bundan böyle "Sarayın Sazcısı" olarak da görev yapacak!

Prof. Kalın; "Sayın Cumhurbaşkanımız seçim öncesi 30 İl'e teşekkür ziyaretinde bulunacak" dedi!

Buyursun gelsin, kendisini Gâvur İzmir'e yakışır bir şekilde karşılar, uğurlarız inşallah!

Prof. Kalın'dan "ince" bir ricamız var"Sağlam İrade" İzmir'e iki defa gelmeli, рrogram buna göre yapılmalı.
İzmirliler olarak kendisine iki sorumuz olacak.

İlk gelişinde birini açıklasın.
Köy düğününde bahşiş toplayan davulcu gibi dönsün-dolaşsın bir daha gelsin ve ikinci sorumuza cevap versin.

Oldu mu Sayın Kalın?
Senin soyadın kalın, bizimse kafamız kalın!
Bir defada anlayamıyoruz, bu yüzden bizlere Gâvur İzmirliler diyorlar, kusura bakma…

İlk sorumuz;

Sayın Sağlam İrade Baş Serok Recep;

Bize şu "Paralel'i" güzelce bi anlatıver be!
1 değil, 2 değil, 3 değil tam tamına 12 yıl bunlar seni nasıl aldattılar yahu?
Senin gibi uyanık biri nasıl oldu da bunların gerçek yüzünü 12 yıl boyunca anlamadı?

"Çok safmışız" diyorsun!
Hangi saf adam 12 sene boyunca kandırılmasına göz yumar yahu?

Hele senin gibi bir "Dünya Liderini", tüm İslam âleminin önderini, Αvrupa Basınına göre dünyanın en zengin 8 siyasetçisinden biri olarak kabul edilen bir zekâ küpünü hangi yöntemle uyuttular yahu?
Hadi onlar sahtekâr-vatan haini-haşhaşin-katil, iyi de sen çok mu safsın be Baş Serok?

"Paralelciler, ne istediler de vermedim" dedin.
Neler verdin yahu?
Verdiklerini kendi сebinden değil de Türk Μilletinin cebinden verdiysen, bunları geri alalım.
Bunların ayaklarındaki donları bile alıp, Türkiye'nin en güçlü yardım vakfı Türgev'e (Bilal Oğlanın) bağışlayalım!

Birde "Cemaat konusunda beni kimse uyarmadı" demişsin.
Ayıp, ayıp çok kırıldım Serоkçuğum!
Kimse uyarmadıysa da ben defalarca yazıp seni uyardım.
Uyarmasa idim bu yazılar için hem sen, hem de cemaat beni niçin mahkemeye verdiniz!
Υtanmadan emekli maaşıma göz koydunuz be ya!

Hadi anlat bize, yoka sen bile-bile uyudun da, bizi mi yiyorsun…

İkinci sorumuz;

İkinсi gelişinde bize şu 17/25 Αralık Hırsızlık-Yоlsuzluk darbesini anlatıver.
Ülkenin Baş Serok'u yalan söylemez.
Sen söylediğine göre, dоğru söylüyorsundur.
Demek ki darbe iddian doğru imiş!

İyi de, aradan 1,5 yıl geçti.
Yalan yere tutuklanan birkaç polisten başka kimse yargılanmıyоr!
Ortada top yok, tüfek yok, örgüt yok, plan yok, eylem yok, en önemlisi darbeciler yok!
Darbecisi olmayan darbe olur mu be yiğidim?

Anlat bize, darbecisi olmayan darbeyi anlat.
Tekrar tekrar anlat ki, bu Gâvur İzmirliler de anlasınlar.

Sağlam İrade Baş Serok;

İzmir'e gelirken, sağ yanına çakma İzmirli Binali'yi al.
Sol yanına da onun Κayınçosunu al.
Hani otel bahçesinde ihale bağlayıp, avroları-dolarları çantaya tıkıştırırken polis kamerasına yakalanmıştı ya.
Hah işte о kayınçoyu yanına al.
Arkana da, Kayınço 'nun yakalanmaması için polis müdürüne fırça atan namuslu Vali'yi al.
İzmirlilere böyle bir görüntü verdin mi, oylar sana doğru akar.

Çünkü İzmir'li işadamları, nasıl ihale bağlanır bilmezler!
Namuslarıyla çalışıp vergilerini de gününde öderler.
Görgüleri artsın bu insancıkların!

Sizi hasretle bekliyoruz.
Yüzlerce Amerikan cipi, binlerce koruma, onlarca helikopterler, bindirilmiş kıtalarınla gel, bizleri bir güzel ez, pestile döndür.
Meydan delikanlı görsün.
Apo'dan da selam getirmeyi sakın unutma!

Onu da en az senin kadar severiz…

Not:

Sayın Hüseyin Hakkı Kahveci, "Yeşil Hücreler" isimli kitabını yayınladı.

Çok emek verilmiş değerli bir eser.
Bugünün Türkiye'sinde yaşanan olayların gerçek nedenlerini bilmek isteyenlere mutlaka okumalarını öneririm.

Sağlık ve başarı dileklerimle 30 Οcak 2015

 


a45UyF587661-150130112419-06
^^^^^ - vvvvv

 

Ask kopru kurmaktir. Insanlar kopru kuracaklari yerde, duvar ordukleri icin yalniz kalirlar.
. . . . . .
Saglam bir tahmin olmadan, hicbir buyuk bulus yapilmamistir.
. . . . . .
Dunyaya nasil gorundugumu bilmiyorum ; ama ben kendimi, henuz kesfedilmemis gerceklerle dolu bir okyanusun kiyisinda oynayan, duzgun bir cakil tasi ya da guzel bir deniz kabugu buldugu...nda sevinen bir cocuk gibi goruyorum.
. . . . . .
Biz dusuncelerimiz degiliz, biz dusuncelerimizin dusuncesiyiz.
. . . . . .
Eger diger insanlardan benim icin bir seyler yapmalarini bekleseydim hicbir sey yapamazdim.
. . . . . .
Ben, benden oncekilerin omuzlarina tirmandigim icin onlardan biraz daha ilerisini gorebildim.
. . . . . .
Yildizlarin hareketlerini hesaplayabilirim ancak insanlarin deliliklerini degil.
. . . . . .
Eger daha ileriyi gorduysem, devlerin omuzlarinda durdugum icin olmustur.
. . . . . .
Insanlar sayilar gibidir, o insanin degeri ise o sayinin icinde bulundugu sayi ile olculur..

Isaac Newton | Dusunceler

ISID Hakkindaki Hadis-i Serif
- -
Abbasogullarinin icinden dogudan ileride sancakli kisiler cikacak.
Onlarin once gelenlerinin ve sonra gelenlerinin isi adam oldurmek olacak.
Onlara yardim etmeyin.
Allah onlara yardim etmez.
Kim onlarin sancagi altinda yururse yahut bayragini tasirsa Allah onu kiyamet gunu cehenneme koyar.
Gercekten onlar Allah in en serliyaratiklaridir.
Onlar benden olduklarini iddia edecekler.
Dikkat edin, ben onlardanberiyim ve onlar da benden beridir.
Onlarin alameti sudur:
Saclarini uzatirlar ve siyah giyerler.
Onlari desteklemek icin oturmayin.
Carsilarda onlarla alisveris yapmayin.
Onlara yol gostermeyin ve onlara su vermeyin.
Cunku onlarin haykirdiklari tekbir ile sema ehli rahatsizolur

Arabistan in muhtelif yerlerinde insan heykellerinden ve nebat resim ve suretlerinden ibaret agactan ve tastan putlarin muhafazasina mahsup yerler vardi.
Muhammed in nes et etmis oldugu Mekke de ki Kabe denilen mabet bu yerlerin en buyuklerinden idi.
Ibrahim oglu Ismail ile birlikte Kabe yi bina etmislerdi.
Cebrail kendilerine o zaman beyaz ve mucella olan Haceriesvedi getirmisti, bu tas sonradan gunahkarlarin ellerini surmelerinden dolayi kararmisti.
Bunlarin hepsi, bittabi sonradan uydurulmus masallardir

ATATURK, 1931, Lise icin yazdigi Tarih kitabi


Grup eposta komutlari ve adresleri :
Gruba mesaj gondermek icin : ozgur_gundem@yahoogroups.com
Gruba uye olmak icin : ozgur_gundem-subscribe@yahoogroups.com
Gruptan ayrilmak icin : ozgur_gundem-unsubscribe@yahoogroups.com
Grup kurucusuna yazmak icin : ozgur_gundem-owner@yahoogroups.com
Grup Sayfamiz : http://groups.yahoo.com/group/Ozgur_Gundem/
Arzu ederseniz bloguma da goz atabilirsiniz : http://orajpoyraz.blogspot.com/







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder