16 Ocak 2015 Cuma

Re: [Egemen Türkiye] Bir hakaret muhabbetidir gidiyor....

Ben dediğim gibi hakaret etmedim.
Edebileceğimi söyledim.
İp ucu verdim.
Yapabileceklerimi sıraladım.
Yapmadım.
Hatta yapabileceklerimi çok da ayrıntılı açıklamadım bile.

Oysa en samimi, en imanlı Müslümanlar en rahat hakaret edenlerden çıkıyor nedense.

Ben seviyeyi koruduğumu düşünüyorum.
Eğer karşımdakilere uysaydım işte o zaman yandı keten helva diyecektik.

Saygılar.
Oraj POYRAZ
L2fSIJNoA0xfSNxA


On 16.01.2015 13:45, Ali YÜCEL wrote:

Bütün dinlerin ve inanç sistemlerinin kendine göre tanımladığı bir ahlak sistemi vardır. İslam Dininde ise bizzat ahlaki vurgularla Efendimize bizzat vahiy gelmiştir. Bu kısım kendimiz dahil herkes için şamil bir ifade olarak kabul edin lütfen! Ama Oraj Bey, koca koca insanlar olarak cahil kabile ortamında yetişmiş çocuklar misali bir ağız ve üslup kullanmayı gerçekten yakıştıramadım ve yakıştıramıyorum. Bizim yakıştırmamamızı kenara koyun, görüntü böyle. Ayıp oluyor gerçekten.

Bilindiği üzere iletişimde kural; sizin anlattıklarınızdan ziyade, muhatabınızın sizin anlattıklarınızdan ne anladığı önem ifade eder. Burada farkında olmadan bir iletişim sorunu mu yaşandı ki, boyunuzdan büyük ya da insanı esfel-i safilin'e düşürecek laflar ediliyor?

Bizler vatandaşlar olarak veya insan olarak yazışıyoruz ve karşılıklı fikri eleştiriler yapıyoruz. Oraj Bey siz bizzat ateist olduğunuzu da belirtmiş olsanız da şu sıralar deist olduğunuzu, dolayısıyla Allah inancına dayalı dinleri inkar ederken, görüntü olarak da özellikle sanki islamla bir alıp veremediğiniz görüntüsüyle Müslümanlara özellikle bazı kereler hiç de yakışmaz bir şekilde saygısız, hatta hakarete varan ifadelerinizle arz-i endam ediyorsunuz. İslamın, sizin kafanıza yatmayan noktalarını mücerret olarak dile getirirseniz, bizler sizleri ihtiyaç duyduğunuz alanlarla ilgili bilgi desteği ile cevaplamaya çalışalım. Amacınız doğruyu bulmak ve hakikate ermek ise, bu sizler için de umulur ki nasip olur. Neticede sizi ya da bir başkasını hiçbir kimse hidayete erdiremez. Çünkü hidayete erdirme işi Allah'ın işidir.

Selam, hidayete tabi olanların üzerine olsun.

 

A. YÜCEL

P Çevreye olan sorumluluklarımızı dikkate alarak gerekmedikçe çıktı almayın.

From: Oraj Poyraz [mailto:murte@emaildodo.com] Sent: Friday, January 16, 2015 11:40 AM
To: Ali YÜCEL
Subject: Re: [Egemen Türkiye] Bir hakaret muhabbetidir gidiyor....

 

Ahmet Bey diye başlayacağım,
Ama pek bey gibi konuşmamışsınız, bayağı, cahil bir kenar mahalle bıçkını, işsiz güçsüz bir çakal gibi yazmışsınız.
Bey demek çok zor olacak.

Bizim kültürümüzde büyüğe saygı vardır.
Büyükler bazen çok büyür, çok yaşlanır, bunar, ağzından çıkanı bilemez.
Bu haldeyken dahi, hatta özellikle de bu haldeyken yaşlılar himaye görür.
Hafifletici sebepleriniz var, o nedenle çok büyütmek istemiyorum.

Siz -mış gibi yapmışsınız, hakaret etmez de, şaka yaparmış gibi.
Bana açıkça hakaret etmişsiniz.
Anamı, bacımı ortaya atmışsınız.

Bakın benim elim çok rahattır.
Uzaktan incitmek, kırmak söz konusu olduğunda çok daha rahat olabilirim.

Hakaretinizi görünce aklıma gelip de yapmadıklarımı söyleyeyim.

Ilk olarak dosdoğru yedi ceddinize küfretmek geldi içimden.
Hatta bu konuda elimde çok sağlam bir altyapı da var, onu da haber vereyim.
Elimde üçyüz kadar yakası bağrı açılmadık hakaretten oluşan bir liste var.
Bunu sizin gibileri için hazırda tutuyordum.
Hani birilerinin anasını öperler, bacısını kucaklarlar ya.
Onun şiirli, kafiyeli, uyaklı, taklalı perendeli yapan hakaretler.
Sizi hakaret manyağı yapmayı düşündüm.
On dakikada bir 7x24x365 gün bunun sürdürebilirdim.

İkinci olarak sizin gibi yapayım, hakaret etmezmiş gibi yapıp hakaret edeyim dedim.
Anamızı öpmekle, bacınızı sevmekle başlayan cümleler kurayım, sonrada şaka şaka diyeyim.
Hatta bu işi sakız gibi sündüreyim, edebiyatını yapayım, uzatayım, sanat haline sokayım istedim.

Sonra sizin için ananızdan bile kutsal saydıklarınızı ortaya atmak geldi aklıma.
Dininizden, imanınızdan, Allahınızdan, kitabınızdan başlayayım dedim.
Tıpkı Adanalılar gibi.
Çünkü benim elim bu konuda çok daha rahat.
Ne sizin Allahınızdan korkum var, ne de saygım var.
Üstelik ben kendi anama, bacıma, atama sizin ilahınızdan çok daha fazla kıymet veririm.

Bütün bunları yapmadım.
Çünkü size değil, en çok kendime, biraz da yine sizlerin deyiminizle salih Müslümanlara olan saygımdan yapmadım.
Evet, maalesef benim anam, babam, bacım hala daha müslüman, onların hidayete ulaşması imkanı olmadı.
Esasen yaşlı insanları da yormak istemedim doğrusu.
Onların ve diğer salih Müslümanların dinine, imanına, ilahına saygı duyduğumdan değil, sadece onlara saygı duyduğum, onları kırmak istemediğim için yapmadım bunları.

Eşşek kadar adamsınız.
Yaşınız altmışın üzerinde.
Ben kendime bu ağızları yakıştıramadım.
Siz pek ala yakıştırmışsınız.

Kaldı ki, benim o makalemden cımbızladığınız cümlelerin altında ve üstünde gayet makul laflar vardır.
Hakaret nedir, küfür nedir?
Hakaret ya da küfür olursa ne yapılır, ne yapılmaz?

En cahil, en aptal, en salak insanın anlayacağı şekilde anlatmışım.
Yanlış anlaşılmasın diye, hiç sanat yapmamışım, hiç ima, dolaylı laf söylememişim.
Tek moronlar dahi anlasın diye bunu yapmışım.

Ve İslam, işte sizin gibiler yüzünden umudum yok.
İslah olmaz bu din.
Çünkü bu dini savunmak bunaklara, psikopatlara, akılsız, alık insanlara kalmış.
Ortada aklı başında, aklı selim adam kalmamış.

Öldürün, katledin, gazlayın, bombalayın, ensesinden kör testereyle kesin, üstüne tükürün, sıçın, işeyin.
Bunları yapanlara aferin deyin, onlara itibar edin.
Bu yolda ölenleri şehit, kalanları gazi sayın.

İslamı savunmak ancak böyle oluyor çünkü.
Tutabilirsen adamı kesersin.
Tutamazsan anasına, bacısına hakaret edersin.

Çok mu zor?
Şu İslam aleminin akil insanlarının, elim kalem tutanlarının kendi tarafındakilerin dizginlerini biraz çekmesi.
Çok mu zor, yapmayın, etmeyin, öyle olmaz demek.
Onlar da koroya katılmış, gazlıyorlar.

Sonra, ne oldu şimdi?
İslam kurtuldu mu?
Peygamberi yücelttiniz mi?
Artık herkes İslamı seviyor değil mi/
Küfrettiniz, hakaret ettiniz, tehdit ettiniz, ürküttünüz, zırvaladınız.
Karşınıza çıkmışsa pencereden mermi sıktınız, tutabilirseniz öldürdünüz.
Bunları yapanlar itibar ettiniz.
Aferin.
İslam kurtuldu.
Artık Müslümanların yüzü ak, dik durabilirler, onurla gezebilirler.

Onlarca kere yazdım.
Madem o kadar mertsiniz, yiğitsiniz, gayretlisiniz.
Gidin Irak'dan Amerikan ordusunu siktiredin.
Amerikan işbirlikçisi Suudi hanedanını öldürün.
Dahran'daki Amerikan kentini ortadan kaldırın.
İsrail limanlarında bağlı duran Amerikan donanmasına saldırın.
Kalabalıklara belinde bombayla kendinizi patlatmayı biliyorsunuz madem.
Gidin kendi ülkenizdeki işbirlikçileri temizlesenize.

Dangalakça işler bunlar.
İSLAMIN HER ZAMAN KULLANIŞLI MECZUPLARI OLMUŞTUR. (O.P.)  L2fSIJNoA0xfSNxA
Her milletten fazladır.

Oraj POYRAZL2fSIJNoA0xfSNxA

On 15.01.2015 18:18, ahmet dogan Simsek wrote:

Ben de soruyorum, neden hiç kimse sormuyor. Müslümanlar neden bu kadar tahrik olmaya hazır. Neden herkesin elinde bir bıçak, bir tabanca, bir tüfek var? Üstelik olup bitenleri ayıplayan İslam aleminde nedense hep ama'lı cümleler var. Hep bir hafifletici sebep arayışları var.

Demişsiniz.

Oraj Senin yakınlarından birini veya seni birisi bir karikatürde beceriliyor şeklinde cizse ve senin çevrenede ulaşacak şekilde anana babana yakınlarına çocuklarına falan yaysa sen nasılsa kızmazsın değil mi?

Ama biz çok kızarız. Fakat belki öldürmeyiz bazılarımız ise öldürürler. 

Ama biz ve bütün İslam alemi Peygamberi anamızdan babamızdan çocuklarımızdan ve bizzat kendimizden daha fazla sever ve sayarız. Onu sevip saymak Allahı sevip saymaktır.

Bunu da bütün gayrimüslim alem bilir. Gayri Müslim alemin istihbaratları da bilir. Fransa Filistini devlet olarak tanıyacağını Parlementosundan geçirdi Hükümeti de bunu kabul etmeye ve uygulamaya koymak üzere idi. Böyle bir pozisyonda Fransa İslam alemi ile dost ABD de İsraili kollamaya devam edip destekleyeceği için İslam alemide zaten güvenmediği ABD den nefret edecek. Fransayı Almanya ve İngiltere hariç bütün AB takip edecekti. Çünkü yeni dünyada Ruslar ile papaz olmakla en büyük hatayı yaptıklarının farkına vardılar. İslam alemi ilede aynı duruma düşerler ise 20 yıl sonra Pakistana Afganistana ve Bengaldeşe dönerler.

Senin sülaleni çıplak olarak internete yükleseler insani refleklerin uyuşmuş olduğundan umursamasın belki ama bunun için batıda da pek çok insan kan döker. İşte bu yüzden asıl soru Müslümanlar neden kızıyor gibi Müslümanları dahada öfkelendirip sonrada Mosad ya da CIA tarafından sözde Müslüman bir tetikçi tarafından ve ya önce ortadan kaldırılıp sonrada bir müslümana yıkarlar ise sonuçta ortadan kaldırılırsan. 

Bu işi yine Müslümanlara yıkarlar ki, AB halkları öfkelenip ülkelerinin Filistini tanımasına karşı çıkmaları için yeni organizeler ile gezi parkının binlatı kanlı olaylara sebep olsunlar ve İsrailin güvenliği değil ileride bu bölgede büyük İsrail imparatorluğu gerçekleştirilebilsin.  Seni ortadan kaldıranlar birde ismini kullanıp iyi bir Hrıstiyan diye takdim ederler ama Allah'tan başkalarını kandırmak için. Yoksa senin hangi cehenneme gideceğin umurlarında bile olmaz.

Böyle bir yazıyı neden yazdım biliyor musun. Hem olayın perde arkasına ışık tutmak hemde bakalım sen sahiden neyine hakaret edilirsde edilsin sövülürse sövülsün hiç kızmayacak kadar sinirleri alınmış bir Deist yani muhayyilende yarattığı puta tapan neo putperestlerden biri misin anlayabilelim diye. Hem şaka yaptım canım. Şakaya niye kızacaksın ki değil mi? Nasılsa Tahrik etmeyi de karikatür yani espiri yani şaka saydığınıza göre.

A.D.Şimşek

 

15 Ocak 2015 13:20 tarihinde Oraj Poyraz <cimcime@neomailbox.net> yazdı:

Açıklık getirelim. Ne hakarettir, ne değildir?

Bir karikatür çizilmiş, çinayetler işlenmiş, bir ülke değil, bir sürü ülke birbirine girmiş, ortalık karışmış, toz duman içinde.

Binbirçeşit komplo teorisi konuşuluyor. Müslümanlar tahrik edilmek istenmiş, ya da Avrupalılar Müslümanlara karşı tahrik edilmek istenmiş.

Ben de soruyorum, neden hiç kimse sormuyor. Müslümanlar neden bu kadar tahrik olmaya hazır. Neden herkesin elinde bir bıçak, bir tabanca, bir tüfek var?

Üstelik olup bitenleri ayıplayan İslam aleminde nedense hep ama'lı cümleler var. Hep bir hafifletici sebep arayışları var.

Başbakanı, cumhurbaşkanı, bakanları, köşe başı tutmuş mürteci ya da samimim dindar yazarları hepsi söz birliği etmiş. Hakaret var, hakaret var, bir çığrışma, bir öfke fırtınası.

Kırmızı görmüş boğa gibi, akıl dışı, anlamsız bir öfke fırtınası. Doğrusu ben de korktum bu zorbalıkta, bu dayatmacı ortamdan. Ancak, bilmelisiniz rahatsız edici, korkutucu ve en önemlisi haksızdır bu. Müslüman alemine karşıdan bakınca görülen budur. Zorbalık, dayatmacılık. Korkunç, ürkünç bir şey.

Karikatür yanda, bana sorarsanız hakaret falan yok.  Hatta adam başına bir iş gelmiş, Müslümanı yanında görmek istemiş, onu söylüyor. Diyorum ya, korkumdan yüzünü boyadım, karikatürün.

Bu karikatür için Twiter, Facebook bloke edilecekmiş, Cumhuriyet gazetesi yanlış yapar da bunu yayınlar diye ablukaya alınmış, gazete daha yayınlanmadan tedbiren yayın evinden çıkan kamyonlar durdurulmuş. Bunlar haddini aşan işler.

Müslüman olmayan birisinin Muhammedin yüzünü çizmesi hakaret değildir, güzel kardeşim. Muhammedin yüzü çizilmez diye söylenir. Bu Müslümanların kutsalıdır, öyle olabilir. Hristiyanların, Musevilerin ve diğerlerinin değil. Onları bu konuda zorlamanız, dayatmanız doğru değil. Nasıl başka dinden olanları namaz kılmaya, oruç tutmaya, hacca gitmeye zorlayamıyorsunuz, işte onun gibi. Başkalarına kendi dininizi, kendi kutsallarınızı dayatamazsınız. Doğruyu eğriyi yerli yerine koyalım. Dine, insana saygı o değil.
Sizin dayatmalarınız, zorbalıklarınız yanlış olan. Ben Müslüman değilim misal. Neden beni zorluyorsunuz, neden beni benim için kutsal olmayanı kutsamaya zorluyorsunuz. Birileri size zorla istavroz çıkartsa ne hissederdiniz? Başka başka şeyler değil, aynıdır.

Kimileri Muhammed der, kimileri Hazreti Muhammed der. Kimse mecbur değil. Zorbalığa gerek yok. Hakkınız da yok.

Peki dine hakaret nedir? Onu da anlatayım. Yine internete, batı medyasına döner bakarsanız başka karikatürler, resimler ve videolar da göreceksiniz. Ben gördüm. Muhammedi haydi sizin gül hatırınız için Hz. Muhammed diyelim domuz olarak çizenler var. Kur'anı ayaklarının altına alıp poz verenler var. Üstüne işeyenler var. Sırf hırtlık olsun diye yakanlar ve bunu kamuoyuna sergileyenler var. Aslında çok fazla malzeme var. Evet, işte bunlar hakarettir.

Kızacaksanız, hoplayıp zıplayacaksanız işte bunlara kızacaksınız. Charlie Hepdo'nun başka karikatürleri de vardır. Bunlarda iletilen mesajların bazıları belki de hakaret kapsamına girebilir. Ama yandaki karikatür hakaret anlamı taşımaz. Hatta tam tersine iltifat bile sayılabilir. Adam bir mağduriyet yaşamış, Müslümanı yanında görmek istemiş, mesaj bu. Size ters gelen peygamberin yüzünün çizilmesi. Batılı bunu anlamamış, önemsememiş. Ama bu ne hakaret, ne suç, ne ahlaksızlık. Belki sadece duyarsızlık olabilir. Ama kesinlikle dine hakaret değil.

Birde şu yakma olayı var. Hırtlık olsun diye yakarsanız hakarettir elbette. Eskimiş, eprimiş Kur'anları ne yapacaksınız, bunları nasıl tedavülden kaldıracaksınız. Bu amaçla yakarsanız bu başka. Sonuçta siz de bu noktaya gelince yakacaksınız. Başka yolu var mı, varsa söyleyin. Her şey bağlamıyla(context) bir irdelenmeli.

Doğru şeylere doğru tepki göstermek lazım. Bir Hristiyan peygamberin yüzünü çizebilir. Seni rahatsız ediyorsa, o dergiyi almazsın, yüzün çevirirsin, bakmazsın, olmadı rahatsızlığını açıklarsın. Ama öldüremezsin kardeşim. Yandaki karikatür böyledir. Gördün, baktın, huzursuz mu oldun, yüzünü çevir kardeşim. Bakma. Gözlerini yum. Ama üstüme saldırma, gırtlağıma yönelme, ceddime sövme. Haddini aşarsın, hakkıma tecavüz etmiş olursun.
Çok ince nüanslar vardır. Sen de artık bu kadar incelikten anlayacak kadar kamil insan olduğunu, medeniyet sahibi olduğunu bir zahmet gösteriver kardeşim.

Kızacaksan sana doğru hedefi ben göstereyim. Kur'anı ayaklar altına alanlar, üstüne basanlar, çiğneyenler, üstüne işeyenler, sırf itlik olsun diye basın önünde yakanlar, peygamberi zavallı, aciz, düşkün gösteren çizimleri üretenler var. İşte bunlar hakaret ediyor kardeşim.
Bunlarla uğraşacaksın.

Uğraşacaksın da ne yapacaksın? Pariste AVM mi yakacaksın? Londra metrosuna gaz mı sıkacaksın? Berlin'de kalabalıkların üstüne araba mı süreceksin? Ülkene gelmiş batılı turiste tecavüz mü yapacaksın? Batılı toplumların üstüne atom bombası mı atacaksın. Bunun da bir ölçüsü var. Bi zahmet onu da sen düşün artık.

Paşa gönlünüz bilir. Ben emir kipinde yazdım diye tersleşmeye niyetlenenler olabilir. Anlamsız, gereksiz, hedefsiz, yanlış tepkiler, hırçınlıklar size zarar veriyor. Bana değil. Çünkü ben yanlışa sahip çıkmam.


Oraj POYRAZ
L2fSIJNoA0xfSNxA


Davutoğlu ateş püskürdü!

15 Ocak 2015 Perşembe - 9:35 | Son Güncelleme : 15 01 2015 - 9:49

Başbakan Ahmet Davutoğlu, Brüksel seyahati öncesi Esenboğa havalimanında gazetecilerin sorularını yanıtladı.

İşte açıklamasından satır başları:

Charlie Hebdo karikatürü:

Basın özgürlüğü hakaret anlamına gelmez. Türkiye'de geniş kitlelerin  bu anlamda derin hassasiyetleri var. Hal böyleyken HZ. Muhammed'e hakaret içeren karikatürü yayınlamak açık bir tahriktir.Birileri bunu asıyorsa açıkça bu tahriktir. Hz. Peygamber'e yapılan hakarete karşı çıkarız, hiç kimse bunu yapamaz. Hakaret edilmesine izin vermeyiz. Bu kadar hassas bir süreçten geçiyoruz.

Neredeyse gelin bize saldırın gibi bir karikatürü yayınlıyorsunuz ama biz gereken tüm güvenlik önlemlerini aldık. Bu bir baskı değildir.Basın özgürlüğü ile hakaret alçaklığını yanyana koymayız.

http://www.gazetevatan.com/davutoglu-ates-puskurdu--717387-gundem/


a45UyF587661-150115120016-03
^^^^^ - vvvvv

 

 

Ya Rabbi! Ben sana cennet icin degil, cehennem korkusu icin de ibadet etmiyorum.

Hz.Ali

Din, dunya hayatini tanzim ve dunyayi iyi ve adilane idare etmek icin gonderilmistir.

Mehmet Sevket Eygi
Murtecilerin cok sevdigi ve onemsedigi fikir adami.

Ben anlamiyorum! Ya sen?

Cehennemliklerin sucu seks ve icki idi.
Cennetliklerin mukafati da seks ve icki...
Gelecektekiler bizim safligimiza guluyorlar.
Sen anliyor musun?
Ben anlamiyorum!
Huri ve fahisenin farki nedir?
Biri Allahin calisani, digeri kulunun...
Inananlarina rusvet olarak huri veren Allah ve genelev olan cennet!
Hangisi gunahsiz?
Caresizlikten karnini boyle doyuran fahise mi?
Yoksa vucudunun hazzi, kullarin iyi islerinin mukafati olan huri mi?
Sen biliyor musun?
Ben bilmiyorum!

Sadik Hidayet
17 Subat 1903 te Tahran da dogdu,
9 Nisan 1951 de Paris te 48
yasinda canina kiyip bu dunyadan goctu...


Grup eposta komutları ve adresleri                   :
Gruba mesaj göndermek için...........................: ozgur_gundem@yahoogroupscom
Gruba üye olmak için                                      : ozgur_gundem-subscribe@yahoogroupscom
Gruptan ayrılmak için....................................: ozgur_gundem-unsubscribe@yahoogroupscom
Grup kurucusuna yazmak için                          : ozgur_gundem-owner@yahoogroupscom
Grup Sayfamız..............................................: http://groupsyahoocom/group/Ozgur_Gundem/
Arzu ederseniz bloguma da goz atabilirsiniz      : http://orajpoyrazblogspotcom/

--
[Bu mesajı şu gruba üye olduğunuz için aldınız:
Google Grupları "Egemen Türkiye" grubu.
http://groups.google.com.tr/group/Egemen-Turkiye?hl=tr
adresinde bu grubu ziyaret edin]
 
[GRUP ÜYELERİNİN DİKKATİNE:
5680 sayılı Basın Yayın Yasası Kapsamında tartışma gurubumuza gönderilen mesajların liste üyelerini ve yöneticilerini zor duruma düşürülmemesi, yasalara karşı saygılı olunması gerekmektedir.
Guruba gönderilen konular ve buna dair mesajlardaki görüşler,
yöneticileri bağlayıcı değildir.
Her üye gönderdiği ileti ve içeriğinden, tartışma esnasında verilen cevapalardan kendileri sorumludur.
Saygılarımla... ]
GURUP YÖNETİMİ
---
Bu iletiyi Google Grupları'ndaki "Egemen Türkiye" grubuna abone olduğunuz için aldınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için egemen-turkiye+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Daha fazla seçenek için https://groups.google.com/d/optout adresini ziyaret edin.

 

--
[Bu mesajı şu gruba üye olduğunuz için aldınız:
Google Grupları "Egemen Türkiye" grubu.
http://groups.google.com.tr/group/Egemen-Turkiye?hl=tr
adresinde bu grubu ziyaret edin]
 
[GRUP ÜYELERİNİN DİKKATİNE:
5680 sayılı Basın Yayın Yasası Kapsamında tartışma gurubumuza gönderilen mesajların liste üyelerini ve yöneticilerini zor duruma düşürülmemesi, yasalara karşı saygılı olunması gerekmektedir.
Guruba gönderilen konular ve buna dair mesajlardaki görüşler,
yöneticileri bağlayıcı değildir.
Her üye gönderdiği ileti ve içeriğinden, tartışma esnasında verilen cevapalardan kendileri sorumludur.
Saygılarımla... ]
GURUP YÖNETİMİ
---
Bu iletiyi Google Grupları'ndaki "Egemen Türkiye" grubuna abone olduğunuz için aldınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için egemen-turkiye+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Daha fazla seçenek için https://groups.google.com/d/optout adresini ziyaret edin.

Buyuk insan buyuklugunu, kendisinden kucuk insanlara karsi davranislariyla gosterir.

THOMAS CARLYLE

Ganimet
ENFAL 1.sana savas ganimetlerini soruyorlar.
De ki: ganimetler Allah ve peygamber e aittir.
O halde siz (gercek) muminler iseniz Allah tan korkun, aranizi duzeltin, Allah ve resulune itaat edin.
ENFAL 41.eger Allah a ve hak ile batilin ayrildigi gun, iki ordunun birbiri ile karsilastigi gun (bedir savasinda) kulumuza indirdigimize inanmissaniz, bilin ki, ganimet olarak aldiginiz herhangi bir seyin beste biri Allah a, resulune, onun akrabalarina yetimlere, yoksullara ve yolcuya aittir.
Allah her seye hakkiyla kadirdir.

"Tanri kotulukten ve acidan korumak istiyor mu?
Fakat bunu yapmaya gucu mu yok?
Eger yoksa, O gucsuz, ya da kesinlikle her seye gucu yeten degildir.
Her seye gucu yeten fakat istemeyen mi?
Eger oyle ise , O kotudur, ya da kesinlikle tum iyilik degildir.
O, ne gucu yetiyor, ne de istemiyor mu?
O zaman. O'nu Tanri diye cagirmak sacma olur.
O, hem gucu yetiyor hem de istiyor mu?
O zaman kotuluk nereden geliyor?"


(Istencin Ozgur Secimi Uzerine. Giris.)
EPICURE


Grup eposta komutları ve adresleri                   :
Gruba mesaj göndermek için...........................: ozgur_gundem@yahoogroupscom
Gruba üye olmak için                                      : ozgur_gundem-subscribe@yahoogroupscom
Gruptan ayrılmak için....................................: ozgur_gundem-unsubscribe@yahoogroupscom
Grup kurucusuna yazmak için                          : ozgur_gundem-owner@yahoogroupscom
Grup Sayfamız..............................................: http://groupsyahoocom/group/Ozgur_Gundem/
Arzu ederseniz bloguma da goz atabilirsiniz      : http://orajpoyrazblogspotcom/


This eMail was sent by Oraj Poyraz at cimcime@neomailbox.net.
For questions and changes contact the Group Administrator: at cimcime@neomailbox.net.
If you want to unsubscribe from this murte@emaildodo.com Group click here
To file a complaint please send an eMail to:
complaints@emaildodo.com


--

Cumhuriyet, demokratik idarenin tam ve mukemmel bir ifadesidir.
Bu rejim, halkin gelisimini ve yukselisini saglayan, onlardan esirlik, soysuzluk, dalkavukluk hislerini uzaklastiran bir yoldur.

K.Ataturk

Yakmak icin yaratmak
A RAF 179.andolsun, biz cinler ve insanlardan bircogunu cehennem icin yaratmisizdir.
Onlarin kalpleri vardir, onlarla kavramazlar; gozleri vardir, onlarla gormezler; kulaklari vardir, onlarla isitmezler.
Iste onlar hayvanlar gibidir; hatta daha da saskindirlar.
Iste asil gafiller onlardir.

Size cok onemli bir soru soracagim.
Dunyayi kontrol etmenin en etkili ve verimli yolu nedir?
Iki kelime : Akil Kontrolu!

George Carlin


Grup eposta komutları ve adresleri                   :
Gruba mesaj göndermek için...........................: ozgur_gundem@yahoogroupscom
Gruba üye olmak için                                      : ozgur_gundem-subscribe@yahoogroupscom
Gruptan ayrılmak için....................................: ozgur_gundem-unsubscribe@yahoogroupscom
Grup kurucusuna yazmak için                          : ozgur_gundem-owner@yahoogroupscom
Grup Sayfamız..............................................: http://groupsyahoocom/group/Ozgur_Gundem/
Arzu ederseniz bloguma da goz atabilirsiniz      : http://orajpoyrazblogspotcom/ 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder