14 Şubat 2015 Cumartesi

Edirne'de Onur Kılıç için yapılan protestoda gözaltı

Edirne'de Onur Kılıç için yapılan protestoda gözaltı

DİREN DENİZ SARI

İzmir'de "Cumhurbaşkanı'na hakaret" ettiği iddiasıyla tutuklanan Birleşik Haziran Hareketi il yürütmesi üyesi Onur Kılıç için Edirne'de yapılan protestoya katılan ve "Haziran Hırsıza Hırsız, Katile Katil der" basın açıklamasını okuyan Birleşik Haziran Hareketi üyesi K.Y. gözaltına alındı.

K.Y.'nin gözaltına alındığı sırada yanında bulunan arkadaşı Sercan Gelir BirGün'e konuştu. Polisin sokakta yanlarına gelerek "Erdoğan'a hakaret gerekçesiyle" K.Y.'nin gözaltına alındığını belirtti. Gelir, K.Y.'nin gözaltına alınmasının, okuduğu basın metninde yer alan "Katil hırsız Erdoğan" ifadeleri nedeniyle gerekçelendirildiğini söyledi. Bu gece gözaltında tutulacağı belirtilen K.Y.'nin sabah ifadesinin alımasının ardından mahkemeye sevk edileceği öğrenildi.

 

 


a45UyF587661-150214113146 Oraj Poyraz oraj.poyraz@openmail.cc
2015/02/14  15:20 3  49  1 undefined Ciddiyizbiz@googlegroups.com

 

ASK ILE
. . . . . .
Baktim ki gokyuzu bastan basa bulut
Unut diyor o guzel gunleri unut
Baktim ki deniz her dalgasiyla dusman
Kuslar av pesinde baliklar pusuda
Cok gerilerde kalmis ciktigim liman
Yok gorunurde siginacak bir ada
Baktim ki musibet gun gelip catmis
Yolcusunda tayfasinda safak atmis
Ne yelken kar eder ne kurek ne istim
Dayandim ask ile yuruttum gemiyi
Ask ile koskoca daglari duz ettim
Avladim sonunda o civan kekligi

Cahit Sitki TARANCI

Hz.Ebu Hureyre radiyallahu anh anlatiyor :
Resulullah aleyhissalatu vesselam buyurdular ki :
Cehennemliklerin tepelerine kaynar su dokulur. Bu su , vucudlarinin icine nufuz eder , oyle ki karinlarina kadar ulasir ; iclerinde ne var ne yok , soker atar ve ayaklarini delip gecer. Bu hadise
Bununla karinlarinin icinde ne varsa hepsi ve derileri eritilecektir ( Hacc / Suresi / 20 ) ayetinde zikri gecen eritme ( es-Sahru ) hadisesidir. Sonra ( eriyen cesedleri ) eski haline iade edilir

( Tirmizi )
Cehennemle ilgili hadis. Sahihmis bilenler denetlesin.

Asiriliga kacan seyleri seviyorum.
Olcusuz davranislari seviyorum.
Olcusuz dili.
Olcusuz siddeti.
Bu eglenceli.
Ilginic.
Heyecan verici.
Tabiat azgin oldugunda bu hosuma gidiyor.
Bu yuzden dogal afetleri de seviyorum.
Meydana gelen dogal afetler.
Lanet olsun, cok seviyorum.
Gercekten kendimi alamiyorum.
Doga cildirdigi zaman, etraf dagildiginda, insanlar korkup, mulke zarar geldiginde inanilmaz derecede mutlu oluyorum.
Olaya soyle bakiyorum.
Yuzyillardir insanoglu elinden geleni yapti.
Yikmak kirletlmek ve doga nin duzenini bozmak.
Agac kesme, maden ocaklari, atmosferi zehirleme, okyanus balikciligi, nehirleri ve golleri kirletme.
Bataklik ve akiferleri kurutma.
Simdi de doga da karsiligini aliyor.
Insanoglu afetlerle kafasina darbe yiyor, hayalari tekmeleniyor.
Bu hosuma gidiyor.
Ne olursa olsun insanoglu na karsi gram acima duymam ben.(2007 Yili nda yaptigi bir gosteri den)

George Carlin


Grup eposta komutlari ve adresleri :
Gruba mesaj gondermek icin : ozgur_gundem@yahoogroups.com
Gruba uye olmak icin : ozgur_gundem-subscribe@yahoogroups.com
Gruptan ayrilmak icin : ozgur_gundem-unsubscribe@yahoogroups.com
Grup kurucusuna yazmak icin : ozgur_gundem-owner@yahoogroups.com
Grup Sayfamiz : http://groups.yahoo.com/group/Ozgur_Gundem/
Arzu ederseniz bloguma da goz atabilirsiniz : http://orajpoyraz.blogspot.com/







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder