15 Şubat 2015 Pazar

‘Ermeni diasporası bizim diasporamız’

Sayın Blog Takipcileri grubu uyeleri,

Okudum şok oldum. Önce yalan haber zannettim. Doğru olduğunu gördüm.

Sonra acaba nerede, hangi konuyu konuşurken söylemiş, acaba nakledenler çarpıtıyor mu dedim. Baktım yok böyle bir şey.

Ne kadar uğraşırsam uğraşayım, bu haberi yanlışlayamadım.
Şimdi masamın başında şaşkın, beynim uyuşmuş şekilde duruyorum.

Öteki yok muş artık. Bunca yıldır bizim diplomatlarımız katledenler, bu katilleri kahraman sayan, onurlandıranlar, savaş yıllarında dedelerimizi, nenelerimiz katledenler, ordularımızı arkadan vuranlar, erkeksiz köylerimizi basanlar, yalnız buldukları kadınlara, çocuklara eza cefa edenler, sonra sıra yaptıklarının bedelini ödemeye gelince çığrışanlar, kendilerine engel olan Türk devlet adamlarını buldukları her yerde öldürenler, öldürtenler, katillerini kahraman sayıp, onurlandıranlar, bütün bunlardan ibret almayanlar, nedamet getirmeyenler, aradan geçen on yıllardan sonra yine aynı şeyleri yapanlar, Azerbaycanın toprakları işgal edenler, Hocalı katliamını yapanlar, kız çocuğunu derisin diri diri soyup izleyenler, bu caniyi alkışlayanlar, vatansever, büyük mücadele adamı sayanlar, dünyanın her yerinde bizi bunaltanlar, nerede olursa olsun evlatlarının Türk nefretiyle yetiştirenler öteki değilmiş.

Peki öteki kimdir? Türkler mi?

Lafa bak sen. ERMENİ DİASPORASI BİZİM DİASPORAMIZmış. Pezevengin evladı..
Biz dediği Türk değil, Ermeni. Adam açıkça söylüyor işte. Ben Ermeniyim diyor. Daha ne yapsın. Türkler beni ilgilendirmez, Ermenilerin hak ve menfaatleri, Ermenilerin acıları, Ermenilere ait her şey benim için daha öncelikli diyor.

Türkler mi? Ko  dötüne gitsin. Bu kadar basit.

Ben böyle başbakanın yedi ceddini, bunun ardında duranlardı, bunu buralara getirenleri saygıyla anıyorum.
Aslında içimde dürülen küfürleri, lanet cümlelerini ortaya dökemiyorum.
Çünkü kendimden utanırım yoksa.

Sizin alayınız Ermeni tohumu, işbirlikçi, vatan haini, sahtekar kriptolarsınız.

Hala daha kendini  Türkden sayanlara da derin üzüntü ve hayal kırıklıklarımı bildiriyorum.

Allah bin belanızı versin diyeceğim, diyemiyorum, inanmıyorum.
Çünkü olsaydı bu zaten olurdu.

Önümüzde genel seçimler var. Bakalım ülkede kaç Türk kalmış onu anlayacağız...

Saygılar.
Oraj POYRAZ
L2fSIJNoA0xfSNxA


'Ermeni diasporası bizim diasporamız'

Başbakan Ahmet Davutoğlu, önceki akşam 50'ye yakın gayrimüslim kanaat önderiyle Ankara Palas'ta bir araya geldi.

4 saati aşkın süren toplantının basına kapalı bölümünde Davutoğlu, azınlık temsilcilerinin sorunlarını dinledi ve dikkat çeken mesajlar verdi.

KIVANÇ EL Ankara

Davutoğlu, azınlık temsilcilerine, "Ermeni Diasporası, düşman diaspora değil, bizim.

Diaspora açılımımız devam edecek.

Ermenilerin acılarını hissediyoruz.

Hiçbir şey eskiden olduğu gibi zaten değil, olmayacak da.

Sorunların tümünü çözeceğiz" sözleriyle seslendi.

Davutoğlu, azınlıkların Patrik seçimi ve vakıf yönetim seçimlerindeki sıkıntılarının da en kısa zamanda çözüleceği mesajını verdi.

Davutoğlu'nun, "Hiçbir şey eskiden olduğu gibi zaten değil, olmayacak da.

Sorunların tümünü çözeceğiz.

'Ötekiler' yok artık, siz misafir değilsiniz, yabancı değilsiniz, bu kültürün, 5 bin yıllık bu Anadolu kültürünün bir parçalarısınız, biz bunu böyle görüyoruz, bu verilen hakları bir lütuf olarak görmüyoruz, bu bizim görevimiz" sözleri de dikkati çekti.


http://www.milliyet.com.tr/-ermeni-diasporasi-bizim-/siyaset/detay/2013102/default.htm


a45UyF587661-150215112619 Oraj Poyraz oraj.poyraz@openmail.cc
2015/02/15  15:25 78  73  6 undefined

 

Bulent Arinc emekli olunca muhtarligi dusunebilirmis.
-Koltuk olsun da nerede ve nasil olursa olsun- diyor...

Haldun Ertem

Tanim: Resulullah (sav) a:
Ey Allah in Resulu!
Biz senin icin Buda a kuyusundan su aliyoruz.
Halbuki onun icerisine (olmus) kopeklerin lesleri, kadinlarin hayiz bezleri, insan pislikleri atiliyor, (ne yapalim, su almaya devam edelim mi?) diye sordular.
Su cevabi verdi:
Su temizdir, onu hicbir sey kirletmez.

Ebu Davud, Taharet 34, (66); Tirmizi, Taharet 49, (66); Nesai, Miyah 2, (1, 174)
Hadis No : 3482

Tarihimizin en aci yanlarindan biri,kendini ne kadar tekrar ettigidir.

George Carlin


Grup eposta komutlari ve adresleri :
Gruba mesaj gondermek icin : ozgur_gundem@yahoogroups.com
Gruba uye olmak icin : ozgur_gundem-subscribe@yahoogroups.com
Gruptan ayrilmak icin : ozgur_gundem-unsubscribe@yahoogroups.com
Grup kurucusuna yazmak icin : ozgur_gundem-owner@yahoogroups.com
Grup Sayfamiz : http://groups.yahoo.com/group/Ozgur_Gundem/
Arzu ederseniz bloguma da goz atabilirsiniz : http://orajpoyraz.blogspot.com/







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder