30 Ekim 2015 Cuma

Yılmaz ÖZDİL : Bunlar benim başörtüsüz bacıma vals yaptırdılar

Yılmaz ÖZDİL : Bunlar benim başörtüsüz bacıma vals yaptırdılar



Şeriatçıyım.

Ata'ya saygı duruşunda sap gibi ayakta durmaya gerek yok.

Minareler süngü, kubbeler miğfer, camiler kışlamız.

Dindar nesil yetiştireceğiz, dininin, kininin davacısı bir gençlikten bahsediyorum, dindar olmasınlar da tinerci mi olsunlar?

İki ayyaş…

Kadın erkek eşitliği fıtrata ters.

10'uncu yıl marşında geçer, demir ağlarla ördük falan, neyi ördün? Hiçbir şey örmüş değilsin, biz örüyoruz.

Hem laik, hem müslüman olunmaz, ya müslüman olacaksın, ya laik.

Tutturmuşlar laiklik elden gidiyor diye, yahu millet istedikten sonra laiklik tabii elden gidecek.

Ben laik değilim.

Türkiye Cumhuriyeti 1923'ten beri gerileyiş içindedir, 70 yıllık tarihi boşa harcanmış zamandır.

İstanbul'un imamıyım.

Hedefimiz İslam devletidir.

Egemenlik kayıtsız şartsız milletindir lafı koskoca bir yalan, egemenlik kayıtsız şartsız Allah'ındır.

Mahkemenin söz söyleme hakkı yoktur, söz söyleme hakkı din ulemasınındır.

Danıştay kim oluyor, Mecelle karar verir.

Hukuka aykırı bir şey yapmıyoruz, Mecelle'de böyle bir kaide var.

Bakın size tarihten bir vesika göstereceğim, Türk Antropoloji Enstitüsü tarihçesi, kafatası fotoğrafları var, raflarda yüzlerce kafatası var, Reisicumhur Mustafa Kemal, İsmet Paşa'nın da başbakan olarak imzası var, insani midir, vicdani midir, bunun bizim dinimizde yeri olabilir mi?

Zorunlu fizik dersi, zorunlu kimya dersi, zorunlu matematik dersi tartışılmıyor, din dersi neden tartışılıyor?

Hitler sevdalısı arıyorsan, dönüp cehape'nin tarihine bak.

İsteseler de istemeseler de bu ülkede Osmanlıca öğrenilecek, öğretilecek, bu dinin bir sahibi var.

Türkçe'yle felsefe yapamazsınız.

Türk Arapsız yaşayamaz, kim ki yaşar der, delidir, Türk Arap'ın hem sağ gözüdür, hem sağ elidir.

Teksas Tommiks okumak serbestken, Kuran-ı Kerim'e neden mani olunuyor?

Namaz kılacak yer kalmamıştı, tek parti döneminde camileri ahır yaptılar.

Cumhurbaşkanlığı külliyesinde Osmanlı'yı görürsünüz, cumhuriyetin sembolü cumhurbaşkanlığı külliyesidir.

*

En son ne dedi?

*

Bunlar cumhuriyet bayramında vals yaptılar, insanımızı istiskal ettiler, cumhuriyet adına milleti taciz ettiler.

*

E, iki cümle de ben kurayım bari.

1 Kasım'da saltanat lağvedildi.

Tekerrürün böylesi, tarihin fıtratında var demek ki.


a45UyF587661-151030142509 Oraj Poyraz At Neomailbox cimcime@neomailbox.net
2015/10/30  15:10 1  39  undefined undefined add_anadoluhareketi@googlegroups.com

 
--

Biz hem kurtlarin doymasini, hem de koyunlarin sag kalmasini istiyoruz.

Lev Tolstoy

Tevbe suresinin 130.ayeti de Risale-i Nur a isaret ediyormus.
Ayetin Turkce anlami:
-Eger yuz cevirirlerse de ki: Allah bana yeter.
Ondan baska Tanri yoktur.
Ona guvendim ve ona dayandim
Said-i Nursi ye gore; bu ayet, Risale-i Nur kitaplarindan olan Isaret-ul Icaz adli kitabin yazildigi tarihi gosteriyor.
Birinci Dunya Savasi nin baslangici sayilan olaylar meydana geldiginde, hic kimseden yardim gormeden nurlarin yayildigina isaret ediyormus
Buna gore ayetin anlami su oluyor:
-Ey Risale-i Nur, eger senden yuz cevirirlerse de ki: Allah bana yeter.
Ondan baska Tanri yoktur.
O na guvendim ve O na dayandim
Suphesiz Allahin askerleridir galip olanlar anlamindaki ayet de Risale-i Nur a isaret ediyormus.
Said-i Nursi ye gore; bu ayetteki Allahin askerleri sozunun kapsaminda ozellikle, Risale-i Nur sakirtleri vardir.
Ayet, Risale-i Nur Sakirtlerinin bir zaman hapse girmelerine karsilik, manevi yonden galip olduklarina isaret ediyor ve tesellide bulunuyor
Said-i Nursi ye gore: Risale-i Nur Sakirtleri dir. Galip olanlar
Ayetin Turkce anlami: Onlar ki O nun la birlikte inandilar, iman ettiler.
Onlarin nurlari, onlerinden ve saglarindan kosusmaya ve ucusmaya baslar.
Yani nurlari cevrelerine sacilir.
Onlar o zaman, -Ey Rabbimiz!
Nurumuzu tamamla ve bizi bagisla! derler
Said-i Nursi ye gore; bu ayette de, ozellikle Risale-i Nur sakirtleri, yani Nurcular anlatilmaktadir.
Said-i Nursi ye gore; ayetin anlami soyle oluyor: Said-i Nursi yle birlikte inananlar ve iman edenlerin nurlari cevrelerine sacilir.
O zaman onlar, -Ey Rabbimiz nurumuzu tamamla ve bizi bagisla!
diye dua ederler

Derleyen: Osman Turkoguz
INANCLARA VE AKLA AYKIRI BIR YAKLASIM, NURCULUK.

Ataturk Portresi...

Bana bir Ataturk portresi ciz kardesim,
Heykeltiraslar gibi haksizlik etmeden,
At ustunde olmasa da olur,
Bir sokakta insanlar arasinda yururken ...

Bana bir Ataturk portresi ciz kardesim
Bir birligi denetlerken olmasa da olur,
Ama mutlaka gulerken,
Cocuk parkinda bir kiz cocugunu salindirirken ...

Bana bir Ataturk portresi ciz kardesim,
Smokinli olmasa da olur,
Kuruyan yapraklar ve kus sesleriyle
Bir gol kiyisinda raki icerken ...

Bana bir Ataturk portresi ciz kardesim,
Savas meydanlarinda olmasa da olur,
Dudaginda sigarasi elinde tespih,
Bir ciftciyle cay icerken, tavla oynarken ...

Bana bir Ataturk portresi ciz kardesim,
Artik, gulerken olmasa da olur,
Basini kaldirmis Anitkabir den
Ana avrat soverken !...

(Maalesef yazan belirtilmemis)


Grup eposta komutlari ve adresleri :
Gruba mesaj gondermek icin : ozgur_gundem@yahoogroups.com
Gruba uye olmak icin : ozgur_gundem-subscribe@yahoogroups.com
Gruptan ayrilmak icin : ozgur_gundem-unsubscribe@yahoogroups.com
Grup kurucusuna yazmak icin : ozgur_gundem-owner@yahoogroups.com
Grup Sayfamiz : http://groups.yahoo.com/group/Ozgur_Gundem/
Arzu ederseniz bloguma da goz atabilirsiniz : http://orajpoyraz.blogspot.com/







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder