19 Şubat 2018 Pazartesi

Bana dostunu söyle senin kim olduğunu söyleyeyim....

İlk haberler yayıldığında "YALAN" dediler.
Ama fotoğrafları ortaya çıktı "GIK" diyemiyorlar!...

Hasta olan kişi;
Ülkenin kurucusuna hakaretler yağdıran, "Kurtuluş Savaşı'nı keşke Yunan kazansaydı" diyen, Cumhuriyet'i sevmeyen, hilafeti isteyen...

Ziyaret eden kişi;
O ülkenin Cumhurbaşkanı!...

Söyleyeceğim tek şey;
Allah ikisininde belasını versin...



Ben bela okumam, lanet etmem, ilahlardan beklemem.
Üstteki paragrafları yazan içinden geçenleri yazmış.
Ben  yalnızca umuyorum, bekliyorum ve diliyorum ki, bu şerefsiz herif ve ona yoldaş olanlar Cumhuriyet kurulurken ona ilk düşmanlarının paylaştığı sonu paylaşırken görürüm.

Oraj POYRAZ(0raj.p0yraz@neomailbox.net / oraj.poyraz@openmail.cc / oraj_poyraz@alpinaasia.com )
           L2fSIJNoA0xfSNxA      


a45UyF587661-180219142822 Oraj Poyraz At Openmail oraj.poyraz@openmail.cc
2018/02/19  15:47 2  65  AtaturkMilliyetcileri@googlegroups.com

 

--

Insan en acimasiz hayvandir.
Trajedilerde, boga gureslerinde ve haca germelerde su gune kadar kendisini en iyi hisseden oydu ve kendisi icin cehennemi icat ettiginde, $iki durun, bu aslinda en iyi cennetiydi.

Friedrich Nietzsche

Mumin, keler deligine saklansa, ona, eza edecek biri musallat olur

(Beyhaki)
Lutfen bundan sonra Muslumanlardan eza, cefa ceken, basina bir musibet gelenler aglayip, zirlamasin.
Cunku baslarina gelen her turlu olumsuzluk onlarin Allahin sevgili kullarindan oldugunu gosteriyor.
Ben demiyorum, hadisler, ayetler boyle soyluyor.

SOYLE SEVDA ICINDE TURKUMUZU
. . . . . .
Soyle sevda icinde turkumuzu,
Ac bembeyaz bir yelken
Neden herkes guzel olmaz,
Yasamak bu kadar guzelken?
Insan, dallarla, bulutlarla bir,
Ayri maviliklerden gecmistir
Insan nasil olebilir,
Yasamak bu kadar guzelken?

Fazil Husnu DAGLARCA

Ayaginiza tam oturan bir ayakkabi kesinlikle magazadaki ayakkabilarin en cirkinidir.

Murphy Kanunlari


Grup eposta komutlari ve adresleri :
Gruba mesaj gondermek icin : ozgur_gundem@yahoogroups.com
Gruba uye olmak icin : ozgur_gundem-subscribe@yahoogroups.com
Gruptan ayrilmak icin : ozgur_gundem-unsubscribe@yahoogroups.com
Grup kurucusuna yazmak icin : ozgur_gundem-owner@yahoogroups.com
Grup Sayfamiz : http://groups.yahoo.com/group/Ozgur_Gundem/
Arzu ederseniz bloguma da goz atabilirsiniz : http://orajpoyraz.blogspot.com/




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder