18 Şubat 2018 Pazar

KUANTUM ÇİP ÜRETİMİNİ KOLAYLAŞTIRACAK TEKNOLOJİ

Bu haberi kuantum dirençli olmayan kriptoloji ve dijital paralar üzerinde büyük etkileri olacak bir gelişme olarak gördüğüm için iletiyorum.
Dijital para kullanan, biriktirenler ve GNUPG gibi şifreleme teknolojilerine güvenerek verilerini emniyete almaya çalışanlar artık yeni önlemler almak zorunda.
Askeri seviyede güvenlik sağladığını düşünüdüğümüz GNUPG ve benzerleri çok yakın zamanda gizli istihbarat kuruluşları için tam olarak saydam olacaktır.

Aynı zamanda kuantum dirençli olmayan blok zincir teknolojilerini kullanan dijital paralarda blok zincirlerde bulunan paraların bir bir boşaltılmaya başladığını görmeye başladığımızda aman diyeyim aman ha şok olmayın.
Dijital paralar için hazırda kuantum dirençli blok zincir yapısı olan paralar mevcuttur.
IATO, Nexus, QRL(Quantum Rezistant Ledger) akla ilk gelenler.
Bunlarda IATO emisyonda ilk yirmi içinde yer almasıyla dikkat çeken bir çözümdür.

Oraj POYRAZ(0raj.p0yraz@neomailbox.net / oraj.poyraz@openmail.cc / oraj_poyraz@alpinaasia.com )
           L2fSIJNoA0xfSNxA     



KUANTUM ÇİP ÜRETİMİNİ KOLAYLAŞTIRACAK TEKNOLOJİ

Intel'in yeni geliştirdiği teknolojiyle kuantum çipleri geleneksel üretme teknikleri ve silikon ile üretmek mümkün olabilir!

16 Şubat 2018 21:00 H. Hüseyin Öztürk

Kuantum çip üretimini kolaylaştıracak teknoloji

Intel ticari olarak piyasada bulunan bir kuantum bilgisayar üretme hedefini gerçekleşme yönünde büyük bir adım attı. Geleneksel silikondan üretilen "spin qubit" çipi Intel ile QuTech tarafından ortak olarak geliştiriliyor ve kuantum çipi üretimini kolaylaştırıyor.

https://www.chip.com.tr/haber/kuantum-cip-uretimini-kolaylastiracak-teknoloji_74428.html


a45UyF587661-180217145207 Oraj Poyraz At Openmail oraj.poyraz@openmail.cc
2018/02/18  16:47 2  65  AtaturkMilliyetcileri@googlegroups.com

 

--

Kucuk bir beden, cogu kez buyuk bir ruha yataklik edermis.

Anlamli sozler

Tatli suda mercan
RAHMAN22.ikisinden de inci ve mercan cikar.

Bir insanda guzel bir huy varsa o huya benzer baska huylarini da bekleyin.

Hz.Ali

Buyuk adamlarin hatalari gunes tutulmasina benzer, onlari herkes gorur.

Cucong


Grup eposta komutlari ve adresleri :
Gruba mesaj gondermek icin : ozgur_gundem@yahoogroups.com
Gruba uye olmak icin : ozgur_gundem-subscribe@yahoogroups.com
Gruptan ayrilmak icin : ozgur_gundem-unsubscribe@yahoogroups.com
Grup kurucusuna yazmak icin : ozgur_gundem-owner@yahoogroups.com
Grup Sayfamiz : http://groups.yahoo.com/group/Ozgur_Gundem/
Arzu ederseniz bloguma da goz atabilirsiniz : http://orajpoyraz.blogspot.com/




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder