27 Şubat 2018 Salı

MAREŞAL ERDOĞAN!

Şeyh mi uçar, mürit mi uçurur sorusunun cevabı işte budur.
Yavşaklık ve yalakalık Türkçe konuşabilen Anadolu ve Trakya halklarının şiarı olmuş.
Bu millet elbette türlü türlü rezilliği yaşamaya adaydır.

Şu ülkede olup bitenler  ve konuşulanlar inanın bana dışarıdan bakanlar için rezil bir manzara oluşturuyor.
Siz utanmıyor olabilirsiniz, farkında olmayabilirsiniz, ancak ben farkındayım ve utanıyorum.
Bir orta Afrika ülkesi, ya da Karaiplerde bulunan yapay devletlerden birisinde olduğu gibi.

Oraj POYRAZ(0raj.p0yraz@neomailbox.net / oraj.poyraz@openmail.cc / oraj_poyraz@alpinaasia.com )
           L2fSIJNoA0xfSNxA      

MAREŞAL ERDOĞAN!

Meclis'e verilen Afrin dilekçesinde Cumhurbaşkanı Erdoğan'a mareşal unvanın verilmesi istendi.

Suriye sınırında yürütülen Zeytin Dalı Harekâtı ile ilgili Meclis'e yurttaşlardan dilekçe yağıyor. Bazı dilekçelerde "Afrin'e gidip savaşmaları için kendilerine izin verilmesini" talep ederken bazı dilekçelerde ise Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan'a "Mareşal unvanı ve başkomutanlık üniforması" verilmesi isteniyor.

Bingöl Kığı'dan "Afrin'de savaşmak istiyorum" başlığıyla Meclis Dilekçe Komisyonu'na yazan T. A. "Ben Afrin'e gitmek istiyorum. Ülkem için milletim için namusum için şerefim için toprağım için bana bu fırsatı vermenizi istiyorum. Sayın Cumhurbaşkanımız Başkomutan Recep Tayyip Erdoğan'dan bana bu fırsatı vermesini ve milletim toprağım için Afrin'e gitmek istiyorum" dedi. Zile M Tipi Cezaevi'nden yazan O. U. ise dilekçesinde hükümlü olduğunu Afrin Harekâtı'na katılmak istediğini ifade etti.

Bingöl Kığı'dan "Afrin'de savaşmak istiyorum" başlığıyla Meclis Dilekçe Komisyonu'na yazan T. A. "Ben Afrin'e gitmek istiyorum. Ülkem için milletim için namusum için şerefim için toprağım için bana bu fırsatı vermenizi istiyorum. Sayın Cumhurbaşkanımız Başkomutan Recep Tayyip Erdoğan'dan bana bu fırsatı vermesini ve milletim toprağım için Afrin'e gitmek istiyorum" dedi. Zile M Tipi Cezaevi'nden yazan O. U. ise dilekçesinde hükümlü olduğunu Afrin Harekâtı'na katılmak istediğini ifade etti.

İstanbul'dan komisyona dilekçe yazan 4 vatandaş ise "Yeni istiklal harbini savunmadan taaruza dönüştüren Başkomutan Recep Tayyip Erdoğan'a 'Mareşal' unvanı verilmesini talep ediyoruz" isteğiyle başvuruda bulundu. Başvuruda Türk Silahlı Kuvvetleri Personel Yasası'nın 29'uncu maddesinin ikinci fıkrası anımsatıldı. Fıkrada "Mareşal ve Büyükamirallik rütbeleri savaşta olağanüstü yararlıkları görülen hayattaki veya ölmüş orgeneral veya oramirallere kanunla verilir" ifadesi yer alıyor. Fethiye'den yazan V. G. ise "Cumhurbaşkanı için özel Başkomutanlık üniforması hazırlanması" talebi ile komisyona başvurdu. Komisyon başvurunun idari yollar tüketilmeden somut bilgi ve belgeye dayanılmadan gerçekleştiğini açıklayarak "Bu tür müracaatlar idari başvuru yolları öncelikle kullanıldıktan ve bu taleplere ilişkin nihai sonuçlar alındıktan sonra Komisyonumuza intikal ettirilmeli" yanıtını verdi.

https://www.siyasetcafe.com/maresal-erdogan-31771h.htm


a45UyF587661-180227143758 Oraj Poyraz At Openmail oraj.poyraz@openmail.cc
2018/02/27  15:29 2  65  AtaturkMilliyetcileri@googlegroups.com

 

--

Actio libera in causa
Nedeninde serbest hareket.

Latince Atasozleri

Yine Ebu Hureyre radiyallahu anh anlatiyor : Resulullah aleyhissalatu vesselam buyurdular ki :
Cehennem atesi bin yil yakildi. Oyle ki kipkirmizi oldu. Sonra bin yil daha yakildi , oyle ki beyazlasti. Sonra bin yil daha yakildi. Simdi o siyah ve karanliktir

( Tirmizi )
Cehennemle ilgili hadis. Sahihmis bilenler denetlesin.

(Hanefi AVCI) polislik mesleginin vicdanidir

Nedim SENER, gazeteci, yazar

General Paraskevopulosun ordusu, simdi surat ve siddetle harekata devam eyleyecek olursa, birkac haftada Ankara onlerinde bulunacaktir.
Yunan ordusunun basarisi icin dua ediniz!
Yunan ordusunun ilerlemesi hukumetimizin programina uygundur.
Bu ordu bizim ordumuzdur!

Adliye Naziri (Medrese cikisli) Ali Rustu - 12.07.1920


Grup eposta komutlari ve adresleri :
Gruba mesaj gondermek icin : ozgur_gundem@yahoogroups.com
Gruba uye olmak icin : ozgur_gundem-subscribe@yahoogroups.com
Gruptan ayrilmak icin : ozgur_gundem-unsubscribe@yahoogroups.com
Grup kurucusuna yazmak icin : ozgur_gundem-owner@yahoogroups.com
Grup Sayfamiz : http://groups.yahoo.com/group/Ozgur_Gundem/
Arzu ederseniz bloguma da goz atabilirsiniz : http://orajpoyraz.blogspot.com/




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder