24 Şubat 2018 Cumartesi

Milli Eğitim'den okullara 'Abdülhamit' emri

Biz bu eğitim bakanlığına Milli diyoruz.
Neresi milli?
Adam monarşi hayranı.
Monarşini millisi mi olur?
Halkın bir aileye kul olduğu rejim mi milli?
Halkın İbrahim soyundan olduğunu düşünmek ve kabul etmek mi milli?

  Oraj POYRAZ(0raj.p0yraz@neomailbox.net / oraj.poyraz@openmail.cc / oraj_poyraz@alpinaasia.com )
           L2fSIJNoA0xfSNxA      
Milli Eğitim'den okullara 'Abdülhamit' emri
Ankara İl Milli Eğitim Müdürlüğü, okullara II. Abdülhamit'in ölümünün yüzüncü yılı için etkinlik düzenlenmesi için yazı gönderdi..

a45UyF587661-180224153258 Oraj Poyraz At Openmail oraj.poyraz@openmail.cc
2018/02/24  15:33 2  65  AtaturkMilliyetcileri@googlegroups.com

 

--

Insan sevdigi muddetce affeder.

La Rochefoucauld

Atesin altin ve gumusun paslarini giderdigi gibi, bir muslumanin hastaligi da onun gunahlarini giderir

(Ibn Mace, Tib 18)
Lutfen bundan sonra Muslumanlardan eza, cefa ceken, basina bir musibet gelenler aglayip, zirlamasin.
Cunku baslarina gelen her turlu olumsuzluk onlarin Allahin sevgili kullarindan oldugunu gosteriyor.
Ben demiyorum, hadisler, ayetler boyle soyluyor.

Dogru; herzaman yuce, yalan; her zaman cucedir.

Anonim

MISAK-I MILLI SOKAGI NO 37
. .
Ah, simdi hatiralar mahallesinde
Misakimilli sokak No.37
Orasi butun evler, butun omur icinde,
Mesut oldugumuz evdi.
Talihin bir gun karsimiza cikardigi.
Elele dosedigimiz bir cift kucuk odasi.
Ne diyeyim bilmem ki:
Gonul sarayi, ask yuvasi...
Aksamlar iner kaymak yogurt cularla
Kaldirimlar benim icin golgelenirdi.
Saatler ilerler bozacilarla,
Derken bir komsu seslenirdi.
Pencerelerimizden biri komsu arsaya bakar,
Otekinin onunde bir havagazi feneri;
Ruzgarla acilip kapanirdi isigi,
Geceleri...
O geceler, dogan gunler orada,
Kaderlerin en guzelini ordu.
Misakimilli sokagi No.37,
Cocugum orada dunyayi gordu.
Misakimilli sokagi! Senin
Esen ruzgar, yagan karini sevdim.
Camin onune her oturusta seyrettigim,
Arnavut kaldirimlarini sevdim.
Bir cocukluk oyunu mu oynadik orada?
Sen gelin olmustun, ben guvey.
Sen oyle guzel; ben daha genc,
Yepyeni, taptazeydi her sey.
Ne zaman o sokaga yolum dusse simdi,
Ayaklarim geri geri gider.
Evler cansizdir elbet, insanlar vefasiz,
Komsumuz baskalarina komsuluk eder.
Yabanci perdeler asilmis penceresi,
Bir vakitler icinde cocugumun oturdugu.
-Yeni kiracilar evlatsiz besbelli-
Simdi birkac saksinin durdugu.
Soz birligi etmis simdi saksilar, perdeler,
Elektrik lambasiyla degistirilen fener.
O sokaga ne zaman yolum dusse, bir ses:
Gunler gecti, gecti, gecti... der.

Ziya Osman Saba (1910-1957)


Grup eposta komutlari ve adresleri :
Gruba mesaj gondermek icin : ozgur_gundem@yahoogroups.com
Gruba uye olmak icin : ozgur_gundem-subscribe@yahoogroups.com
Gruptan ayrilmak icin : ozgur_gundem-unsubscribe@yahoogroups.com
Grup kurucusuna yazmak icin : ozgur_gundem-owner@yahoogroups.com
Grup Sayfamiz : http://groups.yahoo.com/group/Ozgur_Gundem/
Arzu ederseniz bloguma da goz atabilirsiniz : http://orajpoyraz.blogspot.com/




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder