10 Şubat 2018 Cumartesi

Ülker grubu bütün varlıklarını yurt dışına transferi tamamlar tamamlamaz, bugün Türk bankalarına olan borcunu ödeyemeyeceğini duyurmuş



Ülker grubu bütün varlıklarını yurt dışına transferi tamamlar tamamlamaz, bugün Türk bankalarına olan borcunu ödeyemeyeceğini duyurmuş

Arkasından bankalarla yapılan toplantıyı Akbank terk etmiş

3 yıl sıfır ödeme, sonra 10 yılda odeyebiliriz demişler

Rakam: 9 milyar usd!!!!


Ekte görüşme ve teklifin dosyası var...



a45UyF587661-180210141904 Oraj Poyraz At Alpinaasia oraj_poyraz@alpinaasia.com
2018/02/10  22:48 2  65  AtaturkMilliyetcileri@googlegroups.com

 

--

Ne kadar buyuk ya da kucuk olursa olsun, dusmaninizin gucunu hafife almayin, bir gun zarariniza olabilir.

Cabir b.
Abdullah (r.a.) den;
Resulullah demistir ki:
- Biriniz bir kadina dunurluk yaptigi zaman kendisini o kadinla evlenmeye sevk eden organlara bakmaya imkan buluyorsa, bunu yapsin-
(Cabir) dedi ki: ben bir cariyeyle evlenmek istedim, bunun uzerine (onun haberi olmadan gorebilmek icin) onu gizli gizli gozetlemeye basladim.
Nihayet beni kendisiyle evlenmeye sevk eden (organlar) ini gordum de onunla evlendim.

(Ebu Davud, K.en-Nikah (12) , Bab 17-18 C.8 S.148 Samil Yayinlari.)
Hadis No: 519

LIMAN KIRINTILARI
. . . . . .
Bahamali martilar beni cagirdi
bir ikinci bahar gecesi.
Yalan soyledim
yirtik blucinli tayfalara
Seni sevmedigimi soyledim.
Oysa rihtimlar
en sarkili dalgalarla yikaniyordu
Midye kabuklarinda sakladim gozyaslarimi;
Hastaydim
kirik kotumser bir oksuruk yapismisti bogazima
Seni unutmak gerekiyordu...
Bahamali martilar beni cagirdi
bir ikinci bahar gecesi.
Iskele fenerlerinin altinda oturup
seni bekledim sevgilim
Ellerim islakti, gozlerim islakti.
Gelip caydirabilirdin beni gitmekten
Oturup sigara icer, anlasabilirdik...
Sana tapacagim yalan degildi
benim olursan
Seni seviyordum, seni istiyordum...
Bahamali martilar beni cagirdi
bir ikinci bahar gecesi.
Filler gibi ictim liman meyhanelerinde;
seni unutmak icin ictim...
Senin sokaginda geceler yildizsizdi
senin sokaginda gece yagmur yagiyordu
Ben zayiftim, cabuk islaniyordum
Bana sevmek yaramiyordu,
ben sevilemiyordum...
Bahamali martilar beni cagirdi
bir ikinci bahar gecesi.
Sana birakacagim bu kentin
uc semtinde uc damla gozyasi doktum
Birincisi seni ilk gordugum yerdi
ikincisi seni ilk optugum yerdi
Ucuncusu... soylemeye dilim varmiyor,
ucuncusu bana git dedigin yerdi
Iste bu misralari orda karaliyorum;
iste demir aldi silebimiz
Gidiyor, gidiyor, gidiyorum...

Edgar Allan Poe


ILIM ILIM ILMEKTIR

Ilim ilim ilmektir
Ilim kendin bilmektir
Sen kendini bilmezsin
Ya nice okumaktir

Okumaktan murat ne
Kisi Hak ki bilmektir
Cun okudun bilmezsin
Ha bir kuru ekmektir

Okudum bildim deme
Cok taat kildim deme
Eger Hak bilmez isen
Abes yere gelmektir

Dort kitabin manasi
Bellidir bir elifte
Sen elifi bilmezsin
Bu nice okumaktir

Yigirmi dokuz hece
Okursun uctan uca
Sen elif dersin hoca
Manasi ne demektir

Yunus Emre der hoca
Gerekse bin var hacca
Hepisinden iyice
Bir gonule girmektir

YUNUS EMRE


Grup eposta komutlari ve adresleri :
Gruba mesaj gondermek icin : ozgur_gundem@yahoogroups.com
Gruba uye olmak icin : ozgur_gundem-subscribe@yahoogroups.com
Gruptan ayrilmak icin : ozgur_gundem-unsubscribe@yahoogroups.com
Grup kurucusuna yazmak icin : ozgur_gundem-owner@yahoogroups.com
Grup Sayfamiz : http://groups.yahoo.com/group/Ozgur_Gundem/
Arzu ederseniz bloguma da goz atabilirsiniz : http://orajpoyraz.blogspot.com/




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder