18 Şubat 2018 Pazar

SAMSUN'DA GAZETECİ OSMAN KARA'NIN ANLAMIYORUM AYIP MI BAŞLIKLI KÖŞE YAZISI GÜNDEM OLDU



SAMSUN'DA GAZETECİ OSMAN KARA'NIN ANLAMIYORUM AYIP MI BAŞLIKLI KÖŞE YAZISI GÜNDEM OLDU

Samsun'da gazeteci Osman Kara'nın Anlamıyorum Ayıp mı başlıklı köşe yazısı gündem oldu

Samsun'da gazeteci Osman Kara 'Anlamıyorum Ayıp mı? başlıklı köşe yazısında Çiftlik ve İstiklal caddesinde volta atıp laf atan Suriyelileri eleştirdi.

17 Şubat 2018 Cumartesi 19:30 SAMSUN HABER

Samsun'da gazeteci Osman Kara Anlamıyorum Ayıp mı başlıklı köşe yazısında Afrin'de Zeytin Dalı Harekatına katılan Mehmetçiklerimizin Suriye topraklarında çarpışırken Samsun'da bulunan Suriyelilerin ise Çiftlik ve İstiklal caddesinde sağa sola laf atmasını anlayamadığını yazdı.

Samsun'da gazeteci Osman Kara Anlamıyorum Ayıp mı başlıklı köşe yazısında "Suriye topraklarında kan ve barut deryasında çarpışırken kimileri de şehadet şerbetini içerken o topraklarda doğmuş büyümüş Suriyelilerin burada Çiftlik'te İstiklal Caddesi'nde bir taraftan volta diğer taraftan laf atmasını anlayamıyorum. Ayıp mı?" diye yazdı.

Samsun'da yayınlanan Haber Gazetesinde köşe yazarlığı yapan gazeteci Osman Kara Anlayamıyorum Ayıp mı başlıklı köşe yazısında şunları yazdı.

ANLAYAMIYORUM AYIP MI?

Bazı şeyleri anlayamıyorum. Anlamamak ayıp mı? Bir de anlayıp da susmak var! Hangisi daha ayıp?

Anlamıyorum anlayamıyorum bizim Mehmetler hiç görmedikleri bilmedikleri bir saniye bile yaşamadıkları ve bundan sonra da yaşamayacakları Suriye topraklarında kan ve barut deryasında çarpışırken kimileri de şehadet şerbetini içerken o topraklarda doğmuş büyümüş Suriyelilerin burada Çiftlik'te İstiklal Caddesi'nde bir taraftan volta diğer taraftan laf atmasını anlayamıyorum. Ayıp mı?

Dış ticaretimiz her gün açık verirken ve bu açık her geçen gün daha da artarken cari açığı kapatmak için bir taraftan elin yabancısına daha fazla faiz verirken öbür yandan Suriyeliye sadaka vermeyi de anlamıyorum. Milyarlarca dolar harcamayı da anlamıyorum. Ayıp mı?

Bir zamanlar Barzani'ye saz çalıp türkü çığırırken peşmergelerinin maaşlarını ödeyebilsin diye milyon dolarlar gönderirken ve zamanın başbakanına "sen haddini bil seviyemizde değilsin" diye fırça attığımız Irak'a şimdilerde "yeniden yapılanması" için milyar dolarlar bağışlamamızı da anlamıyorum anlayamıyorum. Ayıp mı? ""Şairin kendi yardıma muhtaç bir dede/Nerede kaldı gayrıya himmet ede" dediği bu hal midir? Onu da bilmiyorum. Bu da ayıp mı?

Şu Amerika'yı da anlamıyorum. Dost muyuz stratejik ortak mıyız yoksa düşman mı? Savaşta mıyız barışta mı? PKK kim PYD/YPG kim? Biz mi anlatamıyoruz onlar mı anlamıyor ya da anlamazdan geliyor? Üç on paralık tabancalarını bize paramızla satmazken beş bin tır dolusu ağır silahı PYD/YPG militanlarına bağışlayan onlar değil mi? Bir de şu var; bu silahlar oraya hangi yoldan gitti acaba? Sakın İncirlik'ten olmasın. Daha önce "toplayacağız" diyorlardı dün "vermedik" demişler. Bakar mısınız şunlara nasıl da diplomatik bir dille konuşuyorlar. Öyle ya vermedilerse nasıl geri alacaklar nasıl ve niye toplayacaklar ki? Bu kaypak dili de anlamıyorum. Ayıp mı?

Konu dağılacak belki ama aklıma bir fıkra geldi anlatmazsam olmaz. Damat düğün sabahı "kızın bakire değil" diyerek kayınpederinin kapısına dayanmış. Adam biraz düşünmüş sonra "Tüh be" demiş "bunun anası da kız değildi kim yapıyor bu işi acaba?" Sahi bu silahları kim veriyor bu ayrılıkçı ihanet örgütlerine yıllardır? Bilen var mı? Soruyorum çünkü gazete haberlerine bakılırsa sadece ben değil bizim savunma bakanımız da bilmiyormuş! "Kimin verdiğini araştırıyoruz" demiş. Ben bu bilmemeyi de anlamıyorum anlayamıyorum. Ayıp mı?

Çok şey var anlamadığın anlayamadığım fazla uzatmayacağım sadece bir konuyu daha yazıp noktalayacağım bu yazıyı. Ben bir de "okumadan öğrenmeyi öğrenmeden bilmeyi bilmeden ahkâm kesmeyi" anlamıyorum anlayamıyorum. Ben mi zekâ özürlüyüm yoksa onlar mı çok zeki? Ya da bu tipler herkesi kendisi gibi "bilgisiz sanmanın" rahatlığı içindeler mi? Hangisi ayıp benim bu kıvraklığı anlamayışım mı yoksa onlarının bu pervasızlığı mı?

Anlamamayı anlatabildim mi? Anlatamadıysam bu da ayıp mı?

http://www.samsunkenthaber.com.tr/haber/samsun-haber/samsunda-gazeteci-osman-karanin-anlamiyorum-ayip-mi-baslikli-kose-yazisi-gundem-oldu/3700.html


a45UyF587661-180218172351 Oraj Poyraz At Neomailbox 0raj.p0yraz@neomailbox.net
2018/02/18  17:46 2  65  AtaturkMilliyetcileri@googlegroups.com

 


Alter ego
Bir baska kendi

Latin Atasozu

Risale-i Nur u sadece kuslar degil, gokte ve havada bulunan tum varliklar alkislar

Said-i Nursi
Islam dinine gore basta insan olmak uzere, butun yaratiklar kendi dillerince Tanrinin adini anarlar.

Yapilirken heyecan duyulmayan isler basarilamaz.

EMERSON

Soz ilactir, azi yasatir, cogu oldurur.

Hz.Ali


Grup eposta komutlari ve adresleri :
Gruba mesaj gondermek icin : ozgur_gundem@yahoogroups.com
Gruba uye olmak icin : ozgur_gundem-subscribe@yahoogroups.com
Gruptan ayrilmak icin : ozgur_gundem-unsubscribe@yahoogroups.com
Grup kurucusuna yazmak icin : ozgur_gundem-owner@yahoogroups.com
Grup Sayfamiz : http://groups.yahoo.com/group/Ozgur_Gundem/
Arzu ederseniz bloguma da goz atabilirsiniz : http://orajpoyraz.blogspot.com/




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder