12 Şubat 2018 Pazartesi

Güleriz ağlanacak halimize.....


--

En buyuk ustalik zayif ve beceriksiz gozukmektir.

Sun Tzu dan Savas Sanati

EN AM - 108 Allah tan baska dua ettikleri seylere sovmeyin ki, onlar da bilgisizlikte asiriya gidip Allah a sovmesinler...
TEVBE - 28 Ey inananlar Allah a es kosanlar mutlaka pisliklerdir...

AYNI KURAN AMA İKİ AYET....

Muhterem Milletim e sunu tavsiye ederim ki; sinesinde yetistirerek basina tac ettigi adamlarin kanindaki ve vicdanindaki cevheri asliyi cok iyi tahlil etmek dikkatinden, bir an tevakki etmesinler...

Gazi Mustafa Kemal Ataturk

HAPISHANEDE BIR SABAH TURKUSU
..
Maltepe Askeri cezaevinin avlusunda
Sisler icindeki Buyukada nin karsisinda
Oturmus yazarim bu siiri
..
Eylul baslarinda bir cumartesi sabahi
Lodos titretiyor agaclari
Yagmur geceden yikamis cicekleri
..
Gokyuzu mavi,bulutlar beyaz
Ardindan baharin gecti koca bir yaz
Hapisteyiz hala ve guzun ilk serinlikleri
..
Avlunun dort yani dikenli teller
Tellerin gerisinde nobetciler bekler
Kapanir uykusuzluktan gozleri
..
On gundur cocuk sesi duymadim
Ozledim baba deyisini kizimin
Ozledim beni gorunceki sevincini...
..
Hayatim benim, kirk yillik hayatim
Seni basarabildigimce durust yasadim
Icim burada da piril piril simdi
..
Gecer,guzelim,bu gunler de gecer
Sokulup atilir dikenli teller
Koparir halk bir gun zincirlerini

Ataol BEHRAMOGLU


Grup eposta komutlari ve adresleri :
Gruba mesaj gondermek icin : ozgur_gundem@yahoogroups.com
Gruba uye olmak icin : ozgur_gundem-subscribe@yahoogroups.com
Gruptan ayrilmak icin : ozgur_gundem-unsubscribe@yahoogroups.com
Grup kurucusuna yazmak icin : ozgur_gundem-owner@yahoogroups.com
Grup Sayfamiz : http://groups.yahoo.com/group/Ozgur_Gundem/
Arzu ederseniz bloguma da goz atabilirsiniz : http://orajpoyraz.blogspot.com/


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder