28 Şubat 2018 Çarşamba

ONUR AKIN'DAN ÇOK SERT TRT TEPKİSİ



ONUR AKIN'DAN ÇOK SERT TRT TEPKİSİ

28 Şubat 2018 Çarşamba

TRT'nin yasak kararı sonrasında Sözcü'den Sercan Meriç'e konuşan Onur Akın bir dönem TRT'de program da yaptığını söyleyerek verilen karara isyan etti.

Akın şunları söyledi: "TRT bizim vergilerimizle yönetiliyor. Vergi toplarken "Sağcı-solcu" diye ayırmıyor. Vergi ödediğimiz TRT'de yasaklıyız. Eskiden haftada bir iki kez TRT'de program yapardım. Hatta yolda görenler 'Siz TRT sanatçısı mısınız?' derlerdi. Eskiden daha renkli ve eşit bir kanaldı. Son 5-6 yıldır ambargo koydular. Farklı düşünen sanatçıları yıllardır davet etmiyorlar. Bir süre önce TRT Müzik'te program yapan bir arkadaşım davet etti. Ona 'Beni çıkarmazlar' dedim. Çok ısrar etti. Son dakikada iptal olduğunu söyledi. Ben bu yaklaşımı protesto ediyorum. Sanatçının sesini kısmak isteyen devlet olamaz. Ben 30 yıldır bu ülkede sanat yapıyorum. Ölene kadar da yapacağım…"

İŞTE ONUR AKIN'IN YASAKLANAN ARTVİN'DE BAHAR ADLI ŞARKISI

Oy nazına yandığım

Yıllardır sevdanı kuşandığım

Çoruh deyince sen gelirsin aklıma

Yokluğun fırtına olur sevinçlerimi kırar

Ülkem gibi ağlarım yâr

Seni görüşüm Artvin'de bahar

Kaçkarların tepesinde

Bir çınarın gölgesinde

İçilen rakı gibi gelirsin aklıma

Yokluğun fırtına olur sevinçlerimi kırar

Ülkem gibi ağlarım yâr

Seni görüşüm Artvin'de bahar



http://www.cumhuriyet.com.tr/haber/turkiye/935306/Onur_Akin_dan_cok_sert_TRT_tepkisi.html#


a45UyF587661-180228200121 Oraj Poyraz At Openmail oraj.poyraz@openmail.cc
2018/02/28  20:31 2  65  AtaturkMilliyetcileri@googlegroups.com

 

--

Hakiki dost; $ikintili zamanlarda, senin gurur ve izzet-i nefsini kirmadan, sana yardim edenlerdir.

Hz.Ali

Allah Resulu (a.s.) soyle buyurmustur:
Israil ogullarindan bir ummet kaybolmustur.
Ne yaptigi bilinmiyor.
Ben zannetmem ki o ummet fareden baska bir sey olsun.
Gormez misiniz?
O, kendisi icin deve sutu konuldugunda icmez de koyun sutu konuldugu zaman onu icer.
Ebu Hureyre den (r.a.) bildirildigine gore:

Sahih-i Muslim
Hadis No: 5315

Din ve mantik kadar birbiriyle celisen baska iki sey yoktur.

Voltaire

Duzgun okundugunda, Incil ateizm icin en buyuk guctur.

Isaac Asimov


Grup eposta komutlari ve adresleri :
Gruba mesaj gondermek icin : ozgur_gundem@yahoogroups.com
Gruba uye olmak icin : ozgur_gundem-subscribe@yahoogroups.com
Gruptan ayrilmak icin : ozgur_gundem-unsubscribe@yahoogroups.com
Grup kurucusuna yazmak icin : ozgur_gundem-owner@yahoogroups.com
Grup Sayfamiz : http://groups.yahoo.com/group/Ozgur_Gundem/
Arzu ederseniz bloguma da goz atabilirsiniz : http://orajpoyraz.blogspot.com/




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder