29 Aralık 2011 Perşembe

Re: [Sansursuz-Siyaset] MÜFTÜ HAKLI

Evet, şimdi inandım ki, siz sadece satılmış, işbirlikçi, kripto Ermeni değil, aynı zamanda dangalaksınız.
Güleceğim, gülemiyorum.
Ağlayacağım, ağlayamıyorum.
Ben bu yoruma ne diyeceğimi bilemiyorum.
Dini, imanı takmadığınız halde daralınca da ilahi argumanlara sığınmak tam bir saçmalık.
Üstelik takava sahibi olması gereken adam Saint Nicolas, adam erken dönem Hristiyan aziz.
Siz kiloyla mesafe, dereceyle de hacim ölçüyorsunuz, haberiniz var mı?
El insaf.
Pess..

On 29.12.2011 02:40, G. Mert Aydogdu wrote:
 

MÜFTÜ HAKLI, KUR'AN OKUMADAN YORUM YAPILIYOR! KUR'AN BAKARA 189 "Sana, hilalleri soruyorlar. De ki: "Onlar, insanlar ve hac için vakit ölçüleridir. İyilik, evlere arkalarından girmeniz değildir. Ama iyi davranış, takva sahibi (Allah'a karşı gelmekten sakınan) insanın davranışıdır. evlere kapılarından girin. Allah'a karşı gelmekten sakının ki kurtuluşa eresiniz. " MÜFTÜ NOEL BABA ADAM OLSA ÇATIDAN GİRMEZ DEMESİ DOĞRUDUR, TAKVA SAHİBİ ADAM EVE KAPISINDAN GİRER!...

 

Bakan Günay'dan Müftü'ye "Noel Baba" yanıtı

Günay, Keşan Müftüsü'nün sözleri için, "Talihsiz bir açıklama" dedi

28 Aralık 2011 Çarşamba, 19:08:00
Antalya'nın Kundu bölgesindeki Mardan Palace Otel'de düzenlenen Turizm Değerlendirme Kurulu toplantısından sonra basın mensuplarının sorularını yanıtlayan Kültür ve Turizm Bakanı Ertuğrul Günay, Edirne'nin Keşan ilçe Müftüsü Süleyman Yeniçeri Noel Baba ile ilgili açıklamalarına "Talihsiz bir açıklama' yorumunu yaptı.

İstanbul'daki Emek Sineması'nın ardından Majik Sineması ve Maksim Gazinosu'nun yıkılarak yerine rezidans yapılması ile ilgili soru üzerine Kültür ve Turizm Bakanı Ertuğrul Günay, "Ben de gazeteden okudum. Maksim Gazinosu ili ilgili bir proje olduğunu biliyordum ama ayrıntısını bilmiyordum. Bugün Antalya'da okudum. Dosyasını istedim. Ankara'da inceleyeceğim. Mimarlar Odası'nın itirazı varmış. O itirazlar çerçevesinde kurul yeniden değerlendirebilir mi ve gerçekten proje nedir anlayacağız. Daha sonra net bir bilgi verebilirim" yanıtını verdi.

"KENİDEN GÖRE İŞ YAPMIŞ"
Edirne'nin Keşan ilçe Müftüsü Süleyman Yeniçeri'nin Noel Baba ile ilgili açıklamaları ile ilgili soru üzerine ise Bakan Günay şunları söyledi:

"Talihsiz bir açıklama. Turizm büyük ölçüde efsaneler üzerinde kendisini geliştirir. Mitoloji üzerine geliştirir. Ve o mitolojiyi, bütün ülkelerdeki mitolojiyi o bölge halkı destekler. Çünkü onun dünyaya tanıtımda katkısı vardır. Noel Baba dünyada birçok ülkenin sahip çıkmaya çalıştığı önemli bir aziz, isim. Ve bu Patara'da doğmuş diye bir bilgi var. Dünyanın Noel Baba olarak bildiği kişi Patara'da doğmuş ve Demre'de yaşamış olan Aziz Nikolas ve Noel Baba olarak bir bilgi var. Biz bu bilgiyi destekliyoruz. Bu bilgiyi çürütmeye çalışmıyoruz. Bunu ülkemizin tanıtımına dünyadaki başka insanların ülkemize ilgi göstermesine çok büyük bir katkısı oluyor. Ama arkadaşımızın birisi galiba üstüne vazife olmayan bir konuda konuşmuş. Anadolu'da bir söz vardır, 'Cahille bal yenmez, alimle taş taşı' diye. Kendine göre bir iş yapmış. Diyanet İşleri Başkanlığı hakkında soruşturma başlattı. Diyanet İşleri Başkanlığına teşekkür ediyorum."

İHA
__._,_.___


--   . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .   Dertlerimizi bir torbaya doldurup, milletinkilerle bir arada gorsek, bizimkileri geri toplardik…  Ohio'lu 90 yasindaki Regina Brett'in kaleminden   . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .   Kurmus oldugum guruba uye olun Moderasyonsuz, sansursuz ve ozgur bir guruptur.  Ozgur_Gundem-subscribe@yahoogroups.com   . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .  Arzu ederseniz bloguma da goz atabilirsiniz.  http://orajpoyraz.blogspot.com/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder